Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

:thumbs:Tästä on aikaa n.10vuotta mut kuiteski ite olin 16 ja olin salilla vetämäs penkkiä jollai ehkä 60kg ku kolme vähä yli kakskymppistä romania tuli tanssi kengissä sisää ja sano mulle et varos poika vähä ku miehet näyttää ja sit yks alko ottaa asentoo pikku takissaa ja sano kavereillee et laittakaa 120kg no ne laitto ja tää yks alko yrittää käsille sitä eikä saanu ees telineistä sitä irti no siihen tää romani sano et laittakaa vie parikytä kiloo lisää ja auttakaa käsille no kaverit laitto lisää painoo ja autto käsille ja päästi irti ni hump ja rintalasta sisässä ja "mies" lähti ambulanssilla palautuu.Pakko sanoo et vähä hymyilytti:thumbs::thumbs::thumbs:

:thumbs:Tästä on aikaa n.10vuotta mut kuiteski ite olin 16 ja olin salilla vetämäs penkkiä jollai ehkä 60kg ku kolme vähä yli kakskymppistä romania tuli tanssi kengissä sisää ja sano mulle et varos poika vähä ku miehet näyttää ja sit yks alko ottaa asentoo pikku takissaa ja sano kavereillee et laittakaa 120kg no ne laitto ja tää yks alko yrittää käsille sitä eikä saanu ees telineistä sitä irti no siihen tää romani sano et laittakaa vie parikytä kiloo lisää ja auttakaa käsille no kaverit laitto lisää painoo ja autto käsille ja päästi irti ni hump ja rintalasta sisässä ja "mies" lähti ambulanssilla palautuu.Pakko sanoo et vähä hymyilytti:thumbs::thumbs::thumbs:

:lol2::lol2: kun vielä kuvittelee mites puhuivat:D:D

"hai sie, meehän eestä niin isot mieehhet näyttää miten nostettaan! tokkeloikee siiheen tankkoon satakakskyt killoo nii mie nostaan seen! ei emmie tätä kehtoo nostoo, liia vähä rauttoo!
laittakkee vielä kakskyt killoo lissee niin mie nostan tään! AIII! kuttukkee työ ampulanssi ni mie käyn valkkaan kengät tuolta pukuhuonneestaa!.

HAHAHAHA:lol2::lol2:

Sen takia tän päiväset treenit jäi välistä ja loppuviikon joutuu säätämään uusiks.

Snadisti tuntus, että olis tulossa kipeeks. :curs:
Juu-u. Ei tässä ihan terveitä kyllä olla, muttei oikeen kipeitäkään. En tiiä mitä tekis. Meniskö salille vai ei.

Jos en mee tänään ja huomenna on sama fiilis niin meen kuitenkin huomenna.

Jep, tollasta puolikipeyttä liikkeellä.. Mun kohdalla johtunee siitä että mua pidettiin hereillä koko viime yö.

Dymondille ja PikkuEerolle jaksamista ja malttia treenien kanssa!

Perkele että ottaa päähän ihmiset ketkä eivät osaa vastata sähköpostiin "Reply to all" -nappulalla. Siis jumalauta jos jakelussa on vaikkapa 12 ihmistä ja joltakulta pyytää jotain yhteiseen tietoon niin vastataan vain kysyjälle. Voi vitun vittu, saunan taakse ja turpaan perkele :curs:

Sama toisinpäin, eli ihmiset jotka vastaavat "reply to all" 200 (tai muutamien kymmenien tuhansien, kuten tässä taannoin kävi :D)käyttäjän listalla pikkujoulukutsuun: "Ilmottaudun alustavasti pikkujouluihin". Jepjep... :thumbs:

Kävin aamupäivällä hakemassa vihdoinkin digiboxin. Tunnin verran toi toosa on tuossa nyt "hakenut" kanavia ja jo 10% hommasta on valmiina.

Eli jos "haku" jatkuu samaa tahtia, niin eihän tässä tarvi odotella enää kuin 9 tuntia :lol2:

Ei sen tarvitse oikeasti hakea niitä niin kauaa löytääkseen. Kun asetukset ovat kohdallaan, niin ei mene korkeintaan kuin pari minuuttia.
Ne taajuudet on sulla sitten päin metikköä jos se niin kauan on hakemassa kanavia.:thumbs:

Ei sen tarvitse oikeasti hakea niitä niin kauaa löytääkseen. Kun asetukset ovat kohdallaan, niin ei mene kuin pari minuuttia. Ne taajuudet on sulla sitten päin metikköä jos se niin kauan on hakemassa kanavia.:thumbs:

Jees. Yks kaveri tossa vihjailikin, että olisit ottanut vaan sen pikahaun, etkä sitä automaattia, vaikka sitä manuaali suosittelikin. Hakee kuulemma kaikki afrikan kanavatkin :lol2:

Oon sen nyt antanut tossa jauhaa koko päivän, kun ei olisi ehtinyt paljoa töllöä katsellakkaan. Nyt on 75% haettu :D ei kärsinyt jättää kesken, kyllä mä vielä BB:n nään tänään toivottavasti :dance:

ja vittu jos ei tuon hakurumban jälkeen näy niin...

Kaipa minäkin sitten kannan korteni kekoon..Vuosia sitten oltiin kisiksessä treenaamassa penkkiä kun siihen tuli n.30:nen heppu katseli aikansa ja tokas et antakaas hänen näyttää eikun menoks ukko penkille tankoon 60kg tanko nippa nappa telineist irti ja rinnalle vauhdilla...aikansa tuumailtuaan pani saman painon vinopenkkiin tanko irti telineestä(sillon pakenin kulman taa katsomaan) ja vauhdilla tippu reisille ikinä en ole kuullut kenenkään huutavan niin lujaa ja korkealta...juu tiedän ei olis saanu nauraa mut kuitenkin.....

Ukki joutunut taas vaihteeksi teholle. Tosin tällä kertaa on ilmeisesti sen verran huonossa kunnossa että tuskin enää herää. Sellaista se elämä on. Yllättävää sinällään ettei herättänyt mussa mitään kovin suuria tunteita, mutsi nyt tuntuu olevan ihan rikki tietenkin.

Ja päivällä sitten tuli puhelu että sydän on pettänyt. RIP. Parempi tosin että sai rauhassa lähteä eikä joutunut viettämään aikaa vanhainkodissa yksinään vaan sai asua kotona loppuun saakka. :(

Ja päivällä sitten tuli puhelu että sydän on pettänyt. RIP. Parempi tosin että sai rauhassa lähteä eikä joutunut viettämään aikaa vanhainkodissa yksinään vaan sai asua kotona loppuun saakka. :(

Otan osaa. Poismenot aina koskettavat. Voimia ja jaksamisia.

Kaipa minäkin sitten kannan korteni kekoon..Vuosia sitten oltiin kisiksessä treenaamassa penkkiä kun siihen tuli n.30:nen heppu katseli aikansa ja tokas et antakaas hänen näyttää eikun menoks ukko penkille tankoon 60kg tanko nippa nappa telineist irti ja rinnalle vauhdilla...aikansa tuumailtuaan pani saman painon vinopenkkiin tanko irti telineestä(sillon pakenin kulman taa katsomaan) ja vauhdilla tippu reisille ikinä en ole kuullut kenenkään huutavan niin lujaa ja korkealta...juu tiedän ei olis saanu nauraa mut kuitenkin.....

Saa nauraa. Eikö opi kun pitää vielä toistaakkin?

Entäpä tämä kaveri kävi vuosi tuhannen vaihteessa samalla salilla treeni oli joka kerta sama.Ensin penkille 60kgpari toistoa,90 kg sama juttu sitten 130kg vyö tiukalle ja alle jäi....Sen jälkeen alataljan kimppuun raivolla koko pakka peliin vyö taas tiukalle ja eikun hirveetä repimistä yritti meinaan kiskoa ykköstä epätoivon vimmalla.....Kaiketi oli jostain lukenut moisen ohjelman????..

Jyväskylänkin keskustaan tiensä löytäneet kerjäläiset. Polvillaan kövelykatulla katse alas painettuna ja käsi ojolla. Kädessä lappu "Minulla on nälkä" tai sit ei mitään.
Tulee jotenkin tosi paska fiilis....

Sama toisinpäin, eli ihmiset jotka vastaavat "reply to all" 200 (tai muutamien kymmenien tuhansien, kuten tässä taannoin kävi :D)käyttäjän listalla pikkujoulukutsuun: "Ilmottaudun alustavasti pikkujouluihin". Jepjep... :thumbs:
Ja joku kuka vastaa edelleen tollaiseen "reply to all" että voisitko pienentää jakelua, tai jotain muuta älykästä. :curs:

Back
Ylös Bottom