Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

laskuja pitäs maksaa niin perkeleesti. en tykkää:jahas:

Todellaki, laskujen maksaminen on vaan niin perseestä. eniten vituttaa tässä kuussa tuleva 3000e luottokorttilasku, vaikka rahat siihen onki varattuna. Ois niin kiva vaan jättää maksamatta ja ostaa kaikkea turhaa roinaa :D

Nyt mä en tiedä itkenkö mä vai nauranko mä...

Mun kone tuli maanantaina huollosta ja nyt keskusyksikön toinen cd-pesä ei aukea. Tätä vikaa siinä ei ollut aiemmin. Kone on ollut huollossa välillä 05.10.2007 - 12.11.2007 kaksi kertaa ja nyt se lähtee kolmannen kerran. Ennen näitä kertoja kone on ollut yhden kerran huollossa, eli tämä uusin huoltokerta olisi neljäs. Ja se kone on siis kaksi vuotta ja kolme kuukautta vanha (takuu voimassa).

Nyt mä marssin suioraan paikalle ja sanon että se kone on saatava sen päivän kuluessa kuntoon. Ja sen lisäksi mä reklamoin Fujitsu Siemensiä sekä tätä AsapCom -huoltoliikettä, jolta Fujitsu tilaa noi huollot.

Vittu, taas joku vitun masennus/vitutus-kohtaus... Elämä on kyllä perseestä...:down:

Menny 2h ylitöiks / päivä täl viikol.. Rahaahan siitä tulee mut vittu silti.
Menny viimoset kaksiviikkoa ylitöiksi 1-2h päivässä. Ja parastahan on se, että meillä niistä ei makseta. Saa pitää vapaana sitten "joskus". Nykyinen kertymä alkaa viime kesäkuulta, joku 5 päivää olis nyt plussaa.

Vittu joku homo sylkas mua parvekkeelta! Mulla iski raivo päälle ja yritin heittaa sitä samantien mun puhelimella, ku olin just puhelimessa. :curs: Heitto meni huti ja puhelin paskaksi tiiliseinaan! :hyvä: VITUTTAA, miksi minä olin niin tyhmä`? This is so not me!!!! Olen yleensa rauhallinen, enkä koskaan ole mitään tällästa tehny. EIIII! 400 euron puhelin meni ja pitäs nyt muutenkin tiukasta budjetista ostaa uuz.

Mutta mitä ihmisiä vaivaa? Kuka on niin tyhmä että sylkee toisia ihmisiä parvekkeelta? Tosin kyseessä oli teini, joten en oikeastaan edes ihmettele.

Hain vielä talon ilmoitustaululta isännöitsijän numeron ja katsoin mistä asunnosta ne sylki. Soitin isännöitsijälle, joka aikoi jutustella sylkijän kanssa!

jeejee:itku:

yritin heittaa sitä samantien mun puhelimella, ku olin just puhelimessa. :curs: Heitto meni huti ja puhelin paskaksi tiiliseinaan! 400 euron puhelin meni ja pitäs nyt muutenkin tiukasta budjetista ostaa uuz.
Soitin isännöitsijälle, joka aikoi jutustella sylkijän kanssa!

:wtf:

Vittu joku homo sylkas mua parvekkeelta! Mulla iski raivo päälle ja yritin heittaa sitä samantien mun puhelimella, ku olin just puhelimessa. :curs: Heitto meni huti ja puhelin paskaksi tiiliseinaan! :hyvä: VITUTTAA, miksi minä olin niin tyhmä`? This is so not me!!!! Olen yleensa rauhallinen, enkä koskaan ole mitään tällästa tehny. EIIII! 400 euron puhelin meni ja pitäs nyt muutenkin tiukasta budjetista ostaa uuz.

Mutta mitä ihmisiä vaivaa? Kuka on niin tyhmä että sylkee toisia ihmisiä parvekkeelta? Tosin kyseessä oli teini, joten en oikeastaan edes ihmettele.

Hain vielä talon ilmoitustaululta isännöitsijän numeron ja katsoin mistä asunnosta ne sylki. Soitin isännöitsijälle, joka aikoi jutustella sylkijän kanssa!

sinäkö se olit?

sori :nolo: no, sainpahan soitella :lol2:

Menny 2h ylitöiks / päivä täl viikol.. Rahaahan siitä tulee mut vittu silti.

Ylityöt on kyl perseest vaikka niistä rahaa saakin. Aiheeseen: selkä on vitullisessa jumissa töitten takia, pari viime päivää ollut aika vittumaisia töissä eikä oo kahen kahvitaukoakaan pidetty moneen päivään. Se vasta vituttaa ku ei kahville pääse tai "kerkeä". Salille en jaksa mennä. Käyn saunassa ja käyn nukkumaa jos aamulla ei vituttais.

Vitun naapurin ruma sekä jälkeenjäänyt kakara juoksee ja kolisee ympäri niiden kämppää, jolloin melu tulee myös tänne.

Tekis mieli:
fight (12).gif

Ja nuoret parit, jotka tykkää esittää niin vitun rakastunutta, että pitää kaiken kansan edessä nuoleskella ja lääppiä toisiaan...Ei muuta, mutta näyttää niin vitun teennäiseltä, kun roikutaan toisissaan huulista kiinni tyyliin bussipysäkillä, juuri ennen leffan alkua leffateatterin jonossa, kaupan kassalla tjms.

Ja vittu kun on tylsää!!!

Vittu!!!

Vituttaa puolenvuodentakainen ex-avokki joka vittumaisuuttaan kostaa mulle kun jätin sen. On siis velkaa mulle n. 400 euroa mutta ihan tahallaan ei suostu maksamaan. :curs: että voikin ihminen olla selkärangaton ja lapsellinen!!! todella epäkypsä aiheuttaa mulle hankaluuksia tuolla tyylillä. :curs:

Vittu tänään ois klamydian keikka, liput ovelta 10e... Joku sano että ovat jo loppuneet... Ei ole rahaa, pitäs lainata sitä... Just kaveri soitti tosta kun oli kaljottelemassa... Miksi juuri tänään päätin raitistua ja olla köyhä?:(

Ostin uuden vistaläppärin. Vista ei tue sitä ainoaa ohjelmaa jota haluaisin käyttää. Ohjelman voi päivittää hintaan 29.99. Se ei vaan kauheasti lohduta, koska minulla ei ole mastercardia visaa tai amexia. Joten ainoa ratkaisu, on ostaa uusi kopio ohjelmasta joka minulla jo on, jotta saan sen päivitetyksi. :hyvä::hyvä::hyvä:

Back
Ylös Bottom