Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kipeenä ollaan, taas!:curs:
Menee sitten punttailutkin päin helvettiä tällä viikolla. Just kun olin saanu kunnon motivaatiopiikin...

Ei mene toi lukion ainut pakollinen kemian kurssi läpi sitten millään. Tänää tein kolmatta kertaa ja vituiksi. Kun ei tajua niin ei tajua, hienoa jos tosta jää lakki saamatta, kaikki muut kurssit kondiksessa, toi yks vaan kummittelee yhä..

Ei mene toi lukion ainut pakollinen kemian kurssi läpi sitten millään. Tänää tein kolmatta kertaa ja vituiksi. Kun ei tajua niin ei tajua, hienoa jos tosta jää lakki saamatta, kaikki muut kurssit kondiksessa, toi yks vaan kummittelee yhä..

Älä nyt sentään muita pelottele, tein sen tossa viime viikolla, enkää oo saanu sitä takasin vielä...

eihän tuo kurssi edes hankala ollut, ilman lukemista sai 7:n. Enkku 3:sta sen sijaan sai yrittää 4kertaa käydä kyseisen kurssin ennen kuin läpi meni. :D

eihän tuo kurssi edes hankala ollut, ilman lukemista sai 7:n. Enkku 3:sta sen sijaan sai yrittää 4kertaa käydä kyseisen kurssin ennen kuin läpi meni. :D

Vähän yksilökohtasta tää taas, mä osaan puhua enkkua niin hyvin että ei tavii lukea niin 9 tulee.

no ei toi peruskemiankurssi vielä mun aikana ollu mitään, tais tulla 9 lukematta yhtään, kakkoskurssista tuli sitte 5, samalla metodilla, ja siihe loppu kemianluvut;) vaikeempaa siis ku fysiikka, josta pysty 9 ottamaa kurssista ku kurssista helvetin vähillä tekemisillä. Enkusta tuli sitte viimesta kurssia vaille vuorotelle 9 ja 10, vituttaa ku se ois vuorossa ollu tulla 10:si, ja siit tuli vaa yheksä, että jäi päättötodistuksee 9 eikä 10, sillo ois ollu keskiarvo luonnollisesti 9.6, nyt se jäi 9.3:een, ja jäi haaveeksi se kymppi.

Mua taasen vituttaa se, että viimeviikolla hain duunii kaupan kassalle, oon koulutettu just tollasee asiakaspalvelutyöhönki, ja töitten oisi pitäny alkaa helmikuun alussa. nyt on helmikuun alku, ja mulle ei ole kukaan edes vielä soittanut haastattelusta.

tais sitte jäähä pääsemättä sinne. go tradenomit go! Sitte otetaa jotain lukiotyttöjä kassalle, vaikka oisi tarjolla kaupallisen alan ammattilaisia, jotka on ennenki tehnyt sitä, ja osaa jo valmiiks käyttää kassakonetta ja palvella asiakkaita.

Mua taasen vituttaa se, että viimeviikolla hain duunii kaupan kassalle, oon koulutettu just tollasee asiakaspalvelutyöhönki, ja töitten oisi pitäny alkaa helmikuun alussa. nyt on helmikuun alku, ja mulle ei ole kukaan edes vielä soittanut haastattelusta.

tais sitte jäähä pääsemättä sinne. go tradenomit go! Sitte otetaa jotain lukiotyttöjä kassalle, vaikka oisi tarjolla kaupallisen alan ammattilaisia, jotka on ennenki tehnyt sitä, ja osaa jo valmiiks käyttää kassakonetta ja palvella asiakkaita.

no soititko sä sinne hakemuksen laittamisen jälkeen?

Mua ottaa päähän noi saatanan apinat, eli Bangkokin taksikuskit. Vittu minne tahansa menet niin sinne ei osata jos on vähänkin erikoisempi osoite, niinkuin vaikkapa Sukhumvit soi 16 (Mikä vastaa saatana rautatieasemaa Stadissa).

Voi vitun apinat perkele, koitin neuvoa mutta kun eivät usko edes että minä tiedän paremmin nämä mestat vaikka olisivat vittu asuneetn 50 vuotta tässä Bangkokissa. Onhan mulla huimat 2 pv ajokokemus kaupungissa jossa on 10 miljoonaa ihmistä ja tunnen mestat ja pikkuhiljaa paremmin kuin nämä paviaanit. Taas tehtiin "shortcut" ja jäätiin ruuhkaan. No eipä tuossa u-käännöstä saanut tehtyä mutta onneksi tiesin pienen oikopolun ja kävelin himaan, autossa olisi mennyt ehkä 1-2h, kävellen meni 10min. Vittu että vituttaa perkeleen paviaanit. VITTUJEN VITTU! SAATANAN PERKELE!
Vuokraan kyllä tuon auton vittu ja ajan itte perkele! (280e/kk maksaa uusi auto vakuutettuna, hermot menee jos näiden ääliöiden kyytiin vielä joutuu)

Vuokraan kyllä tuon auton vittu ja ajan itte perkele! (280e/kk maksaa uusi auto vakuutettuna, hermot menee jos näiden ääliöiden kyytiin vielä joutuu)

Mitenkä helvatassa tuolla uskaltaa itse ajaa? Vähän kun kuhnii niin tulee riksaa, tankkia, norsua, autoa ja polkupyörää kyljestä sisään. :D

Saatana oli paska aamu! kuudelta menin autolle ja ei vitun romu lähteny käyntiin!! Aattelin hetkeks laittaa piuhaan jos lähtis mut ei vittu lähteny. Taksilla kiroten töihi.

Salilta on poistettu vähitellen vanhat, mutta paremmat koneet. Tilalle ovat tulleet painopakkakoneet, joiden liikeradat ovat aivan perseestä. Ja painoista ei vittu tietoakaan, kun päällä ei lue. Myös vipunostokone on poistettu, ja tänään sen huomatessani rupesi kyllä kyrsimään.

JA mulla ku on pitkäntähtäimen suunnitelmana lopettaa ennenpitkää koneitten käyttö täysin kokonaan, ja siirtyä aivan puhtaasti vapailla painoilla tehtävään treeniin, toistaiseksi kyllä teen ala ja ylätaljaa, kun kyynärpäät ei tykkää yhtään leuanvedoista, vaikka nekin kulkee jos käsiin ei satu..

Siitä sitte vitutuksenaiheeseen: onhan senyt perkele ettei voisi olla 30 senttiä enemmin tota lunta, että latupohjat ei oisi ihan helvetin hiekkasia ja jäisiä. Ei todellakaa viitti pilata 500 euron suksia tollasilla, ja ei oo halpiksii millä voisi puhtain mielin hiidellä tuolla olemassa enää. pitää huomenna mennä hiihtämää 6 kertaa eestaas se noin kilsan pätkä toista latua, joka on suht hyvä. heti aamusta ois tarkotus lähtä kuhan valostuu.

Vittu että vituttaa tälläset talvet, ei ees ladulle pääse. Vittu mä rakennutan hiihtoputken meitin huudeille, jos joskus sellasee asemaa pääsen.

e: no senverta poistaa vitutusta, että se vähän paremmassakunnossa oleva latu on sellasen tasasta maastoa, että jopa mä pystyn vetämää wassua koko matkan;)ja sitte toisaalta vituttaa ainainen rahattomuus. oon vissii 10 vuotiaasta halunnu opettelemaa lautailemaa ja laskettelemaa, mut ei mul oo rahaa siihi, ku se nyt on nii vitun kallista. Sitte jos ois vielä rahaa ostaa hyvät perinteisenki vehkeet, ni voisi hiihtää myös sitä, kun oon viimiset 10 vuotta vetäny ihan pelkkää luistelua.

Back
Ylös Bottom