Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sulla ei vissiin ole ollut korttia kovinkaan pitkään? Tuolla asenteella olet kusessa. Alinopeutta ajavat kuskit ovat vaarallisempia liikenteessä kun ylinopeutta ajavat.

Rekkaa kannattaakin härnätä. ;) Sulla on autos rutussa ennenkun ehdit a:ta sanomaan.

Ei mulla kovin pitkään , -05 sain kortin. En mä aja alinopeutta muuten kuin silloin kun kelit ei anna myöten. Niin härnäänkin, pitkää valoa lisäpitkillä vaan niin helvetisti kun rekka menee ohi :lol2:

Ei mulla kovin pitkään , -05 sain kortin. En mä aja alinopeutta muuten kuin silloin kun kelit ei anna myöten. Niin härnäänkin, pitkää valoa lisäpitkillä vaan niin helvetisti kun rekka menee ohi :lol2:

tämäpä ei haittaa rekkaa yhtään. peilit niin korkeella ettei takana olevan pitkät häikäse.

Eräs rekkapekka kerto, että on sellasia viritelmiä, että nopeudenrajotin menee pois päältä kun pistää vilkun vasemmalle. Jos tää olis vaikka syy siihen ylimääräseen vilkunkäyttöön ;)

Jokaiselle sattuu mokia joskus, parhaimmillekin.. Sulla kävi huono tuuri kaks kertaa putkeen. Varsinkin tuo kolari oli sellanen että sitä tuskin tarkoitit tapahtuvaksi, sitä en tiedä ajoitko ylinopeutta tahallasi. Oliko pahakin kolari?

Kolari sattui aika pienestä vauhdista joten ei käynyt pahasti. Tanko ja etujarrukahva vääntyivät muuten ei käynyt pyörälle mitään. Itellä on pohje, lonkka ja olkapää kipeinä, tulee varmaan pienet mustelmat.

Nyt vituttaa ankarasti.
Aamulla kun olin lähdössä autolla salille ni huomasin että vasen eturengas on tyhjä:curs:
Nii ja onneks oli vielä ihan tuliterä rengas, ajettu ~40km
Taas menee rahaa ihan hukkaa..VITTU

Kurkkun kipiä, ei siis salille tänään...maanantaina taas...helvete.
Joo ja eilinen kolari vituttaa kanssa.
Mites kolarin vedit?

En mä aja alinopeutta muuten kuin silloin kun kelit ei anna myöten. Niin härnäänkin, pitkää valoa lisäpitkillä vaan niin helvetisti kun rekka menee ohi :lol2:
Taidat olla aika :david:

Rekkakuskit :wtf:

Voi saatana. Eilen ehtoolla ajelin tuossa 80km/h alueella noin 75km/h. Perään tulee rekka ja niin lähelle kun olla ja voi :curs: Aivan takapuskurissa kiinni. Se jo vitutti. No sit se alkaa pitää pitkiä päällä ja vilkauttelee niitä. Lähti sit ohi suoralla ja pidimpi sit pitkiä päällä ihan sen iloksi kun ajoin sen takana. Tästäkös se hermostui ja alkoi laittaa vilkkua vasemmalle et kääntyis, mut ei se mihkään kääntyny :D Kiroon syvimpään manalaan joka vitun rekkakuskin :down:

Päätit sitten kiihdyttää vauhtiasi vasta kun rekka oli ohittanut sut. Yleensä yhdistelmät ajaa rajotinta vasten, eli n. 89 kmh. Jos toimit näin, niin :david:.

Rajotinta vasten joo ja ylämäet pääsee luonnollisesti helpommin, jos on vähän enemmän vauhtia. Rekoille kannattaa antaa tilaa niin edessä kuin takanakin.

Tiet ei oo pelleilyä tai henkilökohtaista sotimista varten, vaan niitä käytetään paikasta toiseen siirtymiseen. Tieliikenne-etikettiin kuuluu se, että toiset huomioidaan, jotta oma ja toisten liikkuminen olis mahdollisimman sujuvaa ja vaivatonta. Kyllä sen ymmärtää, jos haluaa huonon kelin takia ajaa hissukseen, mutta siinä tapauksessa olisi kohteliasta päästää kiireisemmät ja rajoitusten mukaan ajavat ohi heti kuin vain mahdollista. Mutta kuten mainoksessa sanotaan,
"on se niin vaikeaa".

Tuli sitten tänään laskettua ukki hautaan. Vaikka en ollutkaan aikaisemmin itkenyt tai kokenut asiaa niin suureksi, niin kyllä sitä arkkua kantaessa, papin puheita kuunnellessa ja maata lapioidessa tuli itku isolta mieheltä. Toisaalta on myös onnellinen niistä muistoista ja siitä ettei ukki joutunut kärsimään. Muutenkin tullut nyt illalla pitkästä aikaa puhuttua äitin kanssa kaikenmaailman asioista joka tuntuu hyvältä. Kuoleminen on aina ikävää ja tulee koskettamaan kaikkia, mutta kyllähän tuo silti kaikilla aina pahaa tekee.

Mites kolarin vedit?
No perkele, omaa tyhmyyttä se oli:piis:. Käännöksessä meni kaks kaistaa samaan suuntaan ja olin uloimmalla josta koukkasin vähän mutta tarpeeksi sisemmän puolella käännyttäessä, jolla oli sitten auto ja osui mun takapuskuriin oikeaan nurkkaan...Lasit oli ihan huurussa ja en nähnyt mitään sanottakoon puolustukseksi:)
No omalle autolle ei sitten käynyt mitään ja toinen auto sai vilkkuun ja etulokariin muutaman pikkusen naarmun.

Että ei sen pahempaa.

Vittu että pitää lähtee näitä hiuksia:( sydäntä särkee ku kattoo suihkussa ku kauniit mustat hiukset valuu viemäristä alas:( . Vittu mä laitan itelleni kuulan kalloon jos tää on jotai pysyvää kaljuuntumista:itku::itku: en todellakaan haluu elää yksin koko loppuelämääni:itku: tämmöselle rotalle kun ei kalju todellakaan sovi:itku: kukapa tyttö nyt ruman poikaystävän haluu jolla ei oo hiuksia:itku::itku: ulkonäössä ei todellakaan olis mitää moittimista jos hiukset pysyis päässä:itku::itku:

Vittu että pitää lähtee näitä hiuksia:( sydäntä särkee ku kattoo suihkussa ku kauniit mustat hiukset valuu viemäristä alas:( ...
Otan osaa.. Se vituttaa kun ulkonäköön vaikuttaa negatiivisesti joku asia jolle ei oikeestaan voi mitään. Tuohon ongelmaan on tosin helppo ratkaisu: sheivaa kaikki pois. Siisti kalju näyttää treenatulla kaverilla tyylikkäältä. Ja hiustenlähtö voi johtua myös hiusten runsaasta värjäämisestä; vähennä hiusten rääkkäystä, jos harrastat sellaista.

Eikä se tyttöjen huomio riipu hiuksista, vaan ihan muista jutuista. Et sä yksin jää. Enkä tiedä, miten isoja tuppoja sieltä päästä lähtee, ehkä vain ylireagoit. Kaikilla irtoaa vähän hiuksia päästä päivän mittaan, se on luonnollista. Mustien hiusten putoamisen huomaa ehkä helpommin kuin vaaleiden. Ei kai ne sieltä juurineen lähde?

edit:
Aika outoa jos 16 vuotiaana jo kaljuuntuu.
Ei se nyt aivan harvinaista ole, ainakaan muutamaa vuotta vanhempien keskuudessa. Mä tunnen parikymppisiä kavereita joilla on pälvikalju tai edestä korkea hiusraja, aina silloin kun eivät ole sheivanneet kokokaljuksi.

Eikä se tyttöjen huomio riipu hiuksista, vaan ihan muista jutuista. Et sä yksin jää. Enkä tiedä, miten isoja tuppoja sieltä päästä lähtee, ehkä vain ylireagoit. Kaikilla irtoaa vähän hiuksia päästä päivän mittaan, se on luonnollista. Mustien hiusten putoamisen huomaa ehkä helpommin kuin vaaleiden. Ei kai ne sieltä juurineen lähde?

e
no ainakin ku äsken kävin suihkussa ni siinä ritilässä oli varmasti 40 hiusta. Ja tyynyssä on jokunen aina aamulla:itku: kaljua en vois ajaa ku oon tämmönen rotta ni se ei sovi yhtää:itku::itku: mulla menis itsetunto niin nolliin etten uskaltas enää ees kattoo kauniimpaa sukupuolta kohti jos letti menis:curs: tytöt on nii vaativia:itku: ensin ne kattoo ulkonäköä ja jos se on sopiva ni ne kattoo et oks luonne sopiva:curs:

Back
Ylös Bottom