Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Minusta on tullut selkärangaton vätys. Eilen annoin tuntemattoman vaihtaa cd:n salilla kesken treenien ja tänään annoin randomin naisen kiilata mäkin jonossa. Vittu ne mäkin teinit siinä kassalla on HI-TAI-TA.

Juu tajuisivat muutenkin pysyä syrjässä sillä teillä ajetaan autoilla eikä kävellä.
Menisivät sinne ojaan mönkimään ennenkuin sattuu.
Kävelijöiden henki on tois arvoinen kun on pisaroita lasissa ja hämärää jnejne
Valojen ja tuulilasinpyyhkijöiden käyttöä ei voi tässä tilanteessa suositella.
Jarrujakaan ei voi millään painaa. kyllä perkele on niin että yli ajetaan.
Oppivat käyttäytymään liikenteessä mokomat pyöräilijät ja kävelijät.
Kuitenki pitäisi sen verran tervettä järkeä käyttää että pysyisivät poissa alta.
Lemmikkejä sun muita elukoita en edes viitti mainita. Eivät ole sen arvoisia.
Vitun vässykkä. :hyvä: Siis sinä! :kippis1:

Toissapäivänä eräs henkilö laittoi kaverinsa kuvaamaan kyykkysuoritusta digikameralla, kaikki lähellä olevat henkilöt toki kiinnittivät huomionsa ko. herraan ja hänen ilmeiseen ennätyssuoritukseensa joka tultaisiin ikuistamaan jälkipolville. Herra meni kyykkyräkkiin sisälle ja aloitti pari minuuttia kestävän valmistautumisen joka sisälsi puhinaa ja pään ravistelua, kamera kävi koko ajan ja jännitys tiivistyi tarkkailijoiden mielessä. Itse katsoin myös sivummalta ja laskin yhteen kaverin fysiikan ja tangossa olevan raudan määrän ja sain lopputulokseksi että ei käy hyvin. No kaveri nosti tangon telineestä, hieman täristen otti pari askelta taakse, meni kyykkyyn ja jäi sinne. Kaatoi sitten tangon turvaraudoille, nousi ylös ja käveli selvästi häpeissään, mutta aivan samantien vetämään hyvin epämääräisen näköisiä leukoja porukan vielä katsoessa äimänä miehen kokonaissuoritusta.
Kyllähän tuo jo hieman spedeilyltä kuulostaa, mutta tosta kuvaamisesta semmonen pointti, että itekin olen joskus pyytänyt kaveria kuvaamaan mun maastavedon ennätys-yrityksiä. Tässä ei ole syynä se, että haluaisin ikuistaa jälkipolville nuo miehiset uroteot (joita mun mavet ei ikimaailmassa ole), vaan se, että haluan nähdä, minkälaisella tekniikalla se ennätys nousee. Siinä kun tuppaa kuitenkin yleensä tekniikka olemaan vähän vähemmän puhdasta kuin perus sarja suorituksissa, ja itse ei tekniikan tarkkailuun voi oikein sillä hetkellä keskittyä, kun kiskoo paviaanin raivolla rautaa maasta. Kyykkyyn pätee varmasti sama homma.

Juu, ihan totta tuo. Jotenkin vaan pisti huvittamaan se että kaveri laittaa aivan liian isot romut tankoon, vauhdikkaasti alas - tanko turvarautoihin, suorilta pinkaisee vetämään sarjan hyvin holtittomia leukoja ja kaikki tämä videokameran kuvatessa. Mietin myös näin jälkeenpäin että katsookohan tyyppi sen videon ja mitä hän miettii kun katsoo tyylikkään suorituksensa nauhalta.

Kaikkien mielestä tuo ei ole salikomediaa, tiedän. Itseäni se huvitti ja periaatteessa mitä enemmän mietin tuota tapahtumaa, sitä enemmän se alkaa saada koomista vivahdetta. :D

Leikkasin kauan varjelemani viikset just 5 min sitten pois :(. Perkele miten paljon sitä joutuu naisten takii uhrautuun :curs:

Ite taas joudun pitään nyt sänkeä, ku nainen "pakottaa"! :) Ja ollaan vasta muutaman viikon tapailtu. Että näin sitä ollaan jo tossun alla! ;)

Kylppärissä haisee ulkohuussille, tai oikeastaan sille turpeelle mitä sinne heitetään. Naapurit valittaneet samaa, tosin heillä haisee vaatekaappi. Tulee vissiin alakerran sekoboltsi naapurilta haju, jos sillä on vaikka kissa kuollut johonkin ilmastointikanavan läheisyyteen.

Penkkasin (liikaa), tuntui hyvältä ajatukselta sillä hetkellä, ja sen vuoksi on nyt sitten toinen etuolkapää paskana... Vituttaa jopa..!:curs:

Ite taas joudun pitään nyt sänkeä, ku nainen "pakottaa"! :) Ja ollaan vasta muutaman viikon tapailtu. Että näin sitä ollaan jo tossun alla! ;)

toi on oikeesti jo pelottava juttu. Ota nyt vähän niskasta kiinni.

Mua vituttaa tää töissä makaaminen, silmät ristissä tässä koneen äärellä. Pääsis äkkii pois ja ottaa päikkärit.

toi on oikeesti jo pelottava juttu. Ota nyt vähän niskasta kiinni.

Mua vituttaa tää töissä makaaminen, silmät ristissä tässä koneen äärellä. Pääsis äkkii pois ja ottaa päikkärit.

No se vaan kysy et voisinko pitää sänkeä, kun se tykkää siitä! :D Nyt ku tarkemmin ajattelee, niin täähän passa mulle helvetin hyvin, eikä tartte joka ilta ajaa partaa. :)

Joutunu jättää jo monet treenit väliin yskän ja nuhan takia :(
Kai tässä vois treenata jo mut taian ottaa varmanpäälle ettei jää flunssa kierrettä kummittelemaan kuten viime vuonna ...

Itse en naura juuri noille suoritushommille tai painon määrälle. Joskus tekee mieli koettaa enemmän ja ego voi täyttää huoneen jne. Muutenkaan ei olisi mitään varaa nauraa, jos vetää itse ruikulipainoilla :D .

Joutunu jättää jo monet treenit väliin yskän ja nuhan takia :(
Kai tässä vois treenata jo mut taian ottaa varmanpäälle ettei jää flunssa kierrettä kummittelemaan kuten viime vuonna ...

sama homma, viikon jo ollu kipeenä. kai sitä huomenna vois viinaa ottaa kun salillekaan uskalla

Itse en naura juuri noille suoritushommille tai painon määrälle. Joskus tekee mieli koettaa enemmän ja ego voi täyttää huoneen jne. Muutenkaan ei olisi mitään varaa nauraa, jos vetää itse ruikulipainoilla :D .

Vastataan nyt provoon, kun provo heitettiin, niin penskakin tuntee itsensä suureksi ja mahtavaksi...
Ei sillä painon määrällä ole mitään merkitystä, jos vetää kusettamalla kaiken ylös. Enemmän arvoa annan sille, joka vetää puhtaasti pienemmillä painoilla kuin sille penskalle, joka machoille kusettamalla painoja ylös.

Back
Ylös Bottom