Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Se on indica on kun puhuu :worship: Jätkä on aika pätevä!

Mites yksityisel? tai viros? tai venäjäl?

mä aivan oikeasti todellakin haluan vasektomian, ja tuun aina haluamaan, koska en todellakaan voi ottaa vastuuta siitä että joku/jotkut viattomat ihmisraukat joutuisi kärsimään siitä että ne saa todella pahan aknen, iso riski ajautua päihdeongelmiin tai omata aivoverisuonen pullistuma.

Itel ei oo kyllä koskaa magneettikuvia otettu, mutta enpä ois yllättyny vaikka siellä sellaisia olisi, niit on iha riittäväst sukulaisii lähteny aivoverenvuotoon..

Sinänsä lapset nyt on ihan kivoja, mitä on sukulaislasten kanssa ollu tekemisissä, mutta joskus pitää ottaa vaan vastuuta omista tekemisistään, ja olla noudattamatta yleisiä normeja ja biologisia viettejä.

Aika itsekästä multa oisi haluta lapsia. Vituttaahan se oma huonous, mutta geenejään nyt ei voi valita.. voi vaan välttää siirtämästä kärsimystä toisille.

Edit. siis se vittumaisin tässäkin on taas se että naisia on sillon ku naama on huonona aivan mahdoton saada, Töitä ei kyllä saa, jos haastattelussa on naamassa vaikka useampi vitun iso paise, ja sellainen ihminenjota on niin loistavalla iholla siunattu ei menesty puoliksikan niin hyvin elämässä kun ne onnekkaammat lajitoverit. oikeasti pahannäköisten ihmisten mahollisuus saaha kumppaneita lähenee nollaa, on kokemusta nimittäin molemmista, loistavan hyvästä ja aivan kammottavan epäonnistuneen huonosta.

Sillon ku on naama mainiossa kunnossa, ei pakkeja oo kovin helppo saada jos menee juttelemaan jollekkin omasta mielestään kivalle tytölle, ja treffeille pääsee vaikka joka viikko, sillon menee ihan hyvin. ja taas naama paskana oon useasti kuullu sellasia painu nyt vähän äkkiä vittuun saatanan kummajainen luonnonoikku, et varmaa oo ikinä saanu pillua etkä tuu saamaa-tyylistä läppää niiltä samoilta naisilta.

ei siin mitää, valtaosan ajasta oon aina ollu iha hyvässä kuosissa,eikä se oo mun naisasioit kauheesti pilannu. muutama vuos oli hiljasempaa tän takia, nyt taas ei tartte kyl haaveillakkaa saada. piste. no lääkärii viikol jos ei mitää ihmeparantumista ilmene. ois neljäs kuuri..

28.8. Tuntematon numero soitti (10.40)

30.8. Tuntematon numero soitti (9.20 ja 12.17)

3.9. Tuntematon numero soittaa: "Haloo? Ei kiinnosta eikä ehdi puhumaan juuri nyt, olen töissä. Juu, kiitos hei."

4.9. Tuntematon numero soitti (9.07)

4.9. Tuntematon numero soitti (12.40): "Haloo? Joo edelleen olen töissä eikä edelleenkään kiinnosta. Jos te olette sieltä yrittäneet soittaa minulle melkein joka päivä, niin olen aina tähän aikaan töissä eli en ehdi kuunnella mitään kanavapakettitarjouksia. Juu, kiittihei.."

Huomenna huudan puhelimeen täyttä kurkkua "E I ***** K I I N N O S T A!" eli jos joku pakkislaisista tunnistaa itsensä tästä, suosittelen laittamaan volyymit hiljemmälle, jos aikoo vielä soittaa. Eston hankin huomenna.

Eikä kiinnosta paskan vertaa, jos jollakulla tulee itkuparku, kun tekee vain työtään.

Sain taas selkäni rikki normi. prässissä, vihloo saatanasti : /

Kurkku aivan saatanan kipeä. Vituttaa ensi yö kun joutaa tunnin välein heräileen vetään buranaa ja strepsilssiä. Vittu. Ihan varmana otan saikkua, joka sekin vituttaa koska jää taas vitusti töitä rästiin ja ylityösaatavat saamatta sitten.. vit-tu.

En olis halunnutkaan nähdä sitä Therionia. Paljon siistimpää tämä nestemäisen ravinnon ja Pancodien mutustaminen. Vitun viisaudenhammas saatana. Vituttaa niin että taju lähtee kohta.

Ei perskeles.. ihan juurikin sellainen olo että menee pari päivää kuume- ja kurkkulääkkeitä syödessä.

Panadolia, Buranaa ja Strepsilsiä menee täälläkin, on mennyt jo monta päivää. Onneksi on vaan kuusi työyötä tällä viikolla.

[nelo];1664644 sanoi:
28.8. Tuntematon numero soitti (10.40)

30.8. Tuntematon numero soitti (9.20 ja 12.17)

3.9. Tuntematon numero soittaa: "Haloo? Ei kiinnosta eikä ehdi puhumaan juuri nyt, olen töissä. Juu, kiitos hei."

4.9. Tuntematon numero soitti (9.07)

4.9. Tuntematon numero soitti (12.40): "Haloo? Joo edelleen olen töissä eikä edelleenkään kiinnosta. Jos te olette sieltä yrittäneet soittaa minulle melkein joka päivä, niin olen aina tähän aikaan töissä eli en ehdi kuunnella mitään kanavapakettitarjouksia. Juu, kiittihei.."

Huomenna huudan puhelimeen täyttä kurkkua "E I ***** K I I N N O S T A!" eli jos joku pakkislaisista tunnistaa itsensä tästä, suosittelen laittamaan volyymit hiljemmälle, jos aikoo vielä soittaa. Eston hankin huomenna.

Eikä kiinnosta paskan vertaa, jos jollakulla tulee itkuparku, kun tekee vain työtään.
Mulle teki joku noin ~pari kuukautta takaperin. Monta kertaa vastasinkin puhelimeen, aluksi asiallisesti ja lopuksi tyyliin "Nyt saatanan apina jos vielä kerran soitat niin selvitän missä asut ja tulen syöttämään kissasi sinulle!" Puhelin soi, vastaan, ei kuulu mitään, vähän aikaan huhuilen ja puhelu katkeaa 10s kuluessa :curs: Tuota jatkui varmaan parin viikon ajan lähes päivittäin, mitään estoja en jaksanut ottaa, vaan ihan vittuillessani painoin vihreää luuria joka kerta niin menipähän persereijältä edes laskua :D

Eilen oli aika hauska kun salille tullessa katsoin tiskiin. Siinä oli lappu, jossa oli aikatauluja, yhteensä kai neljä kappaletta... mm. klo 18.00 aerobic jne. No sitten siinä oli klo 20.00 kohdalla "Kiinteytys" :hyper: vähä hymyilitti siinä... Mitähän siellä sitten tehdäänkään. :D

Eilen oli aika hauska kun salille tullessa katsoin tiskiin. Siinä oli lappu, jossa oli aikatauluja, yhteensä kai neljä kappaletta... mm. klo 18.00 aerobic jne. No sitten siinä oli klo 20.00 kohdalla "Kiinteytys" :hyper: vähä hymyilitti siinä... Mitähän siellä sitten tehdäänkään. :D

Siellä tehdään piiiitkiä sarjoja pienillä painoilla ja saadaan pitkät ja kauniit lihakset. Sinne voi mennä kaikki ne, joilla on ominaisuutena se että lihakset suorastaan räjähtää kasvuun kun käyttää yli kilon painoja ja alle 30 toiston sarjoja :rolleyes:

Meni multa kyllä täysin ohi tämä juttu?

Väsyttää. Työhön ei pysty keskittymään. Mikään ei kiinnosta, ei edes seksi. Ruoka ei maistu. Kaikki vinkuu apua tietokoneiden ja digiboksien kanssa. Flunssasta toivutaan, kahteen viikkoon ei ole päässyt salille. Nyt tekisi vaan mieli haistattaa kaikelle paskat ja painua jonnekin huitsin vidun Nevadaan (jossa ei olisi ensimmäistäkään tuttua ihmistä) vähintään pariksi viikoksi.
Ja eilen kolahti postiluukusta vielä se halavatun tv-lupamaksukin....
No, ei kai se auta kuin vääntää vaan koodia ja pitää turpa kiinni ja toivoa että pälli ei leviä ennen ensi viikkoa jolloin pääsee taas salille purkaan angsteja. Ihan oikeesti alkaa ahdistaan.

Mulle teki joku noin ~pari kuukautta takaperin. Monta kertaa vastasinkin puhelimeen, aluksi asiallisesti ja lopuksi tyyliin "Nyt saatanan apina jos vielä kerran soitat niin selvitän missä asut ja tulen syöttämään kissasi sinulle!" Puhelin soi, vastaan, ei kuulu mitään, vähän aikaan huhuilen ja puhelu katkeaa 10s kuluessa :curs: Tuota jatkui varmaan parin viikon ajan lähes päivittäin, mitään estoja en jaksanut ottaa, vaan ihan vittuillessani painoin vihreää luuria joka kerta niin menipähän persereijältä edes laskua :D

Sama oli mulla että puheluita tuli, jopa juhannusaattona. Ihan taukoamatta. Laitoin tuon suoramarkkinointikiellon mutta sekin kestää pahimmillaan puoli vuotta että tulee kaikille näkyviin. Mikäköhän siinäkin on? Puhelut on vähentyneet mutta joitain tulee vieläkin.

Välillä tosiaan kanssa ketutti niin että löin luuria korvaan. Nämä kun ei usko aina vaikka sanoo että kielto on.:curs:

Kaikenlaista paskaa sitä elantonsa eteen tekee, puhelinmyynti ja luukuttaminen. Kauppa ei käy ja sit pitäs extaasissa kehua ja olla niin pirun innostunut..heleevetin tylsää. Mielessä ihan muut asiat, loma ja etelän lämpö, fillariprojekti. Mut ei, pitää raataa tuommoista paskaa ja sit hiostaa tulevista alveista ja ennakkoveroista.

Olkapääkin ollut kipeä jo reilut kaksi viikkoa, ei pysty tekemään rintaa tai olkapäitä salilla:( Polveakin särkee.......ja väsymys vaivaa.:curs:

Ja pännii pännii... iltaseisoskelutyöt ei sovi mulle. Piste. Pohkeet edelleen kipeät ja turvonneet, väsyttää ihan hitosti, aamulla tuli turha reissu koululle ku rakas opettajatar ei viitsinyt ilmoittaa olevansa sairaana. Ja taas illaks töihin..

Oma saamattomuus vituttaa kyl kaikista eniten. Aamulla olin ihan innoissani et jes kuitenki kun ei ole koulua ni ehin käydä salilla ennen töitä, ja tut. Mä mihinkään salillle selviä ku olen ihan töttöröö. Täytyykin tähän sanoa, et ainakin henk.koht mulle ei sovi yhtään viikon parin tauot salilta, koska on jotenkin vaikea päästä taas kiinni siihen rytmiin ja tuntuu taas tekosyitä löytyvän vaikka kuinka paljon miksen jaksa mennä sinne nyt. Mulla on lähteminen aina ollu vaikeeta (johtunee siitä kun sali ei ole ihan nurkan takana) muttei kyl ole ikinä harmittanut kun tulee mentyä... Pääsispä taas siihen kierteeseen...

Back
Ylös Bottom