Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yllättävää kyllä, niitä löytyy...tai ainakin yksi:) Ja mun neuvo olis et hiukset pois vaan kun rupeaa tulemaan "avolavaa" päälaelle...ei sitä kannata niin vakavasti ottaa.:thumbs:
no ainoo asia miks mä suren sitä et näit lähtee on just tyttöjen takii:( tunnustettakoot se että oon tämmönen säbäpoika eli hiukset on kyl iha kivat:D jos hiukset menee ni eristäydyn kellariin mavetengon, penkin ja kyykkytelineen kanssa:D ja tuun ihmisten ilmoille sit vasta ku yhteistulos on yli 1000:hyper:

Mulla on sänki:D Kyllä sitä seuraa riittää koulun ulkopuolelta:thumbs: Koulussa huomattavasta "vaikeempaa löytää" sitä... Vois lopettaa puntin ja ruveta fruittariksi:jahas:

nyt on pakko myöntää että vituttaa ja rankasti!!! Isoäiti (todella läheinen) kuoli ja tuttu jätkä makaa tyks:issä!

Vituttaa oma avuttomuus.. Oispa kiva olla sellanen kunnon ihana pelimies, joka skorettaa kokoajan vasemmalta ja oikealta, ja naiset vaihtuu useammin ku kalsarit, mut ei ni ei. Jotaa positiivista sentää on se että kyl ainaki naisien kanssa pääsee kuitenkin kontaktiin kun menee sinne missä niitä on, että ei tää ihan epätoivonen sota ole.

1) Ihmiset, joiden suurin murhe elämässä ikinä on se, ettei röökin polton lopettaminen onnistu
2) Ihmiset, jotka ovat lihavia, mutta eivät ole valmiit muuttamaan elämäntavoista ainuttakaan pudottaakseen kiloja, vaan kokeilevat tohtori tolosen kilostoppia ja muuta peetä vain todetakseen että läski on ja pysyy
3) Ihmiset, jotka avautuu kännissä yllämainituista asioista ja seuraavana päivänä soittaa uudestaan ja avautuu taas, koska veti niin lärvit ettei muista avautuneensa edellisenä iltana.

VITTU!:curs::curs:

Yllämainittujen lisäksi se, että tietokone ei saatana tunnista Nokian 6670 -puhelinta niin, että sais kuvia siirrettyä. Ei oo aikaisemminkaan onnistunut ja taas meni hermot. Kaikilla muilla se pelittää ja mua vituttaa muutenkin yli kaiken kaikki tietokoneiden kanssa säätäminen kun viiden minuttin hommaan pitää mennä aina vähintää kaksi tuntia jos joku vähänkin tökkii. Saatana.

Saa muuten auttaa jos joku osaa. Kukaan muu ei vielä ole osannut...

Yllämainittujen lisäksi se, että tietokone ei saatana tunnista Nokian 6670 -puhelinta niin, että sais kuvia siirrettyä. Ei oo aikaisemminkaan onnistunut ja taas meni hermot. Kaikilla muilla se pelittää ja mua vituttaa muutenkin yli kaiken kaikki tietokoneiden kanssa säätäminen kun viiden minuttin hommaan pitää mennä aina vähintää kaksi tuntia jos joku vähänkin tökkii. Saatana.

Saa muuten auttaa jos joku osaa. Kukaan muu ei vielä ole osannut...

Usb-kaapelil vai yritat? Mulla on itella samsung z560, eika kone tunnista puhelinta ilman asianmukaista ohjelmaa. Voiskos olla siita kiinni? Jos on niin nokian sivuille lataamaan ohjelmistoa!

Btw on helvetin mukavaa ku mikaan ei ole vituttanut monteen viikkoon! ;) (vaikka on sattunut muutama tympea asia)

Kerropa mikä siinä olisi niin ihanaa?
No ois sitä valinnanvaraa, että vois olla just sen tytön kanssa, joka tuntuu oikeimmalta, ja josta pitää eniten. Jotenkin on sellanen omanarvontunnon menettänyt olo, kun on taas pokailtu naisia jotka ei suuremmin kiinnosta, tapais kerranki taas jonku oikeesti :haart: vievän :kuola:tytön :love:

Mut silti vaikka sitä tulee hölmöiltyä, ni tietää ettei tekisi kuitenkaan oikeasti mitään sellaisien kanssa jotka ei sytytä yhtään. Jotenkin vaan on epätäydellinen olo ku elämästä puuttuu se jokin.. noh. pitää jatkaa etsintöjä

No ois sitä valinnanvaraa, että vois olla just sen tytön kanssa, joka tuntuu oikeimmalta, ja josta pitää eniten. Jotenkin on sellanen omanarvontunnon menettänyt olo, kun on taas pokailtu naisia jotka ei suuremmin kiinnosta, tapais kerranki taas jonku oikeesti :haart: vievän :kuola:tytön :love:

Mut silti vaikka sitä tulee hölmöiltyä, ni tietää ettei tekisi kuitenkaan oikeasti mitään sellaisien kanssa jotka ei sytytä yhtään. Jotenkin vaan on epätäydellinen olo ku elämästä puuttuu se jokin.. noh. pitää jatkaa etsintöjä
Sitä mäkin. Eikö olis kivempaa jos sais sen yhden tosi buenon? Ei tarvisi kaataa niitä melkein hyviä oikeelta ja vasemmalta.

Sniffari tajusin kyllä, emmä ny niin tyhmä ole. Mä vaan luulin että yks oikein kiva pinppi korvais ne 53 semi-hyvää.

Luulet ihan oikein;) mut naistenpokailu onki vaa harjottelua sitä oikeaaki oikeampaa varten, ettei mee sitte hommat pielee vasemmalta ja keskeltä, ku pitäis nainen iskeä, sellanen tappoihana johon on palavanrakastunut..

Harmittaa naiset jotka eivät voi tehdä aloitetta.
Ja vituttaa ja on huono omatunto kun on sekaantunu taas niin moneen naiseen.:itku:
Ja nyt on aika kasvaa aikuiseksi.:whip:

Mä vaan luulin että yks oikein kiva pinppi korvais ne 53 semi-hyvää.
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi testaajaksi Cassyput. ;)

Kävin hakeen isänpäiväpulloksi vaarille melkosen kalliit hennessyn konjakit, mutta se maistukin ihan vehkeelle:urjo:

Mä en yksinkertaisesti ole kykenevä lukemaan tenttiin.

Ja vaikka jotain saisinkin hirveällä taistelulla luettua, niin se ei auta mitään, mulla ei vaan jää luetut asiat päähän. Ja huomena pitäis mukamas olla iskussa. Ja muitakin tenttejä pitkin viikkoa. Persé.

:curs:

Back
Ylös Bottom