Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Miksi Midnight club 3 Dub editionin pitää olla nii perkeleen mahdoton?!:( Oon alle puolet vasta pelistä pelannu ja nyt jo voitto on mahdotonta! Sietäisi joutaa hakotukille koko peli.. :curs:

No vitut ole. Olen pelannut sen pelin kahdesti läpi. Kerro mikä auto sulla siinä on? BTW moottoripyörällä se peli on kaikkein helpoin pelata.

Vitun video- tai dvd-nauhuri ei suostu ettimään kanavia nauhottamista/polttoa varten. DTV... perkl.

Onko kaikille tullut tuo lappu eilen? Itse meinaan odottelen edelleen omaani. Voisiko sittenkin olla ettei Kela minua muistakaan? :hyper:

Ei jaksa.
Kuin muut olisivat horoskoopiltaan "KALAT".
Ja minä "kala".
Ei jaksa edes kirjoittaa mitään tyhmää.
Duunissa tämä yksi nainen on ahdistellut jo pari vuotta.
Olen sanonut monta kertaa EI.
EI usko.
Joutunut vähän eristäytymään.
Ja en ole mature, olen edelleenkin RAAAW.
Helpotti. Kiitos pakkotoisto.com

Onko kaikille tullut tuo lappu eilen? Itse meinaan odottelen edelleen omaani. Voisiko sittenkin olla ettei Kela minua muistakaan? :hyper:

Tuo multa perittävä oli ainakin vuodelta 2006, jos ootat viime vuodelta, niin ilmestynee vasta vuoden päästä. On tossaki taas systeemi perkele. Onko kukaan onnistunu välttymään takasin maksulta tekemällä päätöksestä valituksen?
Kyllä vatuttaa, otin just 900 euroa opintolainaa ja nyt siitä meniki puolet Kelalle. :wall:

Vuotta 2006 minäkin odottelin. Tuolloin valmistuin ja nostin tukia vain 6 kk eli mitään älytöntä mätkyä ei pitäisi tulla. Muutenkin laskelin niin että oli siinä ja siinä että joutuuko maksamaan 1-2 kk takaisin vai ei. Noh, ensi viikolla selvinnee.

No vitut ole. Olen pelannut sen pelin kahdesti läpi. Kerro mikä auto sulla siinä on? BTW moottoripyörällä se peli on kaikkein helpoin pelata.

Mullon Mitsubishi Evo, Escalade ext, Pontiac 68 gto ja sitte moottoripyörinä on Ducati 04 monster ja ss1000.. Viritykset on parhaat mitä nyt on mahdollista saada. Ihan älyttömän vaikee mulla vaikka kuitenkin oon paljon pelannu näitä tämmösiä pelejä.

Käytä moottoripyörällä sitä ZONE toimintoa. voit ajaa mutkaan vaikka kolmeasataa kun sitä käyttää. itse pelasin niin pitkälle kuin levelit riitti muskeliautoilla ja oli helppoa.

Nyt en ymmärrä noita opintotukien takaisin perimisiä? Itselläni on viime vuodelta ihan hilkulla meneekö rajat yli ja vaimokkeella paukku edellisenä vuonna yli ja lasku tuli heti seuraavan vuoden maaliskuussa(eli 06 lopussa rajat ylittyivät ja 07 helmi-maalis tuli lasku.). Koskas ne muistaa minua jos olen tienannut liikaa, kun teille näyttää tulevan vuodelta 06 laskuja?

Nyt en ymmärrä noita opintotukien takaisin perimisiä? Itselläni on viime vuodelta ihan hilkulla meneekö rajat yli ja vaimokkeella paukku edellisenä vuonna yli ja lasku tuli heti seuraavan vuoden maaliskuussa(eli 06 lopussa rajat ylittyivät ja 07 helmi-maalis tuli lasku.). Koskas ne muistaa minua jos olen tienannut liikaa, kun teille näyttää tulevan vuodelta 06 laskuja?

Menee jotakuinkin niin (tarkkoja päivämäärärajoja en muista ja ovat voineet muuttuakin vuosien aikana), että nyt peritään takaisinperinnällä vuotta 2006 korkojen kanssa ja samalla on menossa vapaaehtoinen palautus vuodelta 2007, muistaakseni myös maaliskuun loppuun asti.

Vuotta 2007 Kela ei voi vielä periä, koska eivät ole saaneet verottajalta tietoja. Jos vapaaehtoisessa palautuksessa ei palauta, niin seuraava mahdollisuus on perinnässä ja korkojen kanssa.

Kukapa näitä KELAn kuvioita ymmärtäisi. Tosiaan mullakin oli useempi kymppi laskettu korkoa tohon perittäviin, varmaan tarkotuksella viivyttelevät kuspäät.

Miten vitun vähän voi aivosoluja olla jollain thaimaalaisella paskapää-vaksilla. Siis vittu saatanan perkele kulli-vittu. 3h olen koittanut tuota uima-altaalla olevaa saunaa nyt lämmitellä ja aina sen joku vitun molopää on käynyt sammuttamassa kun sinne olemme menossa. Mikä vittu siinä on että se ei vittu saa olla päällä kun sen päälle laitan. Vittu että pidin kovan puhuttelun äijälle, ei kyllä ymmärtänyt puoliakaan mitä sanoin mutta jos nyt ei vittu uponnut tyhmempäänkin kaaliin että turpaan tulee jos vielä kerrankin koskee kiukaan kytkimeen niin jo on perkele vittu!
:curs:

Solisluu sitten katkesi. Huonoa tuuria lumilaudan kanssa. Nooh, toivottavasti kerkiää vielä kevään lumille.

Voisiko TJJ tai joku muu alan ammattilainen valaista, miten vtussa tuo solisluu alkaa luutumaan yhteen, kun oli aika voimakas dislokaatio. Kuvan perusteella (luu oli kutakuinkin --__, kun pitäisi olla ---) näytti varmalta leikkaukselta minulle sekä nuorelle lääkärille. Kirurgiaan erikoistunut sitten vilkas ja meinas, että mitella käteen ja 2 viikon päästä kontrolliin...

Leikkaus ja raudat paikoilleen solisluuhun paras vaihtoehto. Itel oli solis luu poikki ei muuta kuin kanto side.,puolee vuoteen ei edes kevyttä treeniä. Tosi paskasti luuntuu jos pääsee heiluu

Solisluiden korjaus leikkauksella vaihtelee aika paljon. Aika usein konservatiivinen hoito riittänee hoidoksi eli mitella ym. Toisinaan niitä huonosti luutuneitakin sitten pureskellaan instrumentein leikkauksessa ja laitetaan koukkulevyin/levyin + ruuvein uuteen uskoon. Kahden viikon kuluttua saat kuulla tuomiota miten on lähtenyt luutumaan ja mikä asento on.

Kylkiluu murtunu. Vittu! Ihan kuin ei muuten vituttas tarpeeks :(

Kylkiluu murtunut kans :itku: se on ihan vitun perseestä kun melkee mitään ei voi tehdä ettei pistäisi kylkeen :curs:
Ja sitten käsivarressa syvä haava, tosin tikit on mutta kipeä sekin on. :jahas:

Back
Ylös Bottom