Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kylläpäs väsyttää. Kuulemma Helsingin lennonjohto on kieltänyt lentojen lähtemisen Helsinkiin päin, tai ainakin juuri ne koneet, joihin olisi ollut menossa kollegoita. Nyt pitää tuurata parit kokoukset joista ei hajuakaan. Piti herätä todella aikaisin että ehtisi vähän edes jotain perehtyä. Väsy! Ja illalla haluisi kauheasti treenata, mutta saako treenata heti sen jälkeen kun on ottanut läjän rokotteita? No treenaan jokatapauksessa. Kai se on nyt vaan lähdettävä ja toivottava etten nukahda kauhean julkisessa paikassa.

Vituttaa ku ylä aste aikainen kaveri ollu kateissa nyt pari päivää. Tänään ollu lehissä juttua asiasta. Toivotaan, että Jaakko nyt jostaki löytyy ehjänä mutta porukka veikkailee, että olis hukkunu kemijokeen. :(

:eek: Toivottivasti ei oo kalojen maailmassa.

ranskalaiset. on siinä meillä muita parempia ihmisiä.
Kaikki on kallista ja hyvää kun tarjoillaan ranskaksi.

"mmm putamusuur patonki bonsuur juustoapaalla monsuuur"
ei vittu.

Vituttaa ku ylä aste aikainen kaveri ollu kateissa nyt pari päivää. Tänään ollu lehissä juttua asiasta. Toivotaan, että Jaakko nyt jostaki löytyy ehjänä mutta porukka veikkailee, että olis hukkunu kemijokeen. :(

Huh. Munkin kaverin veli kidnapattiin tässä vähän aikaa sitten. Omituinen yhteensattuma :(.

Omalla salilla pyörii muuan kaveri joka pitää nostovyötä koko sen treeninsä ajan päällä. IMHO melko typerän näköstä touhua pitää sitä vyötä sen takia että housut pysys jalassa samalla ku tekee jotain peckdeckkiä. :david:

Muutenki koko jannusta huokuu sellanen "just alottanu mut silti niin vitun iso" meininki, esim. kun itse tuotin komediaa ja onnistuin jäämään penkissä tangon alle... myöhemmin tein siinä sitten hauista tangolla (siis sellasella 20kg suoralla), iski se jantteri siihen viereen sit heilumaan hyvinkin äkkiä. Latas z-tankoon kiekkoja sen kilon kaks enemmän mitä mulla oli tanko poislukien ja alko riehuu semmosta 5cm liikerataa siinä.

Voi olla että vaan kuvittelen mutta tuli ihan sellanen fiilis siin koko tilantees et nyt sen tarvi tulla yrittää jotain egoilua ku onnistuin saamaan itteni sinne penkkiin jumiin :) Huono kyl egoilla jos laittaa kuitenkin vähemmän painoa loppupeleis... mut olihan sil isommat kiekot :D

Alotin just HST:n ja nyt jos koskaan tulee tehtyy pienillä painoilla, mitähän tästä seuraa :)

Samaan hengenvetoon voisin morkata vähän itteeni tuon penkkijutun suhteen, oli vähän nöyrää toimintaa kun piti tehä kevyt penkkitreeni ja oli sit vissii ojentajat ihan oikeesti tukossa kun tanko nous rinnalta helposti mut tyssäs ku seinään loppuojennukses. Ei siinä sit muu auttanu ku huudella joku nostaa se siitä pois, tietenkin selittelin siinä sit et oon tiputellu painoi ja ton olis pitäny etu ja takaperin... varmaan vaikutin vieläkin enemmän aasilta :)

Vittu. Kirjoitin pitkän tarinan ystävälleni ja se sinkoutui jonnekin bittiavaruuteen. Sorry hei, jos luet tätä, mä yritän uudestaan huomenna, koska nyt on pakko mennä tutimaan.

Nyt saattaa olla ehkä pahimpia vitutuksia mitä olen kokenut.Pamahti sitten selästä välilevy paskaksi.PRKL!!!:curs::curs:Toivottavasti paranee ihan ilman puukkoa.Ei pääse duuniin.Ei pääse salille.Ei voi vittu tehä yhtään mitään!!:curs:

Nyt saattaa olla ehkä pahimpia vitutuksia mitä olen kokenut.Pamahti sitten selästä välilevy paskaksi.PRKL!!!:curs::curs:Toivottavasti paranee ihan ilman puukkoa.Ei pääse duuniin.Ei pääse salille.Ei voi vittu tehä yhtään mitään!!:curs:

Muistan kun itselläni tuli jotain pientä haaveria tonne selkärankaan maven yhteydessä. Seuraavana aamuna sukan laittaminen jalkaan oli kyllä sellainen urheilusuoritus, ettei toista. Hyvä ettei itku päässyt :D. Mutta paranemisia !

Vituttaa kun oon odottanu yhtä levyä aivan liikaa, sit julkaisupäivänä ilmoitetaan että lätyn julkaisu myöhästyy ainakin kuukaudella. Päälle viellä annetaan ennakkomakua levystä, tommosia 30sec pätkiä. Kyl sitä pienestä voi vittuuntua.

Vituttaa kun oon odottanu yhtä levyä aivan liikaa, sit julkaisupäivänä ilmoitetaan että lätyn julkaisu myöhästyy ainakin kuukaudella. Päälle viellä annetaan ennakkomakua levystä, tommosia 30sec pätkiä. Kyl sitä pienestä voi vittuuntua.

Mikä levy kyseessä?

Joku vitun mopohomo muuttanut taloon. Parkkeeraa päristimensä porraskäytävän eteen ja rällää sillä muutenkin pihalla...vitun amis stana.

Kilpirauhasen vajaatoiminta on mennyt liikatoiminnalle ja täsmälleen samoilla oireilla mitä oli vajaanakin...:jahas:

flunssa jatkuu toista viikkoa. Vitun hieno koittaa asioida missään kun joka sanan välissä saa niistää ja miettiä onko naamassa nyt räkää vai mitä helvettiä kaikki tuijottavat. Joka jumalan paikkaa särkee ja kolottaa, yöllä on kylmä, päivällä on kylmä, aina on kylmä, olo on kamala ihan sama mitä tekee. Tänään juon kaljaa saatana.

Kilpirauhasen vajaatoiminta on mennyt liikatoiminnalle ja täsmälleen samoilla oireilla mitä oli vajaanakin...:jahas:
Miten ilmenee? Itse olen hormoneja napsinut melkein koko pienen ikäni, mutten ole edes ottanut selvää miten käytännössä huomaa jos väärä annostus. On meinaan heitellyt testeissä arvot ja uusia testejä vaan lisää.

Luulin että oisin ollu vajaalla, tuli just samat oireet... mullahan kilppari huononee koko ajan ja oon onnistuneesti lisänny lääkitystä vuodesta 2003 jotain 7 kertaa...

No tällä kertaa verikoe näytti että TSH 0,01 ja T4V 27... varsinki tuo T4V osoittaa jo että liikatoiminnalla oon. Mulla oli hyvä olo kun T4V oli 19 kieppeillä... Viime lokakuussa T4V oli 17, että aikalailla noussu. (Luulen että karppaaminen on vaikuttanut...alotin sen Tammikuussa)

Helvetin vittu, kun vituttaa. Joka ilta klo 21:00 alkaa helvetinmoinen vitutus. Vituttaa jokainen asia, tunnin päästä vitutus yltyy, vaikka en enään muista mistä kaikki alkoi.
Helvetin hormoonit...

Back
Ylös Bottom