Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

[nelo];1705828 sanoi:
Ei pelkästään se vähäpukeisuus vaan se koko "show".

Ja mikä se yksi taikurikin oli? Äijällä ikää jotain 25 ja lopettaa surkean esityksensä siihen, että tekee sen saanko-poskelle-pusun(-suutelempas-sinua-suulle) n. 15v tytölle?
Se taikuri oli muuten ex-tangokuningatar Miran (jotain) ex-mies:D

Edit. Kunnasluoto

Minä en enää ymmärrä ihmisiä. Pidetään palaveri asian X tiimoilta ja sovitaan asiat valmiiksi. Sitten menee pari tuntia ja puhelimet soi; "Eihän me näin sovittu." Voi k***ä, sanon minä.

Mokasin kännissä todella raskaasti ja kauhea morgani ollu ja jatkuu varmaan pitkään. Ehkä eniten vituttaa että oli aivan turha tapaus josta sitten vakavat seuraamukset, ja ei ollut pääsyy minussa IMHO.

taas pitää tulla tänne avautumaan ihmisistä jotka ei soita takaisin. miten vitun vaikeeta se on ymmärtää että jos joku soittaa sulle niin sillä todennäköisesti on jotakin asiaa ja olis ihan kätevää että soittaisit takas. :curs:

taas pitää tulla tänne avautumaan ihmisistä jotka ei soita takaisin. miten vitun vaikeeta se on ymmärtää että jos joku soittaa sulle niin sillä todennäköisesti on jotakin asiaa ja olis ihan kätevää että soittaisit takas. :curs:
Itse olen avautunut jossain threadissä tästä samasta asiasta, mutta juuri toiselta kannalta: miksi ihmeessä ihmiset olettavat, että soitat takaisin?

Jos soitat jollekin ja henkilö ei vastaa, niin jätä viesti vastaajaan jos haluat että sinulle soitetaan takaisin. En ymmärrä miksi suomalaisille se vastaajan käyttö on niin vaikeaa. Jos vastaajapalvelua taas ei jostain käsittämättömästä syystä ole ja tavoittelemasi henkilö on pakko saada kiinni, niin soita myöhemmin uudestaan.

Itse en ainakaan soittele takaisin, jollei asia vaikuta todella tärkeältä (10 puhelua samasta numerosta tms.). Jos asia on ollut tärkeä, niin kyllä sieltä soitetaan kohta uudestaan. Jos taas asia on ollut sellainen "mitäs tänään kuuluu?" juttu, niin ihan hyvä vain että missasin puhelun.

Nyt ottaa taas pannuun ihan huolella... Ei, mä en nähtävästi ikinä opi omista virheistäni ja todellakin toistan samat virheet samojen ihmisten kanssa.. Vituttaa tää kun tuntuu että missään ei ole päätä eikä häntää, en ole ehtinyt treenaamaan tarpeeks, bb vituttaa, kaikki on vaan sekavaa ja vittumaista ja tekis vaan mieli muuttua karhuks ja mennä talviunille... Ihan hukassa olen...

E: Näkkärikin loppu... ai saatana ku koetellaan..

Itse olen avautunut jossain threadissä tästä samasta asiasta, mutta juuri toiselta kannalta: miksi ihmeessä ihmiset olettavat, että soitat takaisin?

Jos soitat jollekin ja henkilö ei vastaa, niin jätä viesti vastaajaan jos haluat että sinulle soitetaan takaisin. En ymmärrä miksi suomalaisille se vastaajan käyttö on niin vaikeaa. Jos vastaajapalvelua taas ei jostain käsittämättömästä syystä ole ja tavoittelemasi henkilö on pakko saada kiinni, niin soita myöhemmin uudestaan.

Itse en ainakaan soittele takaisin, jollei asia vaikuta todella tärkeältä (10 puhelua samasta numerosta tms.). Jos asia on ollut tärkeä, niin kyllä sieltä soitetaan kohta uudestaan. Jos taas asia on ollut sellainen "mitäs tänään kuuluu?" juttu, niin ihan hyvä vain että missasin puhelun.

kaveripiirissäni ei ole ainuttakaan ihmistä joka tarkastaisi vastaajaan saapuneet viestit aktiivisemmin kuin 1x/kk. ja kyllä minäkin yritän monesti onnistua soittamaan juuri oikeaan aikaan mutta en mäkään jaksa loputtomiin soitella. se vaan on niin paljon helpompaa ja kätevämpää kaikkien kannalta että puhelun missannut osapuoli soittaa takaisin kun huomaa/ehtii.

kaveripiirissäni ei ole ainuttakaan ihmistä joka tarkastaisi vastaajaan saapuneet viestit aktiivisemmin kuin 1x/kk. ja kyllä minäkin yritän monesti onnistua soittamaan juuri oikeaan aikaan mutta en mäkään jaksa loputtomiin soitella. se vaan on niin paljon helpompaa ja kätevämpää kaikkien kannalta että puhelun missannut osapuoli soittaa takaisin kun huomaa/ehtii.
Lankakoneitako ne vielä käyttelee? Taitaa lähes kaikki kännyt/liittymät ilmoittaa tekstarina, että vastaajaviestiä pukkaa. Itse kyllä soittelen lähes poikkeuksetta takaisin...multa kun ei yleensä pelkkiä kuulumisia kysellä :(

Kerran soitin ulkomailta takaisin tuntemattomaan numeroon ryöstöhintaisin puhelumaksuin. Meni sitten lehtimyyjälle, joka laittoi heti myyntilevyn päälle :evil:

Sylettää jo valmiiksi huominen työpäivä.. Aamuvuoroon pitäs mennä, mutta se on ihan toinen juttu saako sitä edes nukuttua tarpeeksi, piti sitten vetää pienet päikkärit päivällä ruuan päälle. Sekin vituttaa kun tuossa jokunen tovi sitten vietin omia synkkäreitä, niin miun avomies ei sitten antanu mitään lahjaa saatika juuri mitenkään onnitellut. Olis edes antanu jonkun markan tikkarin, sekin olis riittäny, pääasia että muistaa ja huomioi toisen. Thanks for nothing, asshole!

Sylettää jo valmiiksi huominen työpäivä.. Aamuvuoroon pitäs mennä, mutta se on ihan toinen juttu saako sitä edes nukuttua tarpeeksi, piti sitten vetää pienet päikkärit päivällä ruuan päälle. Sekin vituttaa kun tuossa jokunen tovi sitten vietin omia synkkäreitä, niin miun avomies ei sitten antanu mitään lahjaa saatika juuri mitenkään onnitellut. Olis edes antanu jonkun markan tikkarin, sekin olis riittäny, pääasia että muistaa ja huomioi toisen. Thanks for nothing, asshole!

Voe voe, onko aina pakko saada lahjoi? :jahas:

ggis3.jpg

Sain tänään pyytämäni palkankorotuksen joka oli aivan jotain muuta mitä olin pyytänyt :down:

olin ihan sikapirteä aamulla ja täynnä energiaa... ...

... ja piti lähteä töihin.

Nukuin pari tuntia yön aikana vaikka koko hirveän krapulaisen vähän meinasin tippua lattialle. Kas kummaa kun piristyi taas illalla.

Aamulla 0700 herätys ja odottamaan että pomo soittaisi ja saisin kulkuluvat ja taas töihin. 6h odotin ja ilmoitti että turvallisuus-selvitykset sun muut pitää kaikki tehdä uudestaan, vaikka olin vain 2 viikkoa poissa. :rock:
Ei tällä viikolla näköjään pääse ollenkaan.

Vitunvittu.

Enemmi vaan käy vituttaan ku kulkee tuol liikkeissä ettiis itelle vaatetta.

A: Valikoima on hävettävän pieni(varsinkin miehille).

B: Laatu on useimmiten surkean ja parhaimmillaan huonon välimaastossa(myös se ulkoasun antama laatuvaikutelma...).

C: Hinta on yleensä siihe "laatuun" nähden liian kova.

D: Mitotukset on useimmiten juurikin sieltä kotosin, syvältä ja poikittain.

...nönnönnöö ja muuta diipadaapaa.....

Kohdat X, Y ja Z: Hävettäs olla vaatekauppias täällä.

Tääl ku lähtee vaikka ostaan vaikkapa farkkuja jostain J&J/H&M -akselin toiselta puolelta nii huomaa et laatu ei ainakaan parane ja liikkeiden sisäänostajat on viimeks ostanu ajanmukasia farkkuja sillon ku 501 oli kova sana.

Sit sen lisäks jos on vähänkään paremman näköset farkut nii niihi ei mahu reidet sisään vaikka ostas 36" ja jos mahtuuki nii sit vyötäröllä on vastaavast 2" liikaa. Kaikki farkut mitotetaan keskivartalolihaville sählynpelaajille.

Tähän väliin toistetaan ensiksi mainittu kirosanarykelmä ja mennään keittämään sajua että saa yskän pois->

Jep, niin ettei veri kierrä (oikeastaan tuota ihmetellessä alkaa jo naurattaa... perkele! Vituttaa kun naurattaa!:curs:)

Liitteet

• you-make-me-so-angry.webp
    you-make-me-so-angry.webp
    30 KB · Katsottu: 391
Vituttaa niin ankarasti:jahas: Pikkuveli (15v) huutaa ja vinkuu kokoajan kuin 6-vuotias pikkupentu joka ei saa kaikkea mitä haluaa, isäpuolen kanssa en tule toimeen yhtään, massitilanne nollissa, skootteri paskana, paskakelit ku vettä tulee kokoajan niskaan, koulu ei maistu, väsyttää ihan pirusti kokoajan ja jatkuvasti, vituttaavituttaavituttaa..:curs:

Noo, onneksi sentään salitreeni kulki tänään :) :thumbs:

Salilla näen usein paikallista deividiä, joka on täydelline RP, ei siis edes RHP!
Viimeiksi kaveri saapuu komeasti paikalle, vilkuilee ympärille ja valloittaa tietenkin penkin ja alkaa äheltämään 90kg:lla. kaksi epämääräistä nostoa, jonka jälkeen vasen käsi alkaa lagaamaan pahasti ja ajattelin että olipas komeat kaks toistoa. No mitä vielä, meno jatkuu ja pari epämääräistä 5cm liikeradalla olevaa pomppua ja tanko telineeseen ja rinta rottingilla leijumista. Kaveri siirtyy myöhemmin käsipainojen kimppuun, taisi ne 30kg kässärit olla ja epämääräinen penkki käsipainoilla oli tietenkin ohjelmassa. Jos luet tätä, nosta ne vitun painot paikoilleen ja opettele treenaamaan. :david:

Varmaan tuhannes samasta asiasta oleva postaus tässä threadissa, kyllä näitä riittää.

Back
Ylös Bottom