Oon ilmeisesti saanut jonkun sortin ihailijan :curs: . Ensimmäisen kerran tämä mies tuli vastaan joku pari kolme (?) viikkoa sitten, kun olin matkalla kauppaan. Toiselta puolelta tieltä vaihtaa samalle kävelytielle missä mä kävelin ja tultuaan kohdalle yritti anteeksi pyytäen pysäyttää meikäläisen, mutta kävelin vaan kylmästi ohi. Toisen kerran tämä sama mies tuli vastaan varmaan viime viikolla, kun olin jälleen menossa kauppaan ja tällä kertaa mies moikkasi ja luonnollisesti vastasin takaisin.
Törmäsin tähän samaan mieheen tänään Ärrällä, kun kävin kaupassa ja kävin tuolta vuokraamassa leffan. Huomasin miehen kassajonossa ja käännyin kannoiltani ja odotin niin pitkään kunnes mies oli asioinut oman asiansa. Tämä jäi sitten mitä ilmeisemmin odottamaan minua ulko-oven vieressä olevan peliautomaatin luo. Mua oikeasti niin inhotti sanoa oma nimi siinä vaiheessa, kun se Ärrän täti kysyi, että millä nimellä tulee vuokraus. Vastasin sitten oikein hiljaa oman nimeni. Sitten kun vuokrannut filmin ja tein lähtöä, niin huomasin onnekseni, että mies oli jo kerennyt häipyä. Mutta vielä mitä! Kun olin ulkona ja tein lähtöä kotiin, niin huomasin, että mies käveli hieman edellä ja meidän välissä käveli kaksi mummoa. Mies sitten vilkaisee taaksepäin, huomaa meikäläisen ja vittu oikein pysähtyy odottamaan minua ja päästää nuo kaksi mummoa ohitseen, ennen kuin jatkaa matkaansa. Itse odotin ensiksi vähäsen, että mies kävelee eteenpäin ja käännyn kannoiltani ja menen toista reittiä kotia. Mä vaan kokoajan toivoin, etten mä törmäisi siihen mieheen, koska se on oikeasti niin ahdistava. Sillä on vielä sen verta pluslasit, että ne suurentavat sen silmät oikein pelottavan ja ahdistavan näköisiksi.