Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Maanantai. Tarviiko muuta sanoa?
Ei, kiteytit kyllä sen oleellisimman. Ehkä tää tästä kun saa kahvia. Tai sitten meidän kahvinkeittäjä on taas kerran kussut senkin haastavan tehtävän.

ois pitänyt arvata. eipä vieläkään tule työsopimuksen loppuessa ja uuden alkaessa palkat ajoissa tilille...

pitänee rueta rähisemään aiheesta jos ei huomenna rahoja kuulu (huomenna virallinen palkanmaksupäivä)

kieltämättä vitutaa jos taas pitää odottaa viikko rahoja ihan vaan kun eivät osaa laskea nopeasti noita kuntoon..

No ei maanantaina päivänä mitään pahaa ole mutta näyttäs taas kanssa vitutus nousseen. Perskeles.

Valitettavasti. Sen tehtävä on keittää helvetin pahaa kahvia. Se on kyllä hyvä siinä :(

Kahvinkeitto on vakava asia. Huono kahvi pilaa pahimmillaan koko päivän... Tänään aamulla join helvetin hyvää kahvia, ja itse tein sen kotona! :thumbs: Menen postamaan iloisien asioiden threadiin... tämä oli aivan :offtopic:

Olisko toissaviikolla ollut semmoinen keski-ikäinen vähän tärähtäneen oloinen mies odottelemassa siinä salin oven edessä kun päräytin fillarilla pihaan. Se siinä sitten esittää minulle salikorttiaan ja kysyy, että olisinko päästänyt sen sisään kun sillä ei ollut mukana elektronista avainta, jolla sisäänpääsy pommisuojan salille onnistuu. Puhuu myös jotain siitä että ei ne kaikille anna sitä "nappia". Sen jälkeen alkaa hokemaan siinä useamman kerran jotain tyyliin, "ei myö isoilla painoilla tehdä, ihan pienillä painoilla vaan treenataan" ja mainitsee samalla kuinka häneltä varastettiin samanlainen polkupyörä mikä minulla oli. "En tehnyt rikosilmoitusta" tokaisi vielä perään. :D Noh, päästin sitten miehen salille, koska salikortti tuntui miehellä olevan, eikä nyt vaikuttanut mitenkään vaaralliselta tyypiltä.

Olin siinä sitten kyykkypaikalla lämmittelemässä kun sama ruudinkeksijä pyörii viereisen kyykkypaikan ja läheisen levypainojen säilytyspaikan välistä matkaa edestakaisin varmaan useamman minuutin ajan. Siinä vaiheessa jo ajattelen, että on aika tehokasta treeniä kun tullaan vaan salille pyörimään. No teen siinä omia kyykkysarjojani jollain hilupainoilla ja siinä sarjojen välissä katson mitäs se tyyppi siinä nyt puuhailee. Yllätyksekseni huomaan kuinka mies latoo kyykkypaikan tankoon rautaa ihan urakalla. Kohta tangossa on yli 120kg. Katselen siinä, että liekköhän jaksaa tuolla miten pitkää sarjaa vääntää kun aika hentoisen näköinen kaveri on kyseessä. No eihän ne painot siihen 120kg jääneet vaan tehtyäni toiseksi viimeisen sarjani huomaan kuinka mies on latonut vaan lisää painoa tankoon. "200kg pitää olla tangossa" mies siinä huikkaa minulle.

No tässä vaiheessa jo mietin, että ei helvetti, kohta se yrittää kyykätä tuolla painolla eikä varmasti tule siinä onnistumaan ja käy vielä huonosti. Mutta turhaan hätäilin, eihän tämän tyypin aikoimuksena ollut edes kyykätä, koska seuraavaksi hän ottaakin jo painoja pois tangosta. :D Kohta kaikki painot on viety paikalleen ja mies istuu alas lepäilemään tekemättä siis yhtään sarjaa. No pitäähän sitä rankan kyykyn jälkeen vähän levätäkin. Istuu siinä sitten aloillaan varmaan viisi minuuttia ja sen jälkeen siirtyy penkkaamaan 40kg:lla.

Flunssa vituttaa täälläkin, en tiedä uskallanko sittenkään vieläkään mennä salillle. Jos kävisin tosi kevyen treenin vetämässä..

Vituttaa myös ranskan luento, jolla istun. Pääsin sentään tyttöjen esitelmän esimerkkiin: "Columbu donne un cadeau à Mademoiselle X." Eli "Columbu antaa ??? Neiti X:lle." En oo kovin hyvä käännöslauseissa.

Flunssa (kurkku perkeleen kipee ja nokka vuotaa), krapula (ahdistaa, pelottaa ja paleltaa), palo ihan liikaa rahaa Amorphiksen keikalla (100+ €). Ja kurssilla joutuu istumaan keskiviikkoon asti. :curs:

Vituttaa myös ranskan luento, jolla istun. Pääsin sentään tyttöjen esitelmän esimerkkiin: "Columbu donne un cadeau à Mademoiselle X." Eli "Columbu antaa ??? Neiti X:lle." En oo kovin hyvä käännöslauseissa.
??? = lahjan.

Parempi tietty olis ollu: Columbu donne un peu douceur à Mademoiselle X.

Je suis un peu fâché. Mais seulement un peu.

edit: Enkä edes kuvittele osaavani ranskaa.

Jäin tänään 50 kilon alle kapeaa penaa vääntäessä...Voimat vaan sanoivat itsensä irti kesken toisen sarjan. Eiku vaan rullaamaan mahan yli, kun en ujona poikana kehdannut vinkua apua :nolo: (sano Ex-tavis tähän mitä tahansa, mä oon vähän ujo, niin kuin WhiteExcorcist).

Ehkä osasyynä oli pitkä tauko ja se, että tuli vedettyä sitä ennen olkapäät failureen. En edes tiedä miksi rupesin vääntämään penaa vasta pystypunnerrusten sun muiden jälkeen tai ylipäätään samana päivänä :david:

^Just kurko äijä.

Itse jäin tänään 50 alle kapeassa penassa...Siitä enemmän vitutusthreadissä.

Joku minulle uusi jamppa oli tänään salilla tekemässä hauiskääntöä kässäreillä...Ei mennyt hyvin ainakaan tekniikan osalta: Polvet hytkyivät oikealle ja vasemmalle, kun kässärit vaan kolahtivat heijarin voimalla solisluihin.

Samaisen kaverin levitykset ristitaljassa näytti lähinnä marionettiukon sätkimiseltä. Eli vähän kontollin puutetta ja ylisuuret painot, ei muuta.

^Je suis trop paresseux, particulièrement aujourd´hui, mon ami...

(Olen saamaton, erityisesti tänään.)

Avec Euroword :rolleyes:

vituttaa muuten ranskalaiset ja niiden ölömölö-kieli yli kaiken... :D tuli just mieleen tuosta kun lueskelin.

Flunssa vituttaa täälläkin, en tiedä uskallanko sittenkään vieläkään mennä salillle. Jos kävisin tosi kevyen treenin vetämässä..

Columbu antaa lahjan neitä x-älle

edit.. vastattu jo. sori.
hitto et väsyttää. ranska itel alkaa keskiviikkona:)

Back
Ylös Bottom