Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitä, onkos titan fistiltä ollut jaossa videota jäähyväisottelusta, josta olikin jo kirjoitettu ottelukuvaus? Yksi video löytyi, jossa suuri ja mahtava grandmasteri tyrmää sparrattavan ensimmäisellä sivuhuiskaisulla, joka tosin olikin tarkkaan tähdätty osuma tasapainoelimiin ja siksi tyrmäsi kaverin niin heppoisen näköisesti.

Duunit... :wall::wall:

Ilmoitin, että on vähän kipeä olo, että voipi olla, että joudun olemaan alkuviikosta poissa. Ja että lähden nyt käymään messuilla, joten puhelimesta tavoittaa, jos tarvii.. Ni eikös kohta sieltä soiteta, että sori sinne ei tuu ketään ellet mee ja että kyllä me vähän ihmetellään miten voit lähteä messuille, jos oot kipeä jne. Kiitos vaan äiti huolehtimisesta, enköhän aikuisena ihmisenä tiedä ihan itse voimavarani. Varsinkin kun ilmoitin olevani EHKÄ poissa alkuviikon. Voihan olla että tää menee parempaan suuntaan. Ajattelin helpottavani muitten elämää ennakoimalla ja ilmoittamalla ajoissa, mutta ei näemmä kannata.

AAAAAARRRRRRRGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!

:rock:

Titan Fist thread on hävinnyt kamppailulajiosastolta. :itku: Olisin kaivannut vähän huumoria tähän iltaan.

Tämä oli kyllä todella huono homma. Juuri tuli uutta matskuakin jakoon. En nyt viitsi linkittää, jos Mike haluaa sensuroida topicin. Pakko kyllä sanoa, että oli parasta pitkään aikaan.

Harjasin nyt viime iltana ja tänä aamuna kieltä paremmin harjalla, ja välillä söin purkkaa. Kyllä se nyt tuolla tyyliin pysyy hengitys ok jotain klo 7.00-16.00. Nyt taas syöty vähän systeemejä ja se ruoka ei enää maistu/haise suussa vaan jostain tulee semmoinen, ettei suussa maistu miltään ja tulee semmonen koirahengitys mieleen.

Pitää katella, ettei reikiä tulisi lisää ja välttää hönkimästä ihmisiä päin.

Tämä: :dance:

Ja tämä: :hyvä:

Ei vittu, rajottakaa oikeasti niiden käyttöä. Ei tarvitse joka lauseen perään laittaa, vaikka uusia hymiöitä ovatkin.

ARGH.. Jalat ovat ihan puutuneet jo toista tuntia.. on kuuma ja kyrpii koska väsyttää eikä jaksaisi mennä vielä nukkumaan. Fillarin etulokarin ripustus petti, kiinnitin sen ompelulangalla, nyt kolisee helkutisti. bah:david:

Sua vituttaa aika usein. Posts by Tähtityttö = 238.

:rock:

Mikäs mua vituttais? Hmmmm. Islaminusko tällä hetkellä.

HUI! Olin tulossa postaamaan tänne, mut en uskalla enää. Tai siis, tulihan tästä paskaposti kuitenkin. :hyvä:

Edit: Jaa onko tuo nyt niin iso määrä kuitenkaan 15811 postin seasta.. :D

HUI! Olin tulossa postaamaan tänne, mut en uskalla enää. Tai siis, tulihan tästä paskaposti kuitenkin. :hyvä:

Ehkä noita pitäisi enemmänkin verrata siihen, että yli 10% sinun kaikista posteistasi on tässä ketjussa ja sinua tuntuu vituttavan lähes päivittäin, syy ja kohde vain aina välillä vähän vaihtelee.

Tai sitten yli 10% sun postauksista :D.

Ja mulle tuli sata täyteen:thumbs:

e. myöhässä

Ehkä noita pitäisi enemmänkin verrata siihen, että yli 10% sinun kaikista posteistasi on tässä ketjussa ja sinua tuntuu vituttavan lähes päivittäin, syy ja kohde vain aina välillä vähän vaihtelee.

Jeppistä. Elämä on -yhtä vitutusta!:D
Ja taas tuli yks posti lisää tähän ketjuun, ihan vääristä syistä.

Jokaisella on se oma alueensa. Vitutus, mussutus, turha huutelu tai esimerkiksi muiden posteista tekoylevä päteminen. Jokaiselle jotakin.

Itseä vituttaa se, etten ole tiistain jälkeen pystynyt syömään kiinteää tai lämmintä ruokaa ja samalla linjalla mennään. Ei sillä etteikö vanukkaiden ja piimän nauttiminen olisi kivaa sinänsä, mutta lääkehöyryjen päälle sokerikänni alkaa olla jo siinä rajoilla että flippaa. Vitun viisurileikkaus ja tikit, saatana.

Mitä, onkos titan fistiltä ollut jaossa videota jäähyväisottelusta, josta olikin jo kirjoitettu ottelukuvaus?

Joo se taisi ollakkin tosiaan vaan pätkä harjoitusottelusta eikä siitä sivuilla kuvatusta jäähyväisottelusta. Näköjään sekin on nyt poistettu.

Oikean polvitaide ärtyi jostain kumman syystä aamuisesta kävelystä ja shoppailukierros kaupungilla ei oikein auttanut asiata, sillä nyt polvitaide on entistä kipeämpi ja mä saan nyt kinkata. Ei pysty pitämään jalkaa suorassa, vaan pakko pitää hieman koukistuneena. Paska homma!

Taitaa nuha olla tulossa :curs: Toinen sierain tukossa.
Toivotaan vaan parasta että ei puhkeis kunnol kun äsken vitamiinia ja semmosta vedettiin..

Taitaa nuha olla tulossa :curs: Toinen sierain tukossa.
Toivotaan vaan parasta että ei puhkeis kunnol kun äsken vitamiinia ja semmosta vedettiin..

Toi flunssa on vittumaista, ite sairastin koko viime viikon...

Perhana pojat on pimppi paaris ja meitsi joutuu olee töis, nooh eipä aineskaa mee rahaa, pelkkää säästöö :thumbs:

Ensi viikolla alkaa yo-kirjoitukset, lukeminen ei tietenkään ole läheskään finaalissa

Back
Ylös Bottom