Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kannattaa muuten käydä yksityisellä näyttämässä sitä murtumaa solisluussa. Oon meinaan tuolta offroadmoottoripyöräpuolelta sen verta karuja juttuja kuullu. Eräällekin käynyt niin, että julkisella puolella vaan sanottiin, että paranee hyvin pelkällä kantositeellä. Oli sitten mennyt yksityiselle ja sen lääkärin mukaan siitä ei olis koskaan täysin kalua tullut, koska ei luunpäät ollu täysin kohallaan. Ja itse tykkään nostella rautaa ja ajella enduroa, joten itse ainakin ottaisin varman päälle.

Perinteinen sunnuntai vitutus, huomenna kouluun kello 8 ja vielä ei väsytä yhtään, mutta huomenna herätessä tilanne on toinen...:jahas:

Perinteinen sunnuntai vitutus, huomenna kouluun kello 8 ja vielä ei väsytä yhtään, mutta huomenna herätessä tilanne on toinen...:jahas:

Älä huoli, muutama minuutti ja on maanantai :D

Pitäs tehdä päätös jatkoduunien osalta, mutta kun en tiedä mitä haluan tehdä kaikkein eniten, riittääkö rahkeet vaativimman työn tekemiseen menestyksekkäästi eli onko yksinkertaisesti tarpeeksi älyä pääkopassa, riittääkö päättelykyky ja niin eespäin. Lyhyesti sanottuna: vituttaa.

7.45 pitäis olla erään ison firman respassa puku päällä hymyilemässä vieraille..yöunet jäi taas alle 5 tuntiin mut minkäs teet kun ei nukuta illalla. ja voi vittu taas kehä1 ruuhkaan seisomaan perkele...pitäis muuttaa takasi savoon missä riitti ku heräs puol tuntia ennen töiden alkua ja 10minuutissa kerkes paikasta ku paikasta minne tahansa...ja tämä aamupala.MIKS se ruoka ei voi maistua?!

edit: miks pakkiksen kello on tuntia edellä...?

Nukuin huonosti ja heräsin sit viel 2h liian aikasin. Kaikki muuki nyt vituttaa... koulu.

Kroppa ihan paskana johtuen eilisestä mattopainista (2h) + dietistä ja väsyttää ihan perkeleesti. Oon skipannu nytten 2h koulua tänä aamuna kun pyörän avain on hävinny jonnekkin...

E. Ja niska on ihan vitun kipeänä!!

Väsyttää, vapisuttaa paleltaa= rapula. Noi kahden päivän dokailut sais jättää kokonaan pois, palautumiseen menee vähintään se 3 päivää. Mikä inhottavinta niin rahaa taisi palaa taas iha pirusti. Seuraavat 3 viikkoa mennään selvinpäin?

Vituttaa kun elämä on niin kallista! Minkäs mä sille voin et oon niin kova syömään et kaikki rahat menee ruokaan!!!
Mistä löytäs rikkaan muijan, kaikki tuntuu olevan niin persaukisia.

Radio Rockin huono kuuluvuus vituttaa... Töin työhuoneeseen vanhan mankan, jotta voisin kuunnella rockia tässä ohessa, mutta eipä kuulu Rock ei. Kyllä sieltä ruotsinkielinen radio (kuulijakuntaa Kuopiossa varmaan kauheasti) ja energyn paska kuuluu, mutta missä on taajuus 100,9???? :itku:

Viikonlopun työputken jälkeen oli kova halu salille, mutta nyt sitten tietenkin kipeäksi heti perään...voe vittu että minnuu vituttaa....:curs:

kurkku kipiä, sorruin jäätelöön ja pitää maksaa jotain iänikuisia opintotukia takas siks ku lopetin koulun keskenkaiken (siis ihan lopullisesti) ja menin töihin, vaikken opintotukea saanutkaan niin tulorajat pysy loppuvuoden voimassa, kieroa.

Ei pysty tajuamaan, miten ihmeessä olen pienessä räkätaudissa jälleen kahden viikon tauon jälkeen. Tänään vain nokka vuotaa kuin seula (tai vuosi, ei itse asiassa enää niin pahasti) ja saattoi olla pientä lämpöä iltapäivällä. Ja harvemmin mulle iskee mitään jälkitautia. Tosin lääkäri sanoi, että liikkeellä on jotain hemmetin a-ja b-virusta?

Ei pysty tajuamaan, miten ihmeessä olen pienessä räkätaudissa jälleen kahden viikon tauon jälkeen. Tänään vain nokka vuotaa kuin seula (tai vuosi, ei itse asiassa enää niin pahasti) ja saattoi olla pientä lämpöä iltapäivällä. Ja harvemmin mulle iskee mitään jälkitautia. Tosin lääkäri sanoi, että liikkeellä on jotain hemmetin a-ja b-virusta?
Askartele paskartele nenäliina!

Back
Ylös Bottom