Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun paskat liukkaat ja jäiset tiet!:curs: Kaaduin tänään mopolla, sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla kun näkee elämänkumppaninsa makaamassa tuskissaan asvaltilla naarmuilla ja sarvet ikävästi mutkalla.:(

Sympatiat. Toivottavasti selviätte näin ikävästä koettelemuksesta ja suhteenne vain voimistuu tästä vastoinkäymisestä. :haart:

Viimeksi muokattu:
Päivän vanha näyttis meni ja kyrvähti. Vihreetä shakkiruutua ruutu täynnä jos erehtyy yrittämään pelaamista tai leffan kattomista. Ja nyt saa sitten kuukauden tapella että saa takuusta jotain takas. Ja ovat vielä nykyään usein sitä mieltä että ite hajotit, kiitos kaikkien ylikellottajien ketkä pistää noita paskaksi ja takuuseen. Vittu että vituttaa. Vittu.

Sympatiat. Toivottavasti selviätte näin ikävästä koettelemuksesta ja suhteenne vain voimistuu tästä vastoinkäymisestä. :haart:

Kiitos. Rankkaa on ollut mutta kyllä tämä tästä.

Ja tuota jalkaväliin tekniikkaa pitää kyllä koittaa, meenkin heti harjoittelemaan polkupyörällä.:)

Vitun paskat liukkaat ja jäiset tiet!:curs: Kaaduin tänään mopolla, sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla kun näkee elämänkumppaninsa makaamassa tuskissaan asvaltilla naarmuilla ja sarvet ikävästi mutkalla.:(
Voi kauhee. Sulla on tietysti joku uus hieno mopo. Ajaisit vanhalla PV:llä niin kuin kaikki mun mopoiässä. Tuli pannutettua joku sata kertaa talven aikana kun ei tarvinnu yhtään varoa. Ei nimittäin se mopo mene miksikään tollasesta.

Voi kauhee. Sulla on tietysti joku uus hieno mopo. Ajaisit vanhalla PV:llä niin kuin kaikki mun mopoiässä. Tuli pannutettua joku sata kertaa talven aikana kun ei tarvinnu yhtään varoa. Ei nimittäin se mopo mene miksikään tollasesta.

Joo PV on miesten peli ;) Eihän se mopo miksikään, mutta kuski kyllä...

Joo PV on miesten peli ;) Eihän se mopo miksikään, mutta kuski kyllä...
Ei sillä kuskilla mitään väliä kunhan mopoon ei satu.
Nimim. Vieläkin arpi polvessa...

Edit:
En ole nähnyt 80cc PV:tä kymmeneen vuoteen, mikä vittu nykynuorisoa ripoo? :D
Sama. Itellä oli PV joka kulki jotain 120, ja nykynuoriso huristelee jollain väsyneillä tyttömäisillä skoottereilla. Silloin kun ite olin 15, olis heti leimattu homoksi jos olisit skootterilla ajanut :)

Ehkä paras tyyppi mitä on salilla tullut vastaan oli tuossa keväällä kun kävin vielä vanhalla salilla semmonen n. 50-60-vuotias mies. Ajattelin ensin että se on joku putkimies tai siivooja kun ilmesty salille mustissa leviksissä ja punasessa flanellipaidassa.. mutta ei, treenaanhan se oli tulossa. Meni prässille ja laitto 150kg tankoon suurinpirtein. Ja todellakin lämmittelemättä.. Katselin vähän kauhulla että mitäköhän tästä tulee kun oli jalat sen näköset että niissä ei välttämättä sitä voimaa kauheasti ole. No, ei siinä mitään vielä, mutta ennen aloittamistaan tyyppi totesi että: hän otti tällä kertaa puhelimen tähän viereen ja avainkoodin (itsepalvelusali) siltä varalta jos sattuukin jäämään prässin alle. Siinä vaiheessa mietin että ei hemmetti.. :D

No, juttu ei lopu vielä tähänkään. Kolmen sarjan jälkeen mies totesi että "kolme kertaa kymmenen on nyt tehty. Treeni ohi. Alan sitten syksyllä tekemään muitakin liikkeitä, teen nyt tätä vaan ensin." Siinä vaiheessa kun se oikeasti lähti menemään mietin että ei helvetti, miksei se voinut vaan treenata kaikkea?!

Tuossa viikko-pari sitten olin salilla, niin sinne tuli sitten kaks jotain noin 35 vuotiasta miestä. (Semmosia hiihtäjän näkösiä). Jotain porisivat siinä että ku ei tahdo oikeen ehtiä treenata ja blaablaa..
Katsotaan miten paljon tämä naurattaa sua 12 vuoden päästä... ;)

Ehkä paras tyyppi mitä on salilla tullut vastaan oli tuossa keväällä kun kävin vielä vanhalla salilla semmonen n. 50-60-vuotias mies. Ajattelin ensin että se on joku putkimies tai siivooja kun ilmesty salille mustissa leviksissä ja punasessa flanellipaidassa.. mutta ei, treenaanhan se oli tulossa. Meni prässille ja laitto 150kg tankoon suurinpirtein. Ja todellakin lämmittelemättä.. Katselin vähän kauhulla että mitäköhän tästä tulee kun oli jalat sen näköset että niissä ei välttämättä sitä voimaa kauheasti ole. No, ei siinä mitään vielä, mutta ennen aloittamistaan tyyppi totesi että: hän otti tällä kertaa puhelimen tähän viereen ja avainkoodin (itsepalvelusali) siltä varalta jos sattuukin jäämään prässin alle. Siinä vaiheessa mietin että ei hemmetti.. :D

No, juttu ei lopu vielä tähänkään. Kolmen sarjan jälkeen mies totesi että "kolme kertaa kymmenen on nyt tehty. Treeni ohi. Alan sitten syksyllä tekemään muitakin liikkeitä, teen nyt tätä vaan ensin." Siinä vaiheessa kun se oikeasti lähti menemään mietin että ei helvetti, miksei se voinut vaan treenata kaikkea?!

Eipähän ollut ainakaan RHP :D

Sama. Itellä oli PV joka kulki jotain 120, ja nykynuoriso huristelee jollain väsyneillä tyttömäisillä skoottereilla. Silloin kun ite olin 15, olis heti leimattu homoksi jos olisit skootterilla ajanut :)

hehe, meil oli ihan sama että mitää skoottereit tuettu :hyvä:
Ja silloin tosiaa tuntu kaikil olevan vähintää se 60cc kii, ja monel myös 80cc. En oo nähny kunnon 80cc pv:tä tosiaa itekkää vuosii, kaikil joku kuppanen 50cc läppis kii ja... WHAU!

Sen kerran kun pystyis nukkumaan univelkoja vähän pois, niin herää aivan liian aikaisin, eikä saa uudestaan unta. :curs:

Pirusti kouluhommia nyt viikonlopuksi ja tentteihin pitäis lukea, mutta kun alla about 5.5h yöunet ja univelkaa parilta kolmelta viikolta, niin ei ole ihan se maailman tehokkain olo. Perse. :(

Rahat loppuu kohta kesken ja tilipäivä on vasta kuun lopussa. Ylityöt vituttaa kun ei töitten jälkeen jaksa/kerkeä mennä salille tai tehdä mitään muutakaan :curs:

Vituttaa eiliset hölmöilyt, turpaankin meinasi tulla. Tänäänkin alkoholia mutta vähän rauhallisemmin...

Oon ilmeisesti saanut jonkun sortin ihailijan :curs: . Ensimmäisen kerran tämä mies tuli vastaan joku pari kolme (?) viikkoa sitten, kun olin matkalla kauppaan. Toiselta puolelta tieltä vaihtaa samalle kävelytielle missä mä kävelin ja tultuaan kohdalle yritti anteeksi pyytäen pysäyttää meikäläisen, mutta kävelin vaan kylmästi ohi. Toisen kerran tämä sama mies tuli vastaan varmaan viime viikolla, kun olin jälleen menossa kauppaan ja tällä kertaa mies moikkasi ja luonnollisesti vastasin takaisin.

Törmäsin tähän samaan mieheen tänään Ärrällä, kun kävin kaupassa ja kävin tuolta vuokraamassa leffan. Huomasin miehen kassajonossa ja käännyin kannoiltani ja odotin niin pitkään kunnes mies oli asioinut oman asiansa. Tämä jäi sitten mitä ilmeisemmin odottamaan minua ulko-oven vieressä olevan peliautomaatin luo. Mua oikeasti niin inhotti sanoa oma nimi siinä vaiheessa, kun se Ärrän täti kysyi, että millä nimellä tulee vuokraus. Vastasin sitten oikein hiljaa oman nimeni. Sitten kun vuokrannut filmin ja tein lähtöä, niin huomasin onnekseni, että mies oli jo kerennyt häipyä. Mutta vielä mitä! Kun olin ulkona ja tein lähtöä kotiin, niin huomasin, että mies käveli hieman edellä ja meidän välissä käveli kaksi mummoa. Mies sitten vilkaisee taaksepäin, huomaa meikäläisen ja vittu oikein pysähtyy odottamaan minua ja päästää nuo kaksi mummoa ohitseen, ennen kuin jatkaa matkaansa. Itse odotin ensiksi vähäsen, että mies kävelee eteenpäin ja käännyn kannoiltani ja menen toista reittiä kotia. Mä vaan kokoajan toivoin, etten mä törmäisi siihen mieheen, koska se on oikeasti niin ahdistava. Sillä on vielä sen verta pluslasit, että ne suurentavat sen silmät oikein pelottavan ja ahdistavan näköisiksi.

Oon ilmeisesti saanut jonkun sortin ihailijan :curs: ...

Ööh, mikset vaan kysy äijältä että onko sillä jotain asiaakin kun moisella tavalla käyttäytyy?

Ööh, mikset vaan kysy äijältä että onko sillä jotain asiaakin kun moisella tavalla käyttäytyy?

Mä haluan vaan vältellä tuota niin pitkään kuin mahdollista. Musta myös tuntuu, että sillä on muutama ruuvi löysällä. Ainakin sellaisen vaikutelman oon siitä saanut ja muutenkin vaikuttaa oudolta kulkijalta.

Back
Ylös Bottom