Ei helvetti mä kuolen kohta :E.HIrvee olo ja vatsatauti :urjo: .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei helvetti mä kuolen kohta :E.HIrvee olo ja vatsatauti :urjo: .

Mahtaako olla enää lainmukaista toimintaa edes?Älkää muuten tunkeko isoo setelii kampin vessojen rahanvaihtoautomaattiin. Mä sit tungin sinne femman ja odottelin, et ne viisi euron kolikkoa kilahtaa alas..ja vitut. Sieltä tuli jotain poletteja. Siis mitä vittua..lukee rahanvaihto ja tulee poletteja. Mä en tiä mikä mulla meni ohi, mut jos lukee "rahanvaihto", niin kyl sieltä pitää tulla ihan oikeeta rahaa, eikä jotain metallirenkuloita.
Js minuun nähden -----------------------------------------------------------Jouko Karvinen voi vetää vitun päähänsä!!!
Voi hemmetti sentää, kävin ostaa mgs3:n käytettynä. Ei siinä mitää helvetin hyvältä vaikuttaa ja koukuttais nii pirusti, mutta mutta tyyliin puolen tunnin pelaamisen jälkeen ruutu jumahtaa ja mitään muuta kun pelin uudelleen käynnistys ei oo mahollista:curs:. Helvetti sentää, täytyy varmaan mennä palauttamaan peli, olin nii muna pystys jo pelailemas mut ei ni ei. Pitänee sit vaa tehä niitä kouluhommia ku ei muutakaan tekemistä oo:D
Ps. tyhmänä kysymyksenä, että voiko toi johtua siitä et pelaan ps3:lla kyseistä peliä?
Onko sulla se kalliimpi vai halvempi Ps3? Jostain luin, että halvemmasta on karsittu se PS2 yhteensopivuus pois. Tiedä sitten onko perää.Ps. tyhmänä kysymyksenä, että voiko toi johtua siitä et pelaan ps3:lla kyseistä peliä?
Onko tarkkaan ottaen Subsistence vai Snake Eater eli original versio? Subsissa nuo levyt on pistetty ihan helevetin paskasti kiinni siihen koteloon ja hajoavat näköjään ihan normaalikäytössä. Kokemuksia täältä päin, joskin peli tilttaa vasta aivan lopussa kun on enää 15 min gameplayta jäljellä.
No voi se peruslevykin olla kulunut alkuperäisversiosta. Vaikka muuten tehdään niin laadukkaita pelejä, niin sitten nuo ohjekirjat onkin jotain wc-paperia ja levyt lähes halkeilevat, kiitos kiinnitystapojen.
Onko sulla se kalliimpi vai halvempi Ps3? Jostain luin, että halvemmasta on karsittu se PS2 yhteensopivuus pois. Tiedä sitten onko perää.
. Kysyin kyl kaupassa jo että mitä tapahtuu jos ei toimi ja kuulemma antavat "uuden" pelin sitte tilalle jos vanha ei toimi, tiiä sitte mitä toi tarkottaa... Mistähän mahtavat uuden repästä?Euroopassa myytävässä versiossa ei oo kunnon ps2 tukea. Toisessa mallissa on jotenkin toimiva ja toinen ei tue ollenkaan.Onko sulla se kalliimpi vai halvempi Ps3? Jostain luin, että halvemmasta on karsittu se PS2 yhteensopivuus pois. Tiedä sitten onko perää.