Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kaikissa vanhoissa autoissa mitä olen nähnyt bensamittari herää vasta kun auton käynnistää.

Jaahas. Sytytysvirta päällä bensamittari näyttää arvion löpön määrästä. Ei tarvitse koneen olla käynnissä.

Toki esim. tankkauksen jälkeen vanhemmilla bilikoilla voi joutua jonkin aikaa ajelemaan, koska anturi (lineaarinen sähkövastus ja koho) voi vanhuuttaan olla hieman jumissa ja näin hidas reagoimaan löpömäärän muutoksiin. Jumissa voi olla myös itse näyttölaite, näissä kun hystereesi on usein toteutettu yksinkertaisesti viisarin akseliin painavalla osalla.

Vituttaa kun pitikin raahautua sinne päivystykseen yöllä ja maksaa 22€ siitä, että sai kuulla olevansa "vain ylirasittunut". Lääkäri: "Kuinka usein harrastat liikuntaa?". Tindra: "No tän kuukauden aikana tosi vähän, eli salilla 1hx3/vko". L: "siis _KOLME_ kertaa _VIIKOSSA_ salilla?!!:eek:". T: "Nii.... wtf???". L: "No sit noi sun kaikki oireet (äkillinen 39C:n kuume, vitunmoiset selkä-, niska- ja pääkivut ja jäykkyys, kuolaus, kohonnut leposyke ~100, syke tuntuu päässä ja sit kuume laskikin äkkiä pois jne.) johtuu selkeesti siitä treenistä, oot ylirasittunu". Joo, ihan selkeesti ylirasittunu, kun olen tottunut liikkumaan ~15h/vko ja nyt vedellyt tahdilla 3h/vko. Pikemminki alirasittunut:D. I love doctors:haart:. Ihme ettei suoraan käskenyt lopettaa kaikkia liikuntaharrastuksia. Onneks sentään EKG:t ja verikoe otettiin varmuuden vuoksi, niin ei tarvi ainakaan enää miettiä, onko sitä sydänlihastulehdusta vai ei... Eli ei ole, nyt ei vaan ole ääntä ollenkaan, mut se ei ole niin huono juttu, vaikkakin ehkä pikkasen vituttavaa töissä.

Vitutti vielä joku toinenkin juttu, mutta se unohtui kun aloin avautua tosta lääkäristä:D.

EDIT. Niin joo, tietysti, nyt se muistui. Eli viimeksi lauantaina pystynyt treenaamaan ja näyttää pahasti siltä, että tää viikko menee lepäillessä. Tai no, kyllä mä Annea painelin (ja nyt pitäkää ne likaiset mielenne kurissa, kysymyksessä siis elvytystilanne ja Anne-nukke. Meillä oli Annen kanssa tosin aika kiihkeät suusta-suuhun sessiot;)) tiistaina, jos se lasketaan treeniksi:D.

Voi vattu, kyllä kävi paska säkä sulla :(

Pystytkö treenaamaan mitään vai sattuuko jo normaali liikkuminenkin?

Ei mitaan liikuntaa pysty tekeen, viikon oon ihan paikallaan, ja sen jalkeen kevyesti takas reeneihin, ehka....

Kuulostaa pahalta, en ehkä sun kengissäs uskaltais vielä viikon päästä reenailla :P Pärjäilemisiä!

Otsikko ei ehkä ihan täydellisesti kuvaa fiilistä, mutta...

Yritin olla hyvä ja yllätyksellinen. Idea oli kuitenkin loppupeleissä sit huono eikä homma toiminu:(

Onhan maalimassa paljon suurempiakin ongelmia, mutta aika epäonnistunut olo jäi päälle.

No ny tuli kyllä kaverilta sellaset naurut, ettei oo ennen nähty... :dance:
Meidän salilla käy sellanen oisko jotain 20v "nyrkkeilijä"?? Joka aina Huitoo ilmaa yms. salilla... on muutenkin aika lailla sellanen "kovis" "en väistä ketään" "mä otan mitä mä haluun".
No kuitenkin tämä kyseinen tyyppi on ihan oikeesti aika kovassa kunnossa.
No oltiin tässä sitten yks päivä aamusta salilla kaverin kaa, kun tämä herra kovis saapuu salille.
Me kuunnellaan musiikkii kyykkyjä tehessä.. No tämä jätkä kävelee suoraan mankalle vai mikä vitun stereo se on, ja sammuttaa musiikin.

Mä sitten ihan vaan kysyin, että mitä sä teet? kun se ei saanu sitä heti sammuu. (Tämä vaan mulkoilee pahasti ja yrittää vaan sammuttaa sitä musaa)Menin siihen viereen ja sanon "me kyllä ihan kuunnellaan sitä että turha sitä on alkaa hiljentämään."
(jätkä mulkoilee vielä pahemmin eikä sano mitään)

No, se saa sen sammutettua ja ja nousee ylös ja alkaa tuijottaa tosi "pahasti" ja sanoo

-"Se on kyllä parempi noin."

Ja tän se sanoo sellasella mikki äänellä, ettei oo toista:D Aloin siinä sitten nauraa ihan täysillä päin naamaa ja kaveri kattoo vierestä kun kovis aikoo ensin alkaa lyömään, mutta ei sitten (onneksi:) ) lyö...

Oonko tyhmä vai tyhmän rohkea?? ei voi tietää:D

Väännän treenin lopuksi väsyneenä vatsoja kuunnellen YleX-kanavaa. Paikalle astuu noin 50 v perus-Einari ja kääntää kanavan NRJ:lle. Kanavalta tulee Uniklubin "Luotisade", jota tämä ukkeli alkaa hyräilemään, viheltelemään ja laulamaan tietysti päin persettä ja aivan tunteella! :david:

Siinä vaiheessa ei ehdi edes ajattelemaan mitään, vaan ainoastaan repeää täydellisesti kesken muutenkin vaikeiden viimeisten vatsojen aikana. Oli pakko liueta mahdollisimman nopeasti paikalta pukukopin puolelle ja kotiin nauramaan. :hyper:

Selvitin eilen HST:n mukaisesti liikkeessä X itselleni maagisen rajan 3*100 kg ja olin tästä tietysti täysin banaanina loppuillan. :dance:

Tänään kuulin kahdesta lähteestä, että meidän salin tangot painavat punnituksien mukaan 15,8 kg!! Eli eilen kohtalaisen tiukkaan sarjaan täytyisi vielä lisätä 5 kg, jotta pääsisi reaalimaailmassakin luulemalleni tasolle.

Voi kettu! Mitä hemmetin leikkitankoja ne nämä muka ovat!!?? :wall:

Salilla näen usein paikallista deividiä, joka on täydelline RP, ei siis edes RHP!
Viimeiksi kaveri saapuu komeasti paikalle, vilkuilee ympärille ja valloittaa tietenkin penkin ja alkaa äheltämään 90kg:lla. kaksi epämääräistä nostoa, jonka jälkeen vasen käsi alkaa lagaamaan pahasti ja ajattelin että olipas komeat kaks toistoa. No mitä vielä, meno jatkuu ja pari epämääräistä 5cm liikeradalla olevaa pomppua ja tanko telineeseen ja rinta rottingilla leijumista. Kaveri siirtyy myöhemmin käsipainojen kimppuun, taisi ne 30kg kässärit olla ja epämääräinen penkki käsipainoilla oli tietenkin ohjelmassa. Jos luet tätä, nosta ne vitun painot paikoilleen ja opettele treenaamaan. :david:

Varmaan tuhannes samasta asiasta oleva postaus tässä threadissa, kyllä näitä riittää.

Vittu on sullakin ongelmat:worship: Tollaset sunkaltaset kyräilijät pilaa tunnelman saleilla, ja sitten netissä muna pystyssä haukkuu toisten treenityylejä. Painot pitää aina laittaa paikalleen, mutta on komeaa tuollainen arvostelu. Mee seuraavaksi sanomaan asianomaiselle salilla, että olet pelle.

Niin kuin jotkut täällä tietävät, jouduin tammikuussa vanhoilla päivilläni inttiin. No, tietysti sekin itsessään vituttaa, mutta... Pääsin tiistaina lomille ja olen loppuviikon siis kotona, joten sattuipa sopivasti kun juuri nyt pamahdin kipeäksi. 38.1 lämpöä ja päätä särkee aivan törkeesti. Toi paikka on vieny mun vastustuskyvyn ihan täysin. Yhdeksän kuukauden aikana vasta neljäs kerta kun oon kipeenä. Hyvä jos siviilissä olin kerran vuodessa kipeänä, enkä silloinkaan onnistunut mittaamaan itseltäni ikinä kuumetta. Nyt on kuumetta aina.

Eipä tää nyt nii iso asia oo mut vitutuksen aihe kuumikii :rolleyes:
Lenkillä tippuu mp3:sen napit korvista pienenki spurtin jälkee ja saa olla koko aja laittamassa kunnolla paikoilleen

EEeiii jumalauta!!! Tää on jo surkuhupaisaa. Mä valmistuin jokunen viikko sitten, mutta heti iltabileissä ihmiset vertailivat gradujensa kommentteja... mulle ei annettu mitään kommenttia gradustani! Unohtivat varmaan, ajattelin. Menin yliopistolle ja sanoin että haluan tietää mitä mieltä gradustani oltiin. ARvosanan tietysti tiedän, mutta haluan myös tietää mitä mieltä itse pointista oltiin. Lupasivat hoitaa asian. Eivät ole hoitaneet.

Mutta nyt, Facebookin ansiosta, sain tietää että sekä graduni että sen arvostelut seikkailevat LATVIASSA!!! Miten vitussa tuohon ollaan edes kyetty?
Hienoa Helsingin Yliopisto.

Keskinopeusvalvonta suomeen?

Melkein ansaitsisi oman threadin, mutta ton tiedon mukaan suomeen tosiaan on tulossa sellainen nopeusvalvonta, että pidemmältä matkalta mitataan mittauspisteitten välillä käytetty aika, ja jos oot toisella kuvalla liian nopeasti, saat sakot...

esimerkkinä kilsan suora, 120km/h nopeusrajotus, ja jos olet alle 30 sekunnissa toisella mittauspisteellä-->riksraks bum ja sakot tul.

Tollanen on käytössä mm.Hollannissa,jossa se kulkee nimellä trajectcontrole, Englannissa on samanlainen valvontasysteemi, ja käsittääkseni myös saksassa, en kyllä muista nähneeni itse siellä sellaista.

Jokatapauksessa tää melkein ansaitsisi oman threadin, mutta vituttaahan toi ainakin ihan vitusti jokatapauksessa, aja siinä sitte kieli keskellä suuta 5km/h alle, ettei vaa räpsähdä vittu muikkarit poliisilta.. Ja kun paras tapa alentaa nopeuksia on NÄKYVÄ valvonta, tuntuu taas ihan sakkoautomaattiveronkeruumeiningiltä.

Suomen sakotuksesta sanotaankin, että aika harvassa sivistyneessä länsimaassa on valtiolle budjetoitu määrä x sakkotuloja, suomessa kuulemma on.

Toinen mikä ärsyttää on noiden *pieniruokaisten*pikkuautojen hehkuttaminen joka välissä ja ilmastonmuutoksesta puhuminen. Jotenkin vituttaa kun vedotaan vaan ihmisten kateuteen, mitä suomessa riittää.. Jokatapauksessa vituttaa se kun vasta oli jossain mediassa, varmaan radiouutisissa, että suomalaiset on tuoneet ihan liian isoja ja saastuttavia autoja saksasta. Ja suomalaiset on ostaneet ihan liian isoja ja saastuttavia autoja suomesta.. Ois kiva ensinnäkin tietää että millasilla fiat puntoilla noi moraalinvartijat ajaa itse.. Veikkaan ettei niille ne kelpaa. Vedotaan ihmisten kateuteen.. Mersu ja BMW = Ihan liian iso ja saastuttava auto.. Voivoi, että BMW 320i pääsee 6.4litraa/100km joka häviää puol litraa mazda 2 pikkulintalle (tekniikan maailmassa ol) ja vie käytännössä aika palttiarallaa samanverran liikenteen vauhdissa tollasella pikkuautolla saa kuitenkin polkea ihan asenteella, ja muutenkin ajotapaerot tuo tollaset erot aika mitättömiksi, ja toi 170hv BMW vie vähemmän ku corollat. Vituttaa ihmisten kateuden hyväksikäyttö. Ihan vittuillakseni kettutytöille ennemmin ammun itteäni haulikolla päähän ku alan ajamaan jollain 1.0l opel corsalla.

Vittu että naurettavaa taas. Jos haluttais suomessaki parantaa turvallisuutta, halvennettaisiin autoja, ja parannettaisiin teitä.

Back
Ylös Bottom