Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bookplus.fi:
"Tuote-esittely
Miten päästä alipainoisesta normaalipainoiseksi? Miten päästä ylipainoisesta normaalipainoiseksi? Miten voi voittaa vaikean sairauden treenaamalla? Miten täysin aikaisemmin treenamaton nainen voi aloittaa voimailun 33 -vuotiaana ja päästä kuntoon, jossa voi kilpailla suomen mestaruuksista eri voimailulajeissa. M.m sotilaspenkkipunnerrus, leuanveto lisäpainoilla, sekä suomen vahvin nainen kilpailu. Vuosina 2004, 2005, 2006 ja 2007.
Kaikki nämä asiat on tehty tämän kirjan mukaisen harjoittelun avulla. Kerromme miten harjoittelemme, selvien ohjeiden sekä kuvien avulla. Kaikki harjoittelu ilman vippaskonsteja ja aineita. Pelkästään kovaa ja tuloksekasta treeniä.
Miksi miettiä pidenpään, tämä on se kirja millä pääsee tuloksiin, vaikka ikää olisi hieman enemmänkin. Kesä lähestyy, aloita nyt."
Onkohan tuo teksti nyt kirjoittajien vai puukplussan tuotosta?
Aika surkuhupaisaa joka tapauksessa.

Tänään tapahtui jotain uskomatonta! Menin aamulla treenaamaan siinä 7.30. Siellä oli sellanen mahakas vanhempi äijä. Sain treenit lopetettua tos vähän ennen yheksää ja menin suihkuun..
Otan aina treenin jälkeen aminohappoja jotka on mukana treeni kassissa, asettelin ne siihen pöydälle pukkarissa ja just kun olin laittamassa niitä suuhuni :D :D, Niin tää äijä tuli ihan mun naaman eteen ja huusi (sillain, että räkä lens mun naamaan) " VEDÄ VAAN NOITA STEROIDEJA, MUN PARAS KAVERIKIN VETI JA ON NYT HAUDASSA". Sit se lähti meneen.. Hetken olin siinä, että okei :D.
Pelkäsin tosissaan, että se käy mun päälle. Muutenki tosi himmee äijä![]()

Mitä nyt nopeasti googletin niin ei tuota menestystä ole oikein tullut. Viimeisten joukossa näyttää pyörivän, eikä ihme noilla treenimetodeilla.Olisivat nyt edes kertoneet naisen sijoituksista kyseisissä kisoissa, ilman vippaskonsteja ja aineita kun pystyy monikin noihin kilpailuihin osallistumaan...