Joo ei pidä lannistua...
http://www.youtube.com/watch?v=WKYD-cDd_Gs
http://www.youtube.com/watch?v=WKYD-cDd_Gs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuiteskin huijaisivat minun vähät rahat ja onnistuisivat mulle jotain ihan käsittämätöntä tyrkyttämään :D Enkä tiijä oisko minun tarpeeseen tuollainen hyvä. Tai saattaisi vaikka ollakin, en mää tiijä... Autoo tartteen kerran viikossa ajaakseni 100 kilsaa ees taas ja joskus paskakeleillä duunimatkaan 11 km. Rahavarannot ovat kovin vähäiset. Taidan ostaa Ladan. Ne kulkee 35-asteen pakkasessakin. Semmoisen vanhanmallisen mummovainaan alkkareiden värisen.ota leasingilla. saat uuen auton ja varmasti vakiona kattavampi valikoima varusteita kuin vm -89 autoissa. (pl bmw&kia&fiat ym joille vakiovarusteet on ratti ja renkaat.)
Kuiteskin huijaisivat minun vähät rahat ja onnistuisivat mulle jotain ihan käsittämätöntä tyrkyttämään :D Enkä tiijä oisko minun tarpeeseen tuollainen hyvä. Tai saattaisi vaikka ollakin, en mää tiijä... Autoo tartteen kerran viikossa ajaakseni 100 kilsaa ees taas ja joskus paskakeleillä duunimatkaan 11 km. Rahavarannot ovat kovin vähäiset. Taidan ostaa Ladan. Ne kulkee 35-asteen pakkasessakin. Semmoisen vanhanmallisen mummovainaan alkkareiden värisen.
Lujaa laatua Lada. Äitillä oli joskus Lada, hyvin kulki ja oli talvellakin julmetun lämmin.Totta. Lada Lujaa Laatua! vai mitenkäs se menikään? :lol2:
Kuiteskin huijaisivat minun vähät rahat ja onnistuisivat mulle jotain ihan käsittämätöntä tyrkyttämään :D Enkä tiijä oisko minun tarpeeseen tuollainen hyvä. Tai saattaisi vaikka ollakin, en mää tiijä... Autoo tartteen kerran viikossa ajaakseni 100 kilsaa ees taas ja joskus paskakeleillä duunimatkaan 11 km. Rahavarannot ovat kovin vähäiset. Taidan ostaa Ladan. Ne kulkee 35-asteen pakkasessakin. Semmoisen vanhanmallisen mummovainaan alkkareiden värisen.

valitettavasti on todettava, että taitaa kaikki vanhat ladat (~99% suomeen tuoduista) olla jo takaisin itärajan toisella puolella. mutta onnea etsintään![]()
Kuka semmosen saippuarasian näköisen wannabe-Ladan haluaisi? ;)Eikös niitä uusiakin saa halvalla :D
Pitäiskö :itku: vai :lol2:?uusilla ladoilla ei suomessa ajella.
eivät mene EU-n päästödirektiiveistä läpi.
olut muovipulloihin!!!!!!!????????? my life is ruined...
Niin, toistaiseksi ainakin, mutta tuskin kauaa. :(Ei hätää, kyllä sitä saa jatkossakin myös niissä lasipulloissa :dance:.