Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vittu ihan niinku joku ois ampunu haulikolla leegoihin. särkee päätä, niskat ihan jumissa ja ei meinaa kärsiä syödä

Poltin just käteni. Voi vittu.. :D

ota leasingilla. saat uuen auton ja varmasti vakiona kattavampi valikoima varusteita kuin vm -89 autoissa. (pl bmw&kia&fiat ym joille vakiovarusteet on ratti ja renkaat.)
Kuiteskin huijaisivat minun vähät rahat ja onnistuisivat mulle jotain ihan käsittämätöntä tyrkyttämään :D Enkä tiijä oisko minun tarpeeseen tuollainen hyvä. Tai saattaisi vaikka ollakin, en mää tiijä... Autoo tartteen kerran viikossa ajaakseni 100 kilsaa ees taas ja joskus paskakeleillä duunimatkaan 11 km. Rahavarannot ovat kovin vähäiset. Taidan ostaa Ladan. Ne kulkee 35-asteen pakkasessakin. Semmoisen vanhanmallisen mummovainaan alkkareiden värisen.

Kuiteskin huijaisivat minun vähät rahat ja onnistuisivat mulle jotain ihan käsittämätöntä tyrkyttämään :D Enkä tiijä oisko minun tarpeeseen tuollainen hyvä. Tai saattaisi vaikka ollakin, en mää tiijä... Autoo tartteen kerran viikossa ajaakseni 100 kilsaa ees taas ja joskus paskakeleillä duunimatkaan 11 km. Rahavarannot ovat kovin vähäiset. Taidan ostaa Ladan. Ne kulkee 35-asteen pakkasessakin. Semmoisen vanhanmallisen mummovainaan alkkareiden värisen.

Totta. Lada Lujaa Laatua! vai mitenkäs se menikään? :lol2:

Totta. Lada Lujaa Laatua! vai mitenkäs se menikään? :lol2:
Lujaa laatua Lada. Äitillä oli joskus Lada, hyvin kulki ja oli talvellakin julmetun lämmin.

Ittteä vituttaa kun väsyttää, eikä kuitenkaan saa nukuttua. Tänäänkin heräsin tuossa kuuden kieppeille vaikka olisi saanut nukkua aivan rauhassa kahdeksaan tai vaikka vähän ylikin.

valitettavasti on todettava, että taitaa kaikki vanhat ladat (~99% suomeen tuoduista) olla jo takaisin itärajan toisella puolella. mutta onnea etsintään :)

Saatanan flunssa. Mitähän se nyt vasta olis kiusannut, ehkä vähän reilut pari viikkoa, ei edes muista. Vitun vittu.

Järki lähtee.

valitettavasti on todettava, että taitaa kaikki vanhat ladat (~99% suomeen tuoduista) olla jo takaisin itärajan toisella puolella. mutta onnea etsintään :)

Eikös niitä uusiakin saa halvalla :D

teit jo molemmat:D

no sori kun yleistin:D en tiedä tarkkaa vuosi lukua..

olut muovipulloihin!!!!!!!????????? my life is ruined... mitähän seuraavaks? japanilaiset ainoita suomessa sallituja autoja?

Vituttaa kun tuli taas luettua juttua hienoista mamuista ja raiskauksista.

Ja en vittu ymmärrä mikä saa vielä naispuoliset ihmiset suvaitsevaisemmiksi noita kohtaan kuin miehet. Kai se on sitä empatiaa kun niillä on niin rankkaa.

Ajattelin ostaa duuniin kengät kun ei oikein kauluspaidan ja pikkutakin kanssa skede tossut näytä hyvältä. 90 % kengistä on jotain lipokkaita jotka näyttää joko ihan painijan tossuilta tai pyöräilykengiltä, loput on jotain purkkareita. Sitten kun löydän, vihdoin, sopivan paksupohjaiset, oikean väriset ja muutenkin siistit nahkakengät niin ne maksaa 130 euroa, mitä W-I-T-T-U-A?????? Siis 780 mummoo!!! Tolla rahalla sai ennen sopivasti sisäänajetun soliferin!!!

Ai että ostinko? Totta witussa.

Back
Ylös Bottom