Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Minkä helevetin takia uutisissa pitää seurata ja uutisoida pääministerin virtsakiviongelmista. Prkl ei se nyt kummiskaan mikään sydänkohtaus ole.

Ei hitto vieläkin raveltaa ja hiukan oksettaa. 2 päivän rapulat muistuttavat että ei kannattaisi juoda. Taidan lähteä radalle ampumaan jos raitis ilma helpottaisi?

Vasen nivunen ja reisi revähti!! :curs:
Vitutus on sanoinkuvailematonta. Meinas saksan tunnil tulla tippa linssii kun aatteli mitä kaikkee joutuu jättää välii ainaki täl viikol..

jumalattoman turvotuksen heitti päälle :curs:
Juopottelu tekee.. Joskus lihonu 9 kiloa 2 päivässä ku oon ryypänny enemmänki..:)

ihan VITUN loistava päivä.

unta 1,5 tuntia (katkonaista) ja heti aamusta koski päähän ihan vitusti.
sitä jatkui sinne kahden maille jolloin aloin oksentaa. sepäs olikin mahtavaa!
oksentamisessa ei sikäli ole mitään ihmeellistä mutta kun siinä on mukana vertakin.
Koko keskivartalo on tulessa, aivan kuin olisin niellyt partakoneenteriä..

Henkinen puoli on aikalailla paskana. mihinkään ei saa mitään järkeä. ihmisiä kuolee ympäriltä kokoajan. ihan kokoajan. Nytkin.. nytkin kuoli ihminen joka sen kaikkein vähiten ansaitsi. 45-vuotias mies, rehti ja ahkera suomalainen mies jolle jäi vielä 3 lastakin.
Tämä on nyt kolmas poismeno vähälle aikaa ja nyt alkaa henkilökohtaisesti riittää.

Kaksi näistä ei liittynyt minuun mitenkään. ei yhtään mitenkään.
siltikin se tuntuu siltä kuin olisin itse ampunut ne kaikki.
Vanha trauma puristaa itsensä taas esiin. Se ilta on pakko elää taas mielessä uudelleen.
Se ilta jonka pystyin jo unohtamaan. Eihän se enää samalta tunnu kun asian on käsitellyt loputtomia kertoja mielessään uudelleen.
"Seems like all what was good is died"

tältä se todellakin tuntuu. se ei ole minun vikani.

saatan katua tätä joskus mutta vika on osittain myös kipulääkkeissä jotka jouduin ottamaan.. Nyt on pakko hakata jotain. jotain, kunhan vain se on konkreettista.
Viha on nyt pakko fokusoida johonkin.

Ei hitto vieläkin raveltaa ja hiukan oksettaa. 2 päivän rapulat muistuttavat että ei kannattaisi juoda.
Sama homma. Jäi sitten väliin ruotsin koe, kun ei yksinkertasesti pystynyt lukemaan ja tänä aamuna oli vielä huono olo. Nyt on oltava vähän aikaa täysin tipattomalla linjalla.

Lopeta viinalla läträäminen ennenkun on liian myöhästä! Oikeesti. Jos on tosi paska olo ja muuta ni ootko miettiny hakea apua? Kuulostaa meinaan melko pahalta.

Viina ei auta mitään, päinvastoin. Vaikka se välillä niin tuntuukin.

Vituttaa kaikenmaailman pappabetaalartyypit.. Vielä reilusti kahdenkympin paremmalla puolella isi heittää auton tai kellon tai pari tonnia sillon tällön. Uusimmat tekniset pelit ja vehkeet täytyy olla, ja sitten nauretaan niille jotka on itse ansaituilla rahoilla hankkinu jotain vähemmän näyttävää.

Ja samat kaverit kehtaa vielä olla todella pihejä, baarissa ei varmasti tarjoa drinkkiä vaikka itse olis ostanut heille yhden jos toisenkin. Tai jos teet näille kavereille palveluksen, vastapalvelusta saa tuskin odottaa.

VIHAAA!!!

Vituttaa kaikenmaailman pappabetaalartyypit.. Vielä reilusti kahdenkympin paremmalla puolella isi heittää auton tai kellon tai pari tonnia sillon tällön. Uusimmat tekniset pelit ja vehkeet täytyy olla, ja sitten nauretaan niille jotka on itse ansaituilla rahoilla hankkinu jotain vähemmän näyttävää.

Ja samat kaverit kehtaa vielä olla todella pihejä, baarissa ei varmasti tarjoa drinkkiä vaikka itse olis ostanut heille yhden jos toisenkin. Tai jos teet näille kavereille palveluksen, vastapalvelusta saa tuskin odottaa.
Nämä tyypit ei pahemmin elämässä onnistukaan, vaikka fyffee olis, eli no hätä. ;) Kannattaa olla ylpeä itsestään, jos tajuaa kuinka paljon jossain ihmisessä on asenteessa vikaa. Vikaa jota itsellään ei ole.

oksentamisessa ei sikäli ole mitään ihmeellistä mutta kun siinä on mukana vertakin.
Koko keskivartalo on tulessa, aivan kuin olisin niellyt partakoneenteriä...
Tuttu soitti kerran johonkin päivystysnumeroon ja kertoi oksentavansa verta. -Käskettiin välittömästi ensiapuun.

Tuttu soitti kerran johonkin päivystysnumeroon ja kertoi oksentavansa verta. -Käskettiin välittömästi ensiapuun.
Mulle sanottiin hätäkeskuksesta, että se riippuu siitä veren väristä. Muistelisin jotain, että jos se on vaaleaa niin sitten nopeasti lääkäriin, ei oo ihan varmaa tietoa.

No voihan muna että osaa olla nälkä! 4. viikko diettiä menossa, parin tunnin kävely aiheitta kauhen nälän ja heikotuksen... Jos sitä söis rahkaa ja vähän näkkäriä:jahas:

Ja Prayer, en ole mikään oikea henkilö neuvomaan mutta jätä se viinanperkele!!

Ei perse! Taas yövuorossa. Näitä yövukeja on ruvennut olemaan joka helvetin viikko, nää vaan ottaa niin paljon päähän :curs: Olen enemmän päivävuoro ihmisiä.

Nämä tyypit ei pahemmin elämässä onnistukaan, vaikka fyffee olis, eli no hätä. ;) Kannattaa olla ylpeä itsestään, jos tajuaa kuinka paljon jossain ihmisessä on asenteessa vikaa. Vikaa jota itsellään ei ole.
No mutt pari kyseisenlaista kaveria on suhteilla ja rahan tarjoamilla mahdollisuuksilla avannut itselleen tien valoisaan tulevaisuuteen.. Kyrsii, että ihmisillä on niin erilaiset lähtökohdat. Ja että nuo paskat vielä kehtaavat pilkata vähemmän onnekkaita, jotka niska limassa raatavat päivästä toiseen.

Tämä on puhdasta KATEUTTA.

Lauantain tenutuksen takia vieläkin ontto ja heiveröinen olo, ja se pieni morkkis. Pitäs jaksaa puristaa monessa hommassa mut eipä vaan tunnu löytyvän motivaatioo tai kiinnostusta, perkele.

Back
Ylös Bottom