Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen kahdessa paikassa isänpäiväkaffella. Tuli juotua joku 6-kuppia kahvia. En juo illalla edes teetä --> kiva tykytykset ja unta ehkä kahdelta.

Amisauto"hifi":llä ei ole mitään tekemistä hifin kanssa. Kunhan kuulostaa "hyvältä" just joo. Ärsyttää sekin, että joutuu itse kolvaamaan soittimeen kaiutinterminaalit jos väliin haluaisi kunnon lakua.

Mennä töihi kohta, nukkunu vittu vissii ½ tuntii koko yönä.

Mikään ei ole ilkeämpää kuin herätä todella huonojen yöunien jälkeen tai sitten vastaavasti painaa pitkää päivää vähillä unilla. Olo on kuin krapulassa jos tarpeeksi vähän nukkunut. Plus että meinaa zippaa joka välissä töissäkin vähän kun asettuu aloilleen ja rauhoittuu. :urjo:

Vituttaa kun on koko ajan hajalla ja operoitavana, vaikkei mitn oo pitkään aikaan edes rajummin voinu tehäkään. Näköjään tyhmästä päästä kärsii ruumis sitte pitempäänki.

Vituttaa ku esim. em. syistä pyrkii masennus taas painaan päälle vaikka lääkkeitä koko ajan munttaa lissää.. Onneks sentään jotain voi salilla tehä nytki ettei ihan posahda.

Polvia pikkasen särkee, voi saatana. Tuskanhiki valuu iloisina noroina pitkin selkää ja kuvottaa. Että nyt on sitten juoksu kielletty tältä osin ja pyöräilläkään ei voi. Mistäs perseestä nyt aerot revitään kun ei polvet kestä? Sisätiloissa polkeminen on niin saatanan tylsää että siihen minua ei saa enää kirveelläkään ja uimista inhoan yli kaiken.

Polvia pikkasen särkee, voi saatana. Tuskanhiki valuu iloisina noroina pitkin selkää ja kuvottaa. Että nyt on sitten juoksu kielletty tältä osin ja pyöräilläkään ei voi. Mistäs perseestä nyt aerot revitään kun ei polvet kestä? Sisätiloissa polkeminen on niin saatanan tylsää että siihen minua ei saa enää kirveelläkään ja uimista inhoan yli kaiken.

Riippuen siitä mitä ne polvet kestää, vesijuoksu, säkin hakkaaminen, soutaminen..? Ite oon väkisin opetellu esim. vesijuoksun ja uimisen ku on tuota korvaavaa treeniä ollut pikku pakko ruveta tekemään viime vuosina. Tylsäähän ne herkästi on, säkkiä lukuunottamatta, varsinki vesijuoksu kun ei mielellään soittimia veteen vie.

Kahvakuulailua kehiin.

normaali vitutusta vain...

Jalka hajosi eilen.
huuli halki 3 kohtaa

Ranskalaiset vanteet /autot. miten sellaista kuraa joku edes kehtaa myyntiin laittaa?
kolmepulttisia vanteita, umpinaisia keskiöitä, tupla J reunoja,sähkövikoja,ruostetta ja muovia. tätä on koko ranskalainen autoihin/autotarvikkeisiin keskittynyt tuotanto. VOI VITTU :curs:

Mersumiehet. Mersukuskeja on tasan kahdenlaisia. niitä jotka ostavat aina parasta autoonsa alle ja ovat mukavia, sitten niitä säälittäviä pellejä jotka ostavat käytettyjä renkaita, joskus jopa yhtäkin rengasta kerrallaan. sitten he paikkauttavat renkaita jotka ovat jo sakkokumeja. kyseiset apinat yleensä vielä tinkivätkin joka asiasta. mitä helvetin järkeä? ei voi olla niin tiukkaa? ja tämä pätee AINA mersukuiskeissa. joko tai. :david:

Jokin aika sitten oli ihmeellinen päivä salilla.. Paikalla oli tottakai kaikki perussalikomedian aiheet, eli runkkupenkkaavat mahamiehet ja lastentarhaa pitävät perheenisät. Mutta pahimman salikomedian aiheutin minä itse.

Muiden lähdettyä olin yksikseni salilla ja mieleeni tuli ikävä sattumus, joka oli tapahtunut aiemmin samana päivänä. Näin maassa köydenpätkän, otin sen käteeni ja aloin lyödä sillä päätäni. Samalla haukuin itseäni: "Että mä oon tyhmä. Penispää, penispää, penispää.." Jossain kymmenennen penispään kohdalla huomasin, että olin saanut seuraa. Muutaman metrin päässä seisoi kaksi miestä, jotka katsoivat hölmistyneinä puuhiani. He olivat ilmeisesti hiipineet sisään ja oma mölinäni oli estänyt minua kuulemasta heidän saapumistaan.

No, ainakin sain kavereita. Tänään samaiset miehet moikkasivat minua salilla: "Moro, mitä penispää?"

Jokin aika sitten oli ihmeellinen päivä salilla.. Paikalla oli tottakai kaikki perussalikomedian aiheet, eli runkkupenkkaavat mahamiehet ja lastentarhaa pitävät perheenisät. Mutta pahimman salikomedian aiheutin minä itse.

Muiden lähdettyä olin yksikseni salilla ja mieleeni tuli ikävä sattumus, joka oli tapahtunut aiemmin samana päivänä. Näin maassa köydenpätkän, otin sen käteeni ja aloin lyödä sillä päätäni. Samalla haukuin itseäni: "Että mä oon tyhmä. Penispää, penispää, penispää.." Jossain kymmenennen penispään kohdalla huomasin, että olin saanut seuraa. Muutaman metrin päässä seisoi kaksi miestä, jotka katsoivat hölmistyneinä puuhiani. He olivat ilmeisesti hiipineet sisään ja oma mölinäni oli estänyt minua kuulemasta heidän saapumistaan.

No, ainakin sain kavereita. Tänään samaiset miehet moikkasivat minua salilla: "Moro, mitä penispää?"

:thumbs: Tais nolottaa..

Jep. ja Juuri kun oli ollu oireettomana kuukausia edellisen säryn jäliltä. Aina on joku huonosti jos kyrpä sattuu seisoo ni sit on kivikengässä. eli aina jokin huonosti ;)

Tai ehkä jopa lääkärin/ym ammattilaisen mielipidettä ja sit vasta päätetään kuntoutustavasta?
Kysyttiin vaihtoehtoja aeroobiselle, annoin vaihtoehdon aeroobiselle. Minua ei liikuta muut asiat.

"hai sie, meehän eestä niin isot mieehhet näyttää miten nostettaan! tokkeloikee siiheen tankkoon satakakskyt killoo nii mie nostaan seen! ei emmie tätä kehtoo nostoo, liia vähä rauttoo!
laittakkee vielä kakskyt killoo lissee niin mie nostan tään! AIII! kuttukkee työ ampulanssi ni mie käyn valkkaan kengät tuolta pukuhuonneestaa!.

Loistavaa:worship: Tipuin totaalisesti:hyvä: En kuullut päässä muuta Aake Kallialan hokevan noita repliikkejä :D:D

Täällä saa yleensä hyvät naurut, harvemmin mitään totaalirepeämisiä mutta kuiten. Äskeiset manne jutut eivät muuten kuuluneet kyseiseen satsiin:down:

Miten vain, pulttiboisseja olin tankannut jo tunnin jos toisenkin ja sattui vaan naurattamaan. Prayerille pisteet hyvästä käännöksestä. Voi olla, että ei muita naurata, mutta tarviiko tollaseenkin takertua?

Back
Ylös Bottom