Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Wtf... otin eilen "muutaman" samalla, kun pelasin jotain mitätöntä pokeriturnausta ja luulin menneeni omaan sänkyyn nukkumaan, mutta siis voi vittu!! Heräsin siihen, että poliisi tuli herättämään.:eek:

No mä olin jotenkin ihmeellisesti päätynyt putkaan!! Ja kello oli 7 illalla!! Mulla ei ole kerrassaan _mitään_ aavistusta siitä mitä mä olin tehnyt ja miten mä olin sinne päätynyt, mutta siellä sitä vaan oltiin.

Tää on jotain niin kauheeta, että mä epäilen jo mielenterveyttäni:eek:

Wtf... otin eilen "muutaman" samalla, kun pelasin jotain mitätöntä pokeriturnausta ja luulin menneeni omaan sänkyyn nukkumaan, mutta siis voi vittu!! Heräsin siihen, että poliisi tuli herättämään.:eek:

No mä olin jotenkin ihmeellisesti päätynyt putkaan!! Ja kello oli 7 illalla!! Mulla ei ole kerrassaan _mitään_ aavistusta siitä mitä mä olin tehnyt ja miten mä olin sinne päätynyt, mutta siellä sitä vaan oltiin.

Varmasti aika häiritsevää. Ja häiriintynyttä...

Nyt voit sanoo et oli aika normipäivä.

kankkunen.jpg

Bloo tulee sitten putsaamaan mun aamiaisrahkat tosta näppikseltä :lol2:

Nooh... oon mä muutaman kerran päässy näkemään putkaa sisältä :P
Kaverit raottaa sitten. Kai jaat sen sitten meille kanssa? :D

Sairaslomalla, mutta heräsin klo 6.10 eikä väsyttänyt yhtään. Nyt ei ole mitään tekemistä, seuraavaan, ööö, 24 tuntiin.

Vituttaa kun pieni kurkkukipu ei hellitä vieläkään, läppäristä on akkulaturi paskana, rahaa on liian vähän, laskuja liian paljon, opiskelut vituttaa, samoin naisasiat, vituttaa kun päästin itseni kesän aikana aivan kynäniska-kuntoon, nyt ei tiedä mitä vaatteita panis päälle, varsinkaan kun pesukone on paskana, kismittää kun aika ei riitä mihinkään...

Onneks en elä kehitysmaassa, jossa kurkkukivun lisäks mulla olis HIV ja ebola, läppäreistä, latureista tai sähköstä ei olis tietoakaan, kaivossa olis saastunutta vettä, kouluja ei olis, ja kylkiluut paistais riisitautisesta kropasta, jota verhoamaan olis löydetty pari likaista rääsyä. Kaikki aika menis ruoan etsimiseen ja selviytymistaisteluun.

Ehkä asiat on kuitenkin loppupeleissä ihan hyvin.

Nyt tuli väärään ketjuun ;)
edit: Ei miqsu tullut. Yritin vaan epämasentaa itseäni etsimällä uutta perspektiiviä

Vituttaa kun pieni kurkkukipu ei hellitä vieläkään, läppäristä on akkulaturi paskana, rahaa on liian vähän, laskuja liian paljon, opiskelut vituttaa, samoin naisasiat, vituttaa kun päästin itseni kesän aikana aivan kynäniska-kuntoon, nyt ei tiedä mitä vaatteita panis päälle, varsinkaan kun pesukone on paskana, kismittää kun aika ei riitä mihinkään...

Onneks en elä kehitysmaassa, jossa kurkkukivun lisäks mulla olis HIV ja ebola, läppäreistä, latureista tai sähköstä ei olis tietoakaan, kaivossa olis saastunutta vettä, kouluja ei olis, ja kylkiluut paistais riisitautisesta kropasta, jota verhoamaan olis löydetty pari likaista rääsyä. Kaikki aika menis ruoan etsimiseen ja selviytymistaisteluun.

Ehkä asiat on kuitenkin loppupeleissä ihan hyvin.

Nyt tuli väärään ketjuun ;)

Eipäs saastututeta nuoren tervettä mieltä, kusipää :(
Kysyin samaa. Oli kuulemma mustikkapiirakkaa.

Ei saanu nukuttuu. Vittu ei jaksa olla tääl. Meinas kuolla matikan kaksoistunnille... äikäs sama muutaman minsan pääst.

:worship: RAJALAN KUNINGAS! Sillähän oli sitten kevyt päivä kun edellisen kerran näin kaverin nostavan 220 telineistä IRTI! Kotkankalliolla hänen ennätyksensä penkissä kuulemma 180 pinneistä irti.. Mies todellakin kuulunee Niuvan Voimailijoihin;)
Parin sivun takainen, mutta mitäs pienistä..

Onko tämä se herra, joka kävelee ympäriinsä ja taputtaa käsiää yhteen välillä?:hyper:

Piti mennä porukoiden kanssa tänään syömään ja heräsin vasta äsken.. ajattelin että aijai, kello on varmaan jotain 10 ja ehtii ihan hyvin käydä suihkussa ja muuta, niin ei, se on jo paria minsaa vaille neljä :hyper: ja känny täynnä vastaamattomia numeroita. Taas näköjään ryssin kaiken.

Lol mitä helvettiä :lol2: Kerro lisää kun tiedät mitä on tapahtunut. :)

Kävi mulle kerran kanssa aikoinaan.. eikä mulla edes ollut kun ne pari jotka join. Jonku epileptisen kohtauksen olin saanut ja kaverit oli soittanut hätäkeskukseen, paikalle tuli poliisi ja katto joo henki haisee alkoholille se on vaan kännis kun meikä kouristelee ja huutaa.. eivät siis oikeesti olleet ees puhalluttanut mua. :P Se oli hassu sieltä putkasta herätä kaikki paikat ihan ruhjeilla ja veressä.

Eilinen penkkitreeni meni persiilleen ja tänä aamuna herätessä flunssa. Tuleepahan ainakin nyt otettua rennommin viikonloppu.

Rahatilanne on myös vähän mitä on. Tekisi mieli hommata digikamera, mutta millä rahalla tämmönen opiskelija semmosia ostaa?

Inspiraatio koulun suhteen on ollut matalalla ja pysyy edelleen siellä. Opiskelupaikan tulisi taata jokaiselle rauhallinen ja mukava ympäristö opiskeluun ja **tut tietyt häiriköt pilaa tunnit ja opettajat ei saa mitään kuria aikaan.

Tämmöstä tilitystä.. :D

**tut tietyt häiriköt pilaa tunnit ja opettajat ei saa mitään kuria aikaan.
Hankala tilanne, mutta kokeileppa lähettää asiallinen sähköposti asiasta rehtorille tms. kuka sitä pulkkaa vetää. Asian voit tehdä vaikka anonyymisti perustamalla spostitilin tarkoitusta varten. Kerrot mikä on tilanne, mistä kiikastaa ja mitä asialle tulisi mielestäsi tehdä. Perustele myös anonymiuden syy, mikäli moiseen tunnet tarvetta. En voi painottaa liikaa asiallisen tekstin tärkeyttä, sillä jos sorrut pikastuksissasi rähisemään, menee viestisi osastoon "häiriköt".

vittu ei tässä jaksa taaskaan mennä salille töitten takia, vittu treenit menee aina vaan vituiksi.

Back
Ylös Bottom