Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jos olisin sä lintsaisin mulla on kauhee fobia tohon lavaan kunnon ramppikuume, pumpulla syke varmaan 200 kun nousen lavalle puhumaan ei muuten mitää

Sama juttu mulla... Kyllä sitä muuten vois mutta se on siinä että sulta odotetaan jotain, se on ennalta määrätty tilanne; opettaja etsii virheitä ja muut tirskuu. Yks pahimmist osist on kun opettaja aina alussa pälättää paskaa muutaman minsan sil välil kun kituut ja ootat tuomioo. Sitten: "Noniin, kuunnellaanpas X:n puheenvuoroa" tai "Hiljennytään nyt kuuntelemaan mitä X:llä on sanottavaa" tms. Mulla ei oo tollaselle paskalle muuta sanottavaa kun että "haista vittu".
Ottaisin mielumin tikit päähän kun menisin tonne.

Itteenikin vitutti aluksi tuo luokan edessä olo, varsinkin jos on kurssilla jolla ei ole yhtään tuttua... Nykysin alkaa jo oikeastaan viihtymään siellä jos se esitelmän on tehnyt, eikä yritä improvisoida:D

Sama, tuntuu että tuhlannut aikaa täällä AMk:ssa, vaikkei kiinnosta ala niin tippaakaan

Tuli tänää naurettuu kivasti tuol salil. Olin kyykkäämäs nii just ku olin alhaal nii kuulu kaihee "krätsh" ääni ja huomasin et boxerit repes. Kaverit alko nauraa iha sairaasti ja oli hyvä et ees pääsin ylös ku repesin nii pahasti :D

Join koulukirjarahani :hyvä:

:lol2:

Pitääs vielä lisätä yks mikä vituttaa kaikkein eniten.

Mazda 323f -90. Aina kun saa edellisen vian korjattua pulpahtaa uusi tilalle. Yhtään tervettä päivää ei ole tuo auto nähnyt.
Rahaa mennyt varmaan korjaamiseen niin paljon, että sillä olisi saanut kunnon autonkin.
Siitä syystä sitä ei kehtaa edes vaihtaa pois, kun ei saa omiaan lähellekään takaisin. Hyvä jos saa sen mitä siitä on itse maksanut kesäkuussa ja sillä rahalla saisin vain toisen paskan tilalle.

Luulin, että se olisi nyt suht koht kunnossa, mutta löysinpä tänään taas vain lisää vikoja. Venttiilikopan pultti katkennut kanteen ja sen seurauksena vuotaa öljyä tiivisteestä. Vasen takaiskari kuollut.
Katsastaakin pitäisi keväällä. Voin jo kuvitella mitä kaikkea pitää uusia. Kivaa elellä opiskelijabudjetilla, kun kaikki rahat menee tuohon japanin ihmeeseen, tai kai tuota voisi fordiksi sanoa.
Mittarissakin vasta 333tkm, sisäänajettuhan sen pitäisi japanilaiseksi olla. :curs:

Ostajia?

Mitä ihme marinaa täällä on jostakin luokan edessä esittämisestä?! Sehän on just kivaa, kun ei tartte kirjalliseen ulosantiin panostaa. Voi vaan rennosti puhua aiheesta luokan edessä. Ei siinä ole mitään hävettävää.

Tällä hetkellä en vain ole aivan varma onko tämänkään hetkiset opinnot juuri se minun juttu. :(
Se muuten vituttaa minua tällä hetkellä. Alkanut kiinnostaa enemmän käytännön läheiset työt.
Sama. Varsinkaan kun en tiedä mitä ne pitävät kokonaisuudessaan sisällään. Vähänkö vituttais vaihtaa kesken kaiken pääainetta, jossei vaikka maistukaan...Koko homma alusta ja aika sekä raha juoksee.

Yleisesti ottaen kaikki vituttaa tällä hetkellä. Eikä vähiten se, että huomasin kaupassa käydessä ruuan hinnan nousseen. Prkl ku korpeaa köyhää.

Oikia meiningi. Eikös salilla käynnin perimmäinen tarkoitus olekkin käväistä siellä kahvihuoneessa turisemassa tutuille ja muistelemassa kuinka joskus on ollut kovassa kunnossa. Samallahan sitä tietysti ivallisesti naureskellaan niille kynäniskoille, jotka epätoivoisesti siellä salin puolella naama punaisena yrittävät niitä tankoja väännellä. Reilun kolmen vartin turinoinn jälkeen voidaan itsekkin käväistä salin puolella toteamassa ettei tänään oikein kulje ja poistutaan paikalta samalla niille amatööreille naureskellen...

"tuntuu olevan yleistymässä noi tupakkatauot siä.. tunnen meinaa yhen kaverin joka menee kerran kahessa kuukaudessa salille istuun ja nauraan muille.. ittehän tää kaveri ei siä mitään tee ja joka viides minuutti tupakalle.. no eiköhä se joskus tajua viä ettei taida reeni oikeen tuottaa tulosta"

no eipä noissa tupakki ja kahvitauoissa mitään erikoista ole. eräs suomalainen voimanoston mm harrasti aikoinaan tuota ja ihan hyvää jälkeä sai aikaan. ei silti, ei kannata mallia ottaa :)

no eipä noissa tupakki ja kahvitauoissa mitään erikoista ole. eräs suomalainen voimanoston mm harrasti aikoinaan tuota ja ihan hyvää jälkeä sai aikaan. ei silti, ei kannata mallia ottaa :)

joo mutta jos kopioi tältä jätkältä vaan kahvi- ja tupaktauot niin taitaa tulokset olla musertavia ;)

Normaali, korkeakin jännitys ennen esiintymistä on kuitenkin "hieman" eri asia kuin jokin psykologinen vaiva, kuten tuo sosiaalisten tilanteiden pelko. Tärkeintä on vain mennä sinne ihmisten eteen ja voittaa se pelkonsa. Yrittää muistaa, että suurimmalle osalle tulee niitä fyysisiäkin jännittämisen oireita, on epävarma ja niin edelleen. Kannattaa käydä se puhuttava asia etukäteen kunnolla läpi ja vaikka puhua koko roska omalle seinälle, ettei tarvitse mennä kylmiltään siihen tilanteeseen. Ja jos katkeaa ajatus niin sitten katkeaa, en jaksa uskoa että koko muu luokka on jotain ammattipuhujia.

Loppujen lopuksi harva asia vapauttaa ihmisen niin hyvin kuin se, että tajuaa että ei haittaa jos mokaat. Sitä paitsi aina kannattaa olla ensimmäinen, saa lisäpisteet ainakin siitä.

edit. ja jos näyttää siltä, että opettaja etsii jotain virheitä, hän ei osaa antaa kunnolla palautetta. Siitä yleensä on noissa kyse, että yritetään opastaa puhujaa, mutta kaikki eivät osaa olla siinä kannustavia eivätkä kaikki osaa ottaa palautetta vastaan. Esiintymistaitoa voi oppia, eikä palautteessa ole tarkoitus kritisoida puhujaa ihmisenä vaan kehittää sitä taitoa

Hieno juttu! Juomapullon korkki oli sitten päättänyt jäädä auki. Ihmettelin laukun ohi kulkiessani (puoliksi purettu treenikassa, niinpä niin..) miksi laukun alla oleva matto on aivan märkä, kun ulkona ei edes ole lunta joka siihen olisi sulanut. Ei prkl, viimesen puol tuntia oon siivonnut ja kuivannut mm. lompsaa, kalenteria (joka kärsi pahiten).. onneksi, siis ONNEKSI olin ottanut puhelimen laukusta pois heti kotiin tultuani. Kaverilla hajos just känny, kun juomapullo oli vuotanut treenikassissa...

P.S. Pullo lensi roskiin.

vituttaa valehtelevat ja itsekkäät ihmiset :curs:

mahtaa olla siellä toisella puolella aitaa ruoho vihreä kun aina tältä puolelta moiset saa kaiken itselleen keploteltua :curs:

Hyvyyteen ja reiluuteen uskominen on melkein hullumpaa kuin johonkin parta-erkkoon joka pilvenpäällä napottaa :itku:

Ultimecia: Muistaakseni olen aina ihmetellyt sun avataria, en kuitenkaan niin paljon että olisin katsonut sitä tarkasti. Nyt kuitenkin, juuri Twin Peaksin katsoneena, koin valaistuksen ja luulen että tajusin kuka siinä on.
Kunhan kerroin, on tylsää.

Ja tästä aasinsilta ettei mene aivan ohi aiheen. On taas töissä tylsää, vahdin jotain helvetin mattoja. Onneksi tunnin päästä pääsee kotiin ja viikonlopun viettoon.

Milläs salilla farmiankka käy? Omallakin salilla kävi kesällä eräs kaveri, joka treenas aina 3-4 tuntia kerrallaan (aina haukkaa ja ojentajia) ja monta röökitaukoa välissä. Sittemmin vaihtanut salia ilmeisesti.

Tämä tapahtui aikanaan Kangasalan toisella kaupallisella salilla. Kaveri ei siis ollut mikään retardi eikä haissut pahalle, mutta luulen että sillä ei ollut kotiasiat ihan kunnossa ja sen takia hengaili salilla kaiket päivät. Penkkiä esimerkiksi se saattoi ottaa heti reenin alkuun, sitten toisen kerran käynnin keskivaiheilla ja lopuksi vielä penkkiä Smithissä.

Back
Ylös Bottom