Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

"Liikasuoritukselle maksettu korotus (15%)"

Kiitos sen saatanan kesän 2006, kun sai "oikeita töitä".

:curs: Toivotan KELA:n alimpaan helvettiin..

Päätösehdotus vuoden 2006 opintotuen takaisin perinnästä...
Liika suoritukselle laskettu korotus 15%

Mikäs toi lause nyt on? Oon aiemmin luullut, että korkoa joutuu maksamaan vasta, jos ei eräpäivään mennessä ehdi perintää takaisin maksamaan.

On se niin väärin, että ahkeria opintonsa ajallaan suorittavia ja samalla työssä käyviä opiskelijoita rokotetaan tuollaisilla summilla!

Itsellä lähes 2000 takaisin maksettavaa. Tiesin tuon jo viime vuonna ja yritin aloittaa takaisin maksun. Kelasta totesivat ettei onnistu, ennen kuin peritään.. VOIHAN V... tuon koron takiahan tämä tekivät..
Onneksi opiskelut on opiskeltu ja töissä, mutta silti!:curs:

:curs: Toivotan KELA:n alimpaan helvettiin..

Päätösehdotus vuoden 2006 opintotuen takaisin perinnästä...
Liika suoritukselle laskettu korotus 15%

Mikäs toi lause nyt on? Oon aiemmin luullut, että korkoa joutuu maksamaan vasta, jos ei eräpäivään mennessä ehdi perintää takaisin maksamaan.

On se niin väärin, että ahkeria opintonsa ajallaan suorittavia ja samalla työssä käyviä opiskelijoita rokotetaan tuollaisilla summilla!

Itsellä lähes 2000 takaisin maksettavaa. Tiesin tuon jo viime vuonna ja yritin aloittaa takaisin maksun. Kelasta totesivat ettei onnistu, ennen kuin peritään.. VOIHAN V... tuon koron takiahan tämä tekivät..
Onneksi opiskelut on opiskeltu ja töissä, mutta silti!:curs:

Kato. En ole ainoa. Sen siitä saa sitten kun yrittää saada opiskelut kunnolla loppuun.

Täytyypä lähteä käymään Kelan konttorissa maanantaina... Mistä vitusta tuollaiset rahatkin sitten repii??? Vittu!!!!

JA VITTU!!! ELEtään vuotta 2008. 15% mistä???? ja sitten vielä peritään täydet tuet takaisin vaikka 10% meni ennakkopidätyksiin!!! mitä vittua.. nyt maistuis punssi

Kato. En ole ainoa. Sen siitä saa sitten kun yrittää saada opiskelut kunnolla loppuun.

Täytyypä lähteä käymään Kelan konttorissa maanantaina... Mistä vitusta tuollaiset rahatkin sitten repii??? Vittu!!!!

JA VITTU!!! ELEtään vuotta 2008. 15% mistä???? ja sitten vielä peritään täydet tuet takaisin vaikka 10% meni ennakkopidätyksiin!!! mitä vittua.. nyt maistuis punssi

Ajattelin ehdottaa, että maksaisin 20€/kk seuraavan.. öö.. 100 vuoden ajan. (Täytyypi ottaa selvää, mitenkä tuo korko muodostuu.) Suostuisikohan KELA tällaiseen järjestelyyn?:D

Tässä tilanteessa punssi tekisi kyllä eetvarttia.. sen verran :curs:

Vitun vittu, saatanan lenkkipolut tollasta hötö-paska lunta vittu! ei pysty ees juosta. Perkele ku vattaanki sattuu! :curs:

VITTU SAATANA!
Piti lähtee juomaa mut kumpikii kaveri "unohti" soittaa vietän sit yksin koton ryyppäjäiset.
Ois tää voinu mennä ryyppy-tredii mut vitutus vei voiton :prkl:

Voisiko joku ystävällinen kertoa mulle, että miten helevatussa on mahdollista, että mun laktaasi-oireet ovat heittäneet täysin häränpyllyä? Ennen mulla meni laktaasista maha sekaisin (ei pahasti), mutta nykyisin saan aivan järkyttävän ummetuksen :curs: .

No niin, täällähän on sitten muitakin samassa tilanteessa. Soittelinkin jo alkuviikosta Kelaan ja kyselin päätösten perään, sillä olin hieman laskeskellut näin käyvän.

Tuo korotus on tosiaan kurja ja läiskähtää heti päälle, mutta maksusuunitelman teosta ja aikataulusta ei sitten onneksi korkoa enää tule. Ajattelin jo tämän +15 %:n korotuksen vuoksi ehdottavani masua, saa edes sitten jotain vastinetta korotukselle.:D

Maksettujen ennakkoverojen korjaus menee minusta automaattisesti Kelalta verottajalle.

just ajattelin että nippanappa tässä pärjätään, mutta eikö työntäny paskapaperia postilaatikkoon. Emännälle -06 vuodelta 2000€ takaisin maksettavaa plus entiset -05 vuodelta tekee semmoset 3000€ yhteensä. No, kait se on siirrettävä maksu johonkin tulevaisuuteen. Pitäisköhän mennä kunnon töihin nii ei vituttais nuo raha-asiat. Persehän tässä repeis, mutta onneksi olen niin rauhallinen luonne.

Eilisestä reenistä rintalihakset ja ojentajat aivan jumissa ja aivan poikkeuksellisen kipeät. Sit löi perkl yön aikana vielä 38.4C kuumeen, ja nyt joka paikkaan koskee kaksinverroin. :curs: Toivottavasti ei nyt kauhen pitkä tauko tulis.

Nyt vituttaa vain lauantaina viikon rästitöiden takia töissä istuminen, mutta ihan uteliaisuuttani, kuinka nihkeästi KELA suhtautuu siihen, jos vinkuu esim. maksua kahteen erään, ettei tarvitsisi huhtikuussa suorittaa koko erää? Ajattelin toivoa kovasti toista erää syksylle....

Nyt vituttaa vain lauantaina viikon rästitöiden takia töissä istuminen, mutta ihan uteliaisuuttani, kuinka nihkeästi KELA suhtautuu siihen, jos vinkuu esim. maksua kahteen erään, ettei tarvitsisi huhtikuussa suorittaa koko erää? Ajattelin toivoa kovasti toista erää syksylle....

Kelan virkailijain mukaan käsitellään (yllätys, yllätys) tapauskohtaisesti. Kannattaa ilman muuta ehdottaa maksusuunnitelmaa, voi tosin olla, että tahtovat kuukausittain jonkinlaisen summan maksettavaksi.

Itse ajattelin ehdottaa masua, ihan vain jo tuon kertakaikkisen korotuksenkin vuoksi, sillä korko ei enää tästä kasva. Muutamat ystävät ovat aikaisemmin olleet samassa tilanteessa ja kaikilla masu meni kyllä läpi. Eipä Kelalla varmaan ole syytä juuri olla näitä tekemättä, jos vain maksuaikataulu ei ole liian pitkä ja lyhennys aivan mitätön.

treeni meni perseelleen ja flunssa tulossa

vituttaa ku koko ajan ahtaa ruokaa lärviin ja silti vaan laihtuu:curs: no tää on näitä armeijan koettelemuksia

Ääni paineessa, nokka vuotaa, yskittää ------> yleinen sairas olo :curs:

Flunssa päällä jo toista viikkoa ja reeneistä taukoa kohta pariviikkoa. Tekis mieli ottaa riski ja mennä tänään treenaamaan ku ei tää flunssa vaikuta kovinkaan pahalta enään. Vituttaa vaan kun oli hyvä putki päällä ja tulokset nousussa. Jos koittais vaan venytellä ja levätä viikonlopun ja aloittaisi maanataina jos kunto sallii. Harmittaa vaan että juuri ennen kuin sairastui niin tuli pidettyä melkeen viikon tauko. Pitikin mennä pullistelemaan kaverille että ihmeen terveenä sitä on pysynyt.:D

Tuli ostettua uusi pölynimuri Bosch Formula hepa 1800W.
KÄYTTOKOKEMUKSIA:Imuletku on niin lyhyt että kun suulakkeen nostaa pystyasentoon imuri lähestulkoon nousee ilmaan.
Puhaltaa imuroijan päälle noin 80*C kuumaa ilmaa(kiva kun on lämmin).:curs:
Imuria kun vetää perässään niin saa aina mukavasti akillesjänteen päälle(ei ole kolariystävällinen jalankulkijalle eikä imuroijalle).
Imurin sähköjohto lämpiää mukavasti käytössä kädellä koitin ehkä noin 45*C(toimii samalla lattialämmityskaapelina).
Melumittaria ei ole mutta puheääntä kovempi on koska joutuu huutamaan toiselle(väh.65dB).
Plussana vielä liikkeessä oli kokeiltavana samanlainen imuri jossa oli
pidempi imuletku.
Lopuksi vielä pölypussit kaupan päälle, pölypussit kävi mutta suodattimet ei.
Vinkki lopuksi nuorille pareille pyytäkää myyjää vaihtamaan suodattimet ja imuroimaan liike ja tarkkailemaan miten imuri kulkee
perässä.Erityisesti tuleeko imuroijalle hiki ja kiroileeko hän äänettömästi.
Ja eikun imuria ostamaan...:thumbs:

Tuli ostettua uusi pölynimuri....

Tiedän tunteen, vaikka en ko. imuria omistakaan.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kaikki perässä vedettävät imurit on saatanasta. Keskuspölynimuri on ainoa, jolla olen pystynyt imuroimaan ilman ääneen kiroilua. Tosin siinäkin se letku menee aina kierteelle. :curs: Vanhassa asunnossa oli semmoinen, nyt ei.
Mutta noi perässä vedettävät on tosiaan ihan järkyttäviä. Joka pöydän jalassa kiinni, kaatuilee, johto irtoilee seinästä, kauhee mekkala jne...
Hermostuttaa jo pelkkä ajatuskin.

Miksi Midnight club 3 Dub editionin pitää olla nii perkeleen mahdoton?!:( Oon alle puolet vasta pelistä pelannu ja nyt jo voitto on mahdotonta! Sietäisi joutaa hakotukille koko peli.. :curs:

Back
Ylös Bottom