Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Auton avaimet hukassa jo toista päivää. Salikortti kadonnut johonkin. Piti lähtee hetki sitten salille vetään kova reeni. Oli just hyvä ja energinen fiilis hyvin nukutun yön jälkeen ja eilisen tuhtien safkausten jälkeen.
Tässä kuussa on jo yks kortti menny pesukoneeseen housujen taskussa eikä voi enää uutta pyytää. Jumalauta, että ottaa päähän. Viimeisen kuukauden aikana oon ehtinyt käymään n. 7 kertaa salilla, kiitos salin paskojen aukioloaikojen ja sairastelun. Kiva maksaa 60€ tyhjästä. Ei voi olla todellista enää..tekis mieli vähän pistää paikkoja paskaks. :curs:

Hang in there buddy.Mullakin on parikertaa käynyt silleen että on mennyt salille ja se magneetti kortti on ollut tyhjä,kunno vitutukset tullu.

Ei jumalauta.
Nyt ei vituta, vaan itkettää ja tekee mieli vetää ranteet auki.

Koko päivän olen saanut kiroilla uusimman elokuvan alkukohtauksen kanssa. Dubbausta, kammottavinta äänityörunkkausta koskaan. Äsken sain vihdoinkin sen suunnilleen valmiiksi. Päätän kasata koko leffan yhdeksi tiedostoksi ja renderoida. Avaan uuden tiedoston ja tallennan sen elokuvan kasausta varten... valmiin alkukohtauksen päälle. Monen päivän työ hukkaan, ja deadline on perjantaina. Huominen päiväkin menee sitten kokonaan tämän VITUN PASKAN parissa.

Siitä onkin aikaa kun viimeksi itkin, mutta tällainen elämän hukkaan heittäminen ja turha työ pisti herkistymään. Periaatteessa tekisi vaihtoehtoisesti mieli hakata molemmin käsin näppäimistöä niin kauan kunnes jäljellä on vain kasa muoviromua, mutta sitten pitäisi huomenna lähteä ostamaan uutta, johon tuhraantuisi kallista työaikaa... Vittu joka leffan kanssa käy jotain tällasta saatanan paskaa.

Vitun saatanan vittu kun voi olla niin vitun tyhmä.:wall:

Outoa että jengi vieläkin jaksaa puhua paskaa naisesta ja sen ukosta, vaikka Meri-Tuuli on suhteellisesti aika saatanan vahva, eli näytettävää on kunnon ja voimien puolesta enemmän kuin suurimmalla osalla mussuttajista. Vittu antakaa jo olla.

Olin tänään treenaamassa, naurakaa saatana!

Otan osaa suruusi.. Sulla on varmasti nyt rankkaa.:hyvä:

Hoho, no ehkä 14 tunnin työputkesta johtuva väsymys vaikutti herkistymiseen. Nyt näyttää vähän valoisammalta, mutta ei se muuta sitä tosiasiaa että tuhraantuu sitten tämäkin päivä samojen asioiden uudelleenhinkkaamiseen.. :jahas:

Dodi...angiina, kuume ja antibioottikuuri:( Olin lääkärissä (yksityisellä) se oli siis joku virolainen mies, jonka puheesta ei meinannu millään saada selvää..:rolleyes: Eli mulla on jokin sortin "immuniteettiromahdus", eli ei saa rasittaa eikä vilustuttaa itseä kolmeen viikkoon, jotta se palutuisi kohdalleen...:curs:

heräsin vasta kahden aikaan. olo ollut kumma kokopäivän.

Sitten viidenaikaan olo kävi jo sietämättömäks.sain jonku vitun kohtauksen Jalat kirjaimellisesti lähti alta ja sitten maattiin seuraavat puol tuntia siinä lattialla. Kädet tärisi ja oksetti ihan helvetisti. Silmäkulmassa näkyi kokoajan "sahalaita" ja sydän hakkas ku tuhatta ja sataa eikä hengittäminen tullut kysymykseenkään. vasta puolen tunnin päästä sain kaivettua puhelimen taskusta ja soitettua ensimmäiseen numeroon joka puhelimesta löytyi.

Nyt olo alkaa olla pikkuhiljaa normaali, sydäntä hakkaa helvetisti vieläkin mutta muuten ok..

huhhuh..

Migreeni? sahalaita viittais ainaki siihi, oliko päänsärkyä?

Prayer: Lopeta se vitun juominen jos meinaat pysyä hengissä:jahas: Ei tarvii kahta kertaa arvata mistä nuo oireet johtuu. Lääkärissäkin olisi ehkä ihan hyvä käydä varmuuden vuoksi.

Äiti kysy että miks oot lopettanu salilla käynnin ja sano et isääki harmittaa paljon kun nyt luistanu hommista jo kauan kun meni niin hyvin.. Kisojaki oli suunnitteilla mutta johonki se nyt jäi kun thaiboxingin alotin.. Itteäniki rassannu toi pitkään ja tänään sain kuulla sen.
Masentaa.. vituttaa.. kaikki. :(

e. äiti sano ettei ikinä ois pitäny näyttää mulle sitä esitettä. Sama mieltä kyllä iteki... Taidanpa mennä itkemään itseni tästä uneen.

e2. ja toiki peruskurssi nii max 2 kert tulee käytyy viikos

Äiti kysy että miks oot lopettanu salilla käynnin ja sano et isääki harmittaa paljon kun nyt luistanu hommista jo kauan.. Kisojaki oli suunnitteilla mutta johonki se nyt jäi kun thaiboxingin alotin.. Itteäniki rassannu toi pitkään ja tänään sain kuulla sen.
Masentaa.. vituttaa.. kaikki. :(
Kai nyt 16-vuotias salilla kerkeää käymään muunkin harrastuksen ohella?

Kyllähän se kerkeää mutta nyt jostai syystä laiskistunu. Vituttaa oma laiskuus.
Sovittii onneks kaverinkaa just et aletaa nyt treenaa tosissaa.

e. yks syy että jäissä ollu tiet, mopos ei oo talvirenkait, ja joutunu pyytelee vanhemmilt kyytei (josta en tykkää yhtää)

Kannattaa kuitenkin harrastaa sitä mistä itse tykkää, eikä sitä mistä vanhemmat tykkää. Ei mihkään kannata itseään väkisin pakottaa. Motivaatiota ei ole ilman mahdollisuutta kieltäytyä.

Juuh. Tykkään molemmista.
Hauskaa on se että alussa vanhemmat ei halunu ollenkaa mun harrastavan tällast ku on niin vaarallist mutta sit ku alko tulee kovii tuloksii ja sain voimanostajilt tukee nii ne ihastu täysin. Nyt tuntuu kun ois pettäny kaikki ja itsensä. Aina kalvaa sisuksii ja alkaa masentaa kun joku sukulainen, tuttu tai kaveri kysyy että ootkos käyny nyt paljon puntil..

Olispa vitutukselle aina joku selkeä syy. Viimeiset kuus tuntia menny hirveän vitutuksen kourissa ja huomaan koko ajan toivovani et olis tammikuu... kaiketi nää joulukuun koulujutut alkaa painaa ja joulu itsessään... Odotan myös tipattomuutta ku kuuta nousevaa, menny niin maku dokaamisesta taas kerran. Voivoi kun vaan vituttaa.

Back
Ylös Bottom