Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ootteko kaikki kauppakorkeassa?

mua nimittäi vituttaa se etten mä siellä ole. kaiken kyllä teen ja vielä enemmän, että siellä ensi syksynä olisin..

oon kade. ja vituttaa olla kateellinen.

mua nimittäi vituttaa se etten mä siellä ole. kaiken kyllä teen ja vielä enemmän, että siellä ensi syksynä olisin..

Etkö sinä Indica muista meidän yhteistä yötä :haart: tuolla Yö-Threadissa? Avauduttiin AMK-opiskelusta... eli AMK:ssa olen ja kurssi pyörii juurikin tuolla nimellä "johdon laskentatoimen perusteet" En tiedä sitten onko Kauppakorkeassa joku kurssi täysin samalla nimikkeellä

Kai mä sellaisessa oon. Kyllä sä johonkin pääset ja sitten huomaat, ettei se olekaan niin suurta ja mahtavaa.

whatti painat vaan ykkösellä läpi. Ei se niin matemaattista ole. ainakin laskut ei mitään korkeampaa matematiikka ole.

Astelin "salille" rauhallisin mielin ja näin peilin edessä 15 neekeriä tekemässä habaa. No ei se vielä mitään, kunnes kaikki alkavat ihailemaan toistensa palaa kenellä on isoin etc. Ajattelin, ettei tämä vielä kovin kummoista ole mutta kunnes yksi näistä riisitikuista menee tekemään prässiä 50kg painolla. Paino ylös -> paino pohjaan maan vetovoimalla, jonka jälkeen poika tokaisee "Missä vitussa se kapula on?

Tämän kovan suorituksen jälkeen poika pääsee ongelmitta prässin alta pois ja lähtee maan omistajan tapaan kävelemään pois salilta nostamatta prässiä takaisin ylös.

Niin siis tämähän apina mielestäni tekee nyt ns. 7-7-7 (fiksuimmat huomaa et yhteensä 21 mistä se otsikko tulee) "erikoistekniikalla".

T-Nation sanoi:
The platoon system

This oldie-but-a-goodie is also called "21s." If we're talking Arnold, we're talking biceps, so let's use curls as an example again. Perform a series of half reps in the lower range of motion, basically lifting the weight until the arms are parallel to the floor. Do seven reps. Without stopping, do another seven reps using only the upper range of motion. Again without resting, perform the final seven reps using the full range of motion. Disregard the blood running from your ears. Arnold, of course, did ten reps in each range of motion — big show off!
http://www.t-nation.com/article/bodybuilding/resurrecting_the_oak_part_i_arnolds_favorite_training_principles

Tuohon viittasin, mutten itse pikaisella haulla löytänyt tuota (neutraalin postaamaa) colemannin pätkää samasta. Iso osa näistäkin "salikomedioista" johtuu ihan siitä, ettei tajuta tekniikan olevan joku hieman erikoisempi.

Esim. itse kun tein Tate pressiä niin jostain takaa kuului tirskuntaa että "kato miten toi tekee pystypunnerrusta". Pääasia että kaikilla oli hauskaa. Myös minulla.

Vituttaa niin ankarasti, ku kotona asun eikä äiti ota mun syömisiä ollenkaan tosissaan.. Mitenköhän sen sais tajuamaan että tarviin muutaki ruokaa ku aamu, kouluruokailun ja iltapalan...ois ihan kiva saada päivässä jonkinverran proteiiniakin...menee treenaus ihan vituilleen eikä tuu tulosta ku ruokailut on päin vittua..

Minuu vituttaa se, että olen niin hööhöö ujo. luonteeltani kai aika sosiaalinen ja iloinen, mutta erakoitumistaipuvainen. Mikä ihme siinä on, että kännykällä soittaminenki on muka vaikea asia....??

perjantaina koitan jopa uskaltaa mennä kouluunki salin lisäksi, oooh! :rolleyes:

OT:

Vituttaa niin ankarasti, ku kotona asun eikä äiti ota mun syömisiä ollenkaan tosissaan.. Mitenköhän sen sais tajuamaan että tarviin muutaki ruokaa ku aamu, kouluruokailun ja iltapalan...ois ihan kiva saada päivässä jonkinverran proteiiniakin...menee treenaus ihan vituilleen eikä tuu tulosta ku ruokailut on päin vittua..

Ei kai äitis siitä pahastu, jos otat välipalaa koulun jälkeen..? Raejuustoa ja sen sellasta... ja sitten vaan yhteisellekin aterialle joku oma proteiinilisuke, tuskin tulee noottia. Meillä ainakin, kun me jo isot lapset joskus kotiin kokoonnutaan, on meitä punttireenaajia, ja sitte meitä vegaanipunttireenaajia, ja kaikki jotain kantaa ekstraa itelleen pöytään. Äiti ei ole ikinä - edes sillon kouluaikoina - moisesta puhahtanu :thumbs:

Etkö sinä Indica muista meidän yhteistä yötä :haart: tuolla Yö-Threadissa? Avauduttiin AMK-opiskelusta... eli AMK:ssa olen ja kurssi pyörii juurikin tuolla nimellä "johdon laskentatoimen perusteet" En tiedä sitten onko Kauppakorkeassa joku kurssi täysin samalla nimikkeellä
nii kyl mä sut muistin, mut tarkoitin siis manaattia ja heikki m.:ää, en ees huomannu katsoa, että säki olit kirjottanu siihi;) luen kai liian nopeasti

btw meitin amk:ssa ei ole ollenkaan perusteet-kursseja, vaan yksinkertaisest johdon laskentatoimi. markkinointi, logistiikka jne.

eikä se johdon laskentatoimi ole kovinkaan vaikeeta, tsemppiä siihen. googleta activity based costing.. eli toimintokustannuslaskenta. ei oo kovin kummonen asia. ja ainakin meillä oli ainoa mitä oikeesti piti yhtää osata.

aini: muistin muute, että mähän oon opiskellu sen iha muualla ku tuolla. hitto. enpäs sanokaan mitään meitinkoulun johdonlaskentatoimesta. tuskin taitaa olla edes sellasta siel omas ohjelmas, en oo ollu siel sellasel. Kauppiksen pääsykoekirjassa: avain laskentatoimeen ja rahoitukseen, löytyy varmasti teidänkin koulun kirjastosta, on minusta tosin selkeästi ja helposti selitetty johdon laskentatoimi. Kannattaa lukea, ja tehdä itekki läpi ne esimerkit, ni kyl mä uskon että läpi pääset:)

Viimeksi muokattu:

Kauppakorkee on kuulemma ei minkään arvoinen. Näin sanoi sieltä juuri gradun tehnyt tuttuni, joka käski levittää tällaista sanomaa. ;)

Saatanan vitun vittu. Voi saatanan saatana. Perkeleen perkeleen perkele. Voi jeesus että voi vituttaa. Ei saatana tätä kestä millään.

:curs:

Edit: meinaan että vituttaa.

Viimeksi muokattu:
Pari päivää sitten näin legendaarista hauiskääntöä powerräkin sisällä :)

Eilen tapahtunutta:

Ite olin sairastellu ja 4 päivää olin poissa salilta, jolloin päätin sitten mennä jo reenailemaan. Reenailin sitten todella kevyesti ja siellä oli Joku 16-18 v jätkä (joka oli muuten aikas kovassa kunnossa). Noo, menin sitten tekemää alataljaa, no eikö tämä sitten tullu siihen viereiseen ja tiiraili vissiin, paljon mulla on painoa siinä. No totta kai se laittaa 5 kiloa enemmän painoa ja oikeen ylpeen näkösenä sarjan jälkeen sitten katteli meikäläistä ''hahaa, teimpäs isommilla painoillla kun sinä''. En lähteny leikkiin mukaan.

Eikä tässä vielä kaikki. Menin sitten ylätaljaan (miten niin tykkään taljaliikkeistä), yllätys yllätys, se tuli taas siihen viereiseen ylätaljaan ja katteli mun painoja. Ja voit te jo arvata, että se laitto vähän enemmän painoja. Teki sarjan tai kaks ja lähti pukkariin kutakuinki rinta pystyssä omahyväinen ilme kasvoillaan.

Ei voi olla noin huonoa itseluottamusta, että pitää ihan oman egon takia, tehä suuremmilla painoilla mitä siinä vieressä tekevä ''kaveri'' tekee.

Flunssa ja kuume:curs:! Koko viikon ollu vähän heikko olo ja menin sitte typeränä eilen salille niin nyt pamahti heti kunnon kuume ja muut kivat kaverit siihen päälle:curs:. Jalatkin niin pirun jumissa ku eilen kyykkäilin. Koko viikon ollu nyt pois koulusta ja mädäntyny kämpillä ahdistuneena:down:. Toivottavasti lauantaina oisin terve ku pitää töihin. Ei millään viittis jättää menemättä ku sitte jää rahat saamatta. Ehkä tästä eteenpäin osaan tulkita kroppaa siitä milloin kannattaa jättää salitouhut väliin.

Back
Ylös Bottom