Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

[nelo];1646953 sanoi:
En minäkään rupea kaupan kassoilla riehumaan jos ehrmanit on loppu. He kun eivät siihen pysty vaikuttamaan, ja tässä tapauksessa minä en asialle mitään voinut.

Ala räyhätä vaan ens kerralla :hyper: Et olis ensimmäinen :hyper:

Mua vitutti mutta eipä vituta enään kun ajattelin tuota tilannetta kun ehrman loppuu...:D:D

Pikku-Pekka, ihan uskomatonta valitusta sulta. Ei niitä vitun levyjä ehdi myyjät siellä tarkastelee 24/7. Katotaan vaan et levy on paikalla palautettaessa, aha ja takasi hyllyy. Syytä niitä vitun urpoja asiakkaita jotka ilmeisesti heittelee dvdeitä ympäri taloa. Voisit ehkä vähän yrittää ymmärtää myös MYYJÄÄ, jonka vika tuo ei ollu ollenkaa. Ja hei, älä huoli. Se myymäläpäällikkö varmaan ilolla poistaa sut sieltä tietokannasta.

Taidat olla Makuunissa duunissa... Ei voisi vittu vähempää kiinnostaa ehtiikö myyjä putsata levyjä vai ei. Minä vuokraan TUOTETTA jonka pitää TOIMIA. Mikään selitys ei ole hyväksyttävä. Palkatkoon lisää henkilökuntaa putsaamaan levyjä tai tuhat kopiota per leffa. Ja se on totta, että jos kaikki muut asiakkaat kohtelisivat levyjä kuten minä (putsaisivat ja säilyttäisivät kuorissa) ei ongelmaa olisi, mutta aivan vitun sama. Se on perkele toimittava. Olisiko sinulle ok, jos elokuvateatterissa näytös keskeytyisi ja sinulle sanottaisiin, että tule kuule huomenna uudestaan.

Ps. Me kaikki ei asuta videovuokraamon naapurissa.

Mikähän vittu siinä on, kun ikinä ei saa mitään tehtyä ajoissa? :curs:

Nytkin saa taas yötä myöten vääntää hommaa, jonka olisin aivan hyvin voinut tehdä alta pois eilen tai vaikka viikonloppuna.

:wall:

Taidat olla Makuunissa duunissa... Ei voisi vittu vähempää kiinnostaa ehtiikö myyjä putsata levyjä vai ei. Minä vuokraan TUOTETTA jonka pitää TOIMIA. Mikään selitys ei ole hyväksyttävä. Palkatkoon lisää henkilökuntaa putsaamaan levyjä tai tuhat kopiota per leffa. Ja se on totta, että jos kaikki muut asiakkaat kohtelisivat levyjä kuten minä (putsaisivat ja säilyttäisivät kuorissa) ei ongelmaa olisi, mutta aivan vitun sama. Se on perkele toimittava. Olisiko sinulle ok, jos elokuvateatterissa näytös keskeytyisi ja sinulle sanottaisiin, että tule kuule huomenna uudestaan.

Ps. Me kaikki ei asuta videovuokraamon naapurissa.

Myyjä toimi täysin kaikkien ohjeiden mukaan, kyseli että ootko puhdistanu ja pahotteli ja tarjos uutta samanlaista tilalle ja sitte delegoi asian ylemmäs. Tottakai se on se mielipaha, mut sille ei vaan normimyyjä voi mitään. Mä tosissaan toivon et oot ees jotenki asiallisesti käyttäytyny, ku tuli vähä semmone fiilis et oot tosissas ollu vähä ilkee myyjätädille..

Niin ja.. sulla käyny kyl uskomattoman huono tuuri noiden levyjen suhteen. Ainaki uudemmat on usein aika/tosi ok, vanhemmissa on sitte usein sitä kulumaa jos jonkin verran ain välil.

Ja edelleenkään, kun sitä aikaa ja kapasiteettiä ei ole niin ei niitä levyjä tsekkailla joka palautuksen jälkeen. Sille voi ehkä MP jotain, muttei myyjä. Mutta sä pääset eroon Makuunista ja saat kymppiski takasi jos ja kun oot clubilainen. :-)

Myyjä toimi täysin kaikkien ohjeiden mukaan, kyseli että ootko puhdistanu ja pahotteli ja tarjos uutta samanlaista tilalle ja sitte delegoi asian ylemmäs. Tottakai se on se mielipaha, mut sille ei vaan normimyyjä voi mitään. Mä tosissaan toivon et oot ees jotenki asiallisesti käyttäytyny, ku tuli vähä semmone fiilis et oot tosissas ollu vähä ilkee myyjätädille..

Niin ja.. sulla käyny kyl uskomattoman huono tuuri noiden levyjen suhteen. Ainaki uudemmat on usein aika/tosi ok, vanhemmissa on sitte usein sitä kulumaa jos jonkin verran ain välil.

Ja edelleenkään, kun sitä aikaa ja kapasiteettiä ei ole niin ei niitä levyjä tsekkailla joka palautuksen jälkeen. Sille voi ehkä MP jotain, muttei myyjä. Mutta sä pääset eroon Makuunista ja saat kymppiski takasi jos ja kun oot clubilainen. :-)

tintula hyvä minä en edelleenkään kohdista suunnatonta vitutustani myyjään (vaikkakin se yksi ylimielinen penseä paska pilaa silmissäni koko puljun myyjien maineen) vaan hyödykettä vuokraavaan liikkeeseen. Minua nyt vaan suunnattomasti jurppii kun olen juoksuharkkojen jälkeen rättiväsyneenä kaivautunut sohvalle syömään jädeä ja katsomaan veristä timattia... Mikä ei vittu toimi! Ja minä käyttäydyn aina korrektisti. En kiroile tai korota ääntäni (siis in real life). Olen vain saanut mittani TÄYTEEN. Nimim. yli 15v kestänyt asiakassuhde

Kuinkahan monta ihmistä kuolee suomessa vuosittain rattijuoppojen vuoksi? Miksi ihmeessä noita rangaistuksia ei voi oikeasti koventaa?

plaa plaa

diiba daaba

Mä olen kyllä täysin samoilla linjoilla Pikku-Pekan kanssa. Vituttaa sitten oikein tuelta, kun käperryt sohvan kulmaan ja vartin katsomisen jälkeen levy on niin jumissa, että katsomisesta ei tule mitään. Ei siinä yksi ilmainen vuokraus paljon lämmitä.
Rahaa vastaan pitää saada toimiva tuote ja kyllähän se myyjä on jolle se palaute annetaan. Huono siinä on leffan edelliselle vuokraajalle alkaa soittelemaan. On se nyt kumma, jos levy on niin likainen ettei se toimi. Montako sekuntia sillä myyjällä menee kun se tsekkaa sen levyn päällisin puolin? Ei sitä siinä tiskillä tarvitse puhdistamaan alkaa, mutta laittaisi vaikka sivuun siksi aikaa että ehtii sen putsaamaan. Joskus ne levyt nimittäin on sen näköisiä kuin niiden päälle olisi oksennettu. Ei jumaliste voi olla asiakkaan vastuulla putsailla niitä levyjä.
Toisaalta, miten paljon voi vaatia joltain Makuunin kesätytöltä. Tuskinpa hommat paljon muutenkaan nappaa (yhtään Makuunin työntekijöitä väheksymättä).

nimim. 11 vuotta asiakaspalvelutehtävissä

Mä olen kyllä täysin samoilla linjoilla Pikku-Pekan kanssa. Vituttaa sitten oikein tuelta, kun käperryt sohvan kulmaan ja vartin katsomisen jälkeen levy on niin jumissa, että katsomisesta ei tule mitään. Ei siinä yksi ilmainen vuokraus paljon lämmitä.
Rahaa vastaan pitää saada toimiva tuote ja kyllähän se myyjä on jolle se palaute annetaan. Huono siinä on leffan edelliselle vuokraajalle alkaa soittelemaan. On se nyt kumma, jos levy on niin likainen ettei se toimi. Montako sekuntia sillä myyjällä menee kun se tsekkaa sen levyn päällisin puolin? Ei sitä siinä tiskillä tarvitse puhdistamaan alkaa, mutta laittaisi vaikka sivuun siksi aikaa että ehtii sen putsaamaan. Joskus ne levyt nimittäin on sen näköisiä kuin niiden päälle olisi oksennettu. Ei jumaliste voi olla asiakkaan vastuulla putsailla niitä levyjä.
Toisaalta, miten paljon voi vaatia joltain Makuunin kesätytöltä. Tuskinpa hommat paljon muutenkaan nappaa (yhtään Makuunin työntekijöitä väheksymättä).

nimim. 11 vuotta asiakaspalvelutehtävissä

Itsekin happanin Makuunin kassalla aikani, ja kyllä silloin kovasti painotettiin sitä, että kun levy palautetaan, se putsataan ja katsotaan, että näyttääkö miten pahalta. Mielestäni tämä kuuluu asiakaspalveluun, ei ole asiakkaan moka, jos levy on paskainen eikä toimi, vastuussa on aina ensisijaisesti kuitenkin palveluntarjoaja. Levyt kuluu käytössä ja tämän kulumisen tarkkailu on liikeen tehtävä, ei asiakkaiden ja myyjä on itse liikkeen edustaja ja myyjän itsensä tulisi kyllä itse osata ottaa vastuu siitä jos levy on moskainen, ja suhtautua sitten asiakkaaseen sen mukaan. Ei asiakasta kiinnosta kuka leffaa on katsonut viimeksi, monesti sitä on katsottu jne, asiakas haluaa vaan nähdä leffan ja liikkeen on se tarjottava. Joskus sitten tapahtuu tuota, ettei leffa näykään, niin IMO jos asiakas vaikuttaa kovin vittuuntuneelta, kannattaa hyvitellä muullakin tavalla kuin tyrkkäämällä toinen kappale samaa leffaa käteen. Nämä tilanteet aika monesti kyllä voi välttää sillä, että ne levyt tarkistaa, se ei kovin suuri vaiva todellakaan ole.

edit: vituttaa asenne: olen täällä vain töissä, en ota vastuuta mistään. Yleistä nuorilla.

Antaa nyt paukkua niin perkeleesti. Ja tulkoon taivaalta vaikka erektoituneita kyrpiä:kuvia:, mutta mähän menen fillarille duuniin.

Katotaan vaan et levy on paikalla palautettaessa, aha ja takasi hyllyy.

Näinhän siellä tehdään. Sitten kun asiakas yrittää kahtoa leffaa ni se pätkii ja pomppii. Kenes vika se on? Asiakkaan vai oisko kuitenkin Makuunin vika?

Voisivat edes putsata ne levyt joka palautuksen jälkeen, kestää ainakin 5 sekuntia. Tietty jos ei nappaa. Aina ei nappaa.

En myöskään ymmärrä että mitä vittua ne ihmiset tekee niillä levyillä, kun ne on täynnä paskasia sormenjäkia ja naarmuja. Onpa ihan vitun vaikeeta pidellä sitä levyä reunoista tai siitä vitun reiästä.

uulisivat hänen tehneen settiä/sarjaa todellista suuremmilla painoilla.

Auttoiko Lapo?

siis näin :thumbs:

vois joskus ite kokeilla. vetää penaa jollai olemattomilla painoilla (kun ei nouse paljoo) ni porukkaa tulee salii ni heittää 150 tankoo ja sanoo että "lämppäreitä tässä":evil:

Back
Ylös Bottom