Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voivoi, omalla salilla käy mies jolla kaikki kehon lihakset on sie käsivarsissa. Helv*tin tyhmän näköstä. Ei kyllä kyykkäile, mutta uskoisin että käsillä kyykkää enemmän kun jaloilla :D "Käveleekin" varmaan käsillä. Reenikin on aina saman tyyppinen penkki -> haukka -> ojentaja -> haukka -> ojentaja.

Kaikki omalla tyylillään, mutta joku roti :D

Viime treenikerralla tein tiukan kuuden toiston sarjan penkkiä kärpänen nenässä.

Olen itsestäni hyvin ylpeä, koska yleensä jos tapahtuu jotain mukamas-hauskaa kesken sarjan, niin repeäminen on välitön.
Nyt kuitenkaan keskittyminen ei herpaantunut ja sain sarjan tehtyä loppuun vaikka kärpänen lensi sieraimeen jo ekan toiston jälkeen. Aika syvällekki vielä.

Oon alkanu täs käymään salilla tuolla Perniön kuntosalilla Turussa. Eli TuTo.

No siellä on ihan on kans nähty kaikenlaisia suoritustyylejä, ehkä parhaimpia on tähän asti ollut yhden maahanmuuttajan posetukset peilin edessä aina sarjan jälkeen. Sit toinen on tapaus on 25v jätkä joka tulee salille --> heti penan kimppuun. Tankoon aina heti se 60kg, ei lämppäreitä. No tää 60kg hoituu iha helposti. Sit 90kg ja perse nousee niin maan tulen perkeleesti !! :eek:Ei mitään määrää. Kohta tangossa onkin sit 110kg ja meno on hurjaa :wtf:

btw, muita jotka käy tuolla salilla ?

Oon alkanu täs käymään salilla tuolla Perniön kuntosalilla Turussa. Eli TuTo.

No siellä on ihan on kans nähty kaikenlaisia suoritustyylejä, ehkä parhaimpia on tähän asti ollut yhden maahanmuuttajan posetukset peilin edessä aina sarjan jälkeen. Sit toinen on tapaus on 25v jätkä joka tulee salille --> heti penan kimppuun. Tankoon aina heti se 60kg, ei lämppäreitä. No tää 60kg hoituu iha helposti. Sit 90kg ja perse nousee niin maan tulen perkeleesti !! :eek:Ei mitään määrää. Kohta tangossa onkin sit 110kg ja meno on hurjaa :wtf:

btw, muita jotka käy tuolla salilla ?

Ettei se 60kg olis se "lämppäri"? ;)

Vedettiin sparria ja treenikaveri sai kurkusta kiinni matossa. En tietysti halunnut luovuttaa, niin kaveri kuristi tajun kankaalle. Vituttiko se? Ei, mutta nyt on pää niin kipeä että vituttaa lähteä töihin. Jospa tää tästä, ensi kerralla olen astetta kovempi:curs:.

Aika heikot lämppärit silti ! Miettii et jätkä ei tee mitään muuta (venyttelyjä tai muita pumppaamisia) ennen tätä. No paskaaks sillä on väliä, tehköön miten tekee.

Esimerkiksi minun ensimmäinen lämppäri penkiltä on juuri 60 kiloa. Se nyt on paino, joka ei tunnu missään ja on helppo iskeä tankoon miettien ensimmäisiä sarjapainoja.

Esimerkiksi minun ensimmäinen lämppäri penkiltä on juuri 60 kiloa. Se nyt on paino, joka ei tunnu missään ja on helppo iskeä tankoon miettien ensimmäisiä sarjapainoja.

Hyvä sulle. Kukin tavallaan. Mä tykkään antaa lämpöö vähä sinne sun tänne ennen penaa. Esim. käsien pyörittely, vähä pystypunnerrusta ja ylätaljaa selälle.

Kyllä minäkin nyt heiluttelen käsiäni, hakkaan säkkiä yms. mutta teen sen ihan eri paikassa kuin missä penkkaan.

Ei juma.. näitä kun lukee, niin olen niin onnellinen ettei ole pakko mennä mihinkään salille, kun on kotona vehkeet. Ja töissä oma sali, jossa naisten vuoro, sinne ehkä just ja just saattasin..

Olen ollut uskossa, ettei rintalihaksia juurikaan tarvitse lämmitellä, varsinkaan millään minipainoilla. Kiertäjäkalvosin sitä vastoin kyllä, nimenomaan ennen penkkiä. Ja jos haluaa vaikka lisäksi niitä käsiä pyöritellä (siihen menee mitä? 20 sekuntia?), niin se pitäisi mennä tekemään jonnekin muualle kuin sen penkin viereen? Onneksi pysyn kotona, kerta olen näemmä niin:david:

edit: ja jostain täältä satuin lukemaan, että yläselän treeni ennen penkkiä vie siitä tehoja.

Ei juma.. näitä kun lukee, niin olen niin onnellinen ettei ole pakko mennä mihinkään salille, kun on kotona vehkeet. Ja töissä oma sali, jossa naisten vuoro, sinne ehkä just ja just saattasin..

Olen ollut uskossa, ettei rintalihaksia juurikaan tarvitse lämmitellä, varsinkaan millään minipainoilla. Kiertäjäkalvosin sitä vastoin kyllä, nimenomaan ennen penkkiä. Ja jos haluaa vaikka lisäksi niitä käsiä pyöritellä (siihen menee mitä? 20 sekuntia?), niin se pitäisi mennä tekemään jonnekin muualle kuin sen penkin viereen? Onneksi pysyn kotona, kerta olen näemmä niin:david:

edit: ja jostain täältä satuin lukemaan, että yläselän treeni ennen penkkiä vie siitä tehoja.
Joo ja rintalihas ei voi katketa ikinä ja silleen. Nää on näitä uskoja. Uskossa on ihan hyvä elää. Kannattaa uskoa asioihin, muttei mihin tahansa. OK, joillekin 60 kiloa on ihan hyvä ensimmäinen lämmittelypaino jos on tarpeeksi vahva mies. Tosin olen nähnyt usein isojen miestenkin lämmittelevän pelkällä tangolla ihan ensin kuten minä teen. Tosta movettajan tekstistä sain sellasen käsityksen, että tää kaveri tekee suht hikistä sarjaa 90 kilolla, joten tuskin se 60 kiloa on sillon se järkevin vaihtoehto ensimmäiseksi lämmittelysarjaksi, mutta kukin tyylillään. Eipä tossa silti mitään kummosta komediaa ollut.

EDIT: Miksei rintalihaksia tarvisi lämmitellä? Tai itseasiassa kun kyseessä on penkkipunnerrus niin käytössä on "hieman" muitakin liikkeitä, joten miksi ennen näin suurta perusliikettä ei tarvitse lämmitellä? Tarviiko ennen muita liikkeitä tai muita lihaksia treenatessa lämmitellä ensin?

No tässä nyt ei ole mitään hauskaa mutta kerronpa kuitenniin. Menin viime treenin jälkeen hakemaan salinpuoleisesta vessasta vettä seikkeriin. No, se on sillälailla kulman takana, ettei nähnyt muuta kuin, että ovi on auki ja valot päällä. Ajattelin, että tyhjähän se. Vielä mitä, miecconen jossain viisissäkymmenissä kusta lorotti pyttyyn ja päästi hirveän pierun juuri kun pääsin oviaukkoon. Pieni säikähdys siinä tuli, kun kuvittelin meneväni tyhjään vessaan. Ennen kuin ehdin edes kääntyä pois, niin ukko pyörähti ympäri kulli ulkona ja sujautti sen housuihinsa ja huikkasi että "Peremmälle vaan!", käveli mun ohi pyyhkien kättä lahkeeseensa fakin salihanskat kädessä...

Olen kai sen verran neiti, että kuvotusfiiliksissä teki mieli heittää se seikkeri suoraan roskiin ja pyytää miestä palaamaan sormipyykille, mutta :eek:-olotila esti toteutuksen. Eikö sitä nyt voi sen vertaa ottaa huomioon toisia kävijöitä, ettei kusen ja kullinkäryisillä lapasilla mene tankoja rutistelemaan? Vai olenko mä vaan liian ällöpylly?

Olen kai sen verran neiti, että kuvotusfiiliksissä teki mieli heittää se seikkeri suoraan roskiin ja pyytää miestä palaamaan sormipyykille, mutta :eek:-olotila esti toteutuksen. Eikö sitä nyt voi sen vertaa ottaa huomioon toisia kävijöitä, ettei kusen ja kullinkäryisillä lapasilla mene tankoja rutistelemaan? Vai olenko mä vaan liian ällöpylly?[/QUOTE]
Joo näitähän näköjään löytyy vaikka kuinka paljon...:dance: eli on se kumma kun ihmiset ei osaa/välitä hygieniasta hevon pa..aa YÄKS....:kuola:

Taas oli meidän salin huutelija vauhdissa eli siis n.50v karvanen 165cm äijä joka ei oo tehny hauista 2vuoteen ,mut kuitenki nii...joku uskalsi pyytää sitä varmistamaan penkkiä. Viimeinen toista penkissä ei tuu ylös ja karva-apina huutaa silmät punasena NOSTAA!!!! HOMO!!:D toinen juttu hieman ennen tätä tapahtumaa oli kun kuuntelin kahta naista:

Nainen1: mihin tää liike ottaa?
Nainen2:polven lihaksiin
Minä :jahas:

^Noinhan ne pöpöt sitten leviävät. En sitten tiiä olisiko sitä paremmin terve jos kaikki pesisivät kätensä aina ja olisivat muutenkin hygieenisiä. Itse pesen kädet aina kun lähden WC:stä tai jos vaikka tulen kaupasta tai mistä vain. ^^ Enkä siltikään koskaan sormiani suuhun pistä muutenkuin äärimmäisessä hätätilassa. Välillä toisen ihmisen kätteleminenkin tuntuu ällöttävältä. :D

Itse asiassa kikkeli on varmaan useimmilla puhtaampi kuin kädet. Kusikin on niin vaaratonta että sitä voi vaikka juoda. Eniten bakteereja ihmisellä on suussa ja käsissä.
Turhaa tollanen bakteerikammo sanon minä.

Back
Ylös Bottom