Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Onneksi käytin sanaa "ylirasitus" tuossa yllä olevassa postissani. Jos olisin käyttänyt sanaa "ylikunto", JN olisi nirhannut mut.. Tän vois melkein laittaa tuonne "Iloisia asioita"-threadiin: "Vältyin vihastuttamasta 'Penkkaamisen Kari Tapiota'."

Kuumeilusta johtuen ajatukset harhailee vähän ja tulee sekavaa tekstiä.

Jännää, mulla kait ei oo ollut mitään ongelmia täällä Kaketsulla :confused: . Missä päin täällä sitten asut? Ei siis tartte sanoa kadun nimeä :D.

No ei mullakaan tuon kummempia yli 3 vuoden aikana, ärsyttää vaan yhä enemmän nuo örveltäjät. Huudellaan yöllä toisilleen esim tämmöistä: onko teillä huumeita tai jotain muuta mikä menee päähän?

Jaa a, paha kuvailla ilman tien nimen sanomista mutta yritetään :D Eli ostarin lähellä olevat bussipysäkit ei ole mahdottoman kaukana tästä kämpästä...
Jos sä taas asut esim siellä ostarin takana missä on uudempia taloja niin kyllä sielläkin känniset baarista kotiin matkaa, harvempi vaan jää niihin taloihin.
Sattumoisin on tullu yöllä liikuttua nyt Kastellin alueella, ero on kuin yöllä ja päivällä. Kastellin viikonloppumeininki on sama kuin kaukovainion todella rauhallinen arki-ilta...

Edit2: Myös kerran on poltettu ilmoitustaulu ja 2 kertaa joku hajottanu tämän talon alaoven, toinen kerta tästä rapusta.
Kaukovainion paskin alue on kyllä siellä Meri vai Maakotkantien päädyssä, siitä mistä pääsee pyörällä esim Lämsäjärvelle. Mm eräissä taloissa löytyy kameravalvonta kun asukkaat tykkäs mennä pyörätelineellä ulko-ovesta sisään. Niin ja onpa yhdessä ovessa avaimena käytetty kymmeniä kertoja sorkkarautaa.

Muuta Toppilaan. :D
Jos Oulussa asumisen aikana tulee vielä jonnekin muutettua niin voit yllä olevasta viestistä lukea mikä kaupunginosa olis vaihtoehto ;)

No ei mullakaan tuon kummempia yli 3 vuoden aikana, ärsyttää vaan yhä enemmän nuo örveltäjät. Huudellaan yöllä toisilleen esim tämmöistä: onko teillä huumeita tai jotain muuta mikä menee päähän?
Jaa a, paha kuvailla ilman tien nimen sanomista mutta yritetään :D Eli ostarin lähellä olevat bussipysäkit ei ole mahdottoman kaukana tästä kämpästä...
Jos sä taas asut esim siellä ostarin takana missä on uudempia taloja niin kyllä sielläkin känniset baarista kotiin matkaa, harvempi vaan jää niihin taloihin.
Sattumoisin on tullu yöllä liikuttua nyt Kastellin alueella, ero on kuin yöllä ja päivällä. Kastellin viikonloppumeininki on sama kuin kaukovainion todella rauhallinen arki-ilta...

Jos Oulussa asumisen aikana tulee vielä jonnekin muutettua niin voit yllä olevasta viestistä lukea mikä kaupunginosa olis vaihtoehto ;)

Ite oon nyt tämän vuoden asunut Kaukovainiolla tässä heti ostarin takana. Mitään kummempia häiriöitä ei ole tullut vastaan, mitä nyt juopot huutelee tuolla ostarilla yöaikaan ja holovi pubista tullessa :D , mutta yleensä riittää kun pistää tuuletusikkunan kiinni. Toki joka kerrostaloon mahtuu pari perheriitaa vuodessa, mutta eipä noita ole juuri ollut. Kyllähän noita pulsuja tuolla ostarilla pyörii, mutta eipä ole itselle ollut vielä häiriöksi.

Itseasiassa melkein pahempi maine taitaa olla Toppilan ja Rajakylän lähiöillä. Näihin paikkohin muuttamista harkitsisin pari kertaa. Kuulemma Kaukovainiokin on rauhoittunut vaikkapa 80-luvulta. Seuraava ongelmapaikka saattaa olla Kaakkurin kerrostaloalue.

Edit2: Myös kerran on poltettu ilmoitustaulu ja 2 kertaa joku hajottanu tämän talon alaoven, toinen kerta tästä rapusta.
Kaukovainion paskin alue on kyllä siellä Meri vai Maakotkantien päädyssä, siitä mistä pääsee pyörällä esim Lämsäjärvelle. Mm eräissä taloissa löytyy kameravalvonta kun asukkaat tykkäs mennä pyörätelineellä ulko-ovesta sisään. Niin ja onpa yhdessä ovessa avaimena käytetty kymmeniä kertoja sorkkarautaa.

Sullahan melekoinen meno on ollut :D. Vaikka olen täällä nurkassa häpeämässä, juuri tuolla sun mainitsemassa päädyssä ( :D ), niin siltikään ei oo ollut mitään ongelmia. Tammikuusta lähtien oon asunut täällä ja kaks kertaa on musiikki kuulunut kovalla ja siinä kaikki. Ehkä mulla on ollut vaan niin hyvä tuuri *koputtaa puuta* .

Terapiaa ja menet kirkkoon opettelemaan rukoilemaan. Ps.;)

Putosin...mutta ihan vakavasti ottaen... voin vaan kuvitella niitä jotka sairastaa vakavaa masennusta, skitsofreniaa tai jotain vakavampaa mt-sairauksia... tää on vielä helppoa...siis verrattuna nuihin edellä mainittuihin...

Sullahan melekoinen meno on ollut :D. Vaikka olen täällä nurkassa häpeämässä, juuri tuolla sun mainitsemassa päädyssä ( :D ), niin siltikään ei oo ollut mitään ongelmia. Tammikuusta lähtien oon asunut täällä ja kaks kertaa on musiikki kuulunut kovalla ja siinä kaikki. Ehkä mulla on ollut vaan niin hyvä tuuri *koputtaa puuta* .

Ei ne muut taida sen pahempia olla kuin tämäkään, voi hyvinkin olla parempiakin. Mutta ne muutamat talot missä löytyy kamerat, niin ikipäivänä en kehottais niihin muuttamaan, mikäli arvostaa yöaikana nukkumisrauhaa...

Poljin pyörällä menemään äsken, tunti oli tavoitteena. No, mukavalla suoralla pidin sellaisen liian kovan vauhdin meikäläiselle, mittarin lukemana 50km/h. Ei saatana... Vasen pohje kramppas niin että ihan hävetti! Vittu. Ja selkä tuli kipeeks, satulan asento vissiin ittekseen laskenu, eieiei.

Putosin...mutta ihan vakavasti ottaen... voin vaan kuvitella niitä jotka sairastaa vakavaa masennusta, skitsofreniaa tai jotain vakavampaa mt-sairauksia... tää on vielä helppoa...siis verrattuna nuihin edellä mainittuihin...

No sittenhän sä oot vielä ihan hyvässä kuosissa, häntä pystyyn vaan ja lisää paskaa housuun:thumbs:
Ei tätä elämää kannata ottaa liian vakavasti, muttei myöskään kannata löydä hanskoja naulaan.

Unohdin sitten koti- ja työpaikan avaimet työpaikan pukuhuoneeseen. :curs:

Sain pulittaa 5 euroa siitä että pääsi kotiinsa (oikea hinta oli 7 €, mutta kun oli vain 5 € ja 20 € mukana niin sain alennusta) ja huomenna pitää sitten olla heti aamusta työpaikan vahtimestarin kanssa katsomassa, onko avaimet vielä tallella pukkarissa.

Tällaista nämä 12 h päivät aiheuttaa.

Mä en kuukauteen saanu jalkoja treenattua... Aluks selkä meni totaalisen jumiin joka toinen päivä mavettelusta ja sitten 3 viikkoo sitten kantapää murtu, tällä viikolla lääkäriin:(

perkeleen exä. Meijän erosta on rapiat kolmevuotta, mut tää kaveri se jaksaa aina väliajoin kokeilla.Eikä siinä mitään jos asiallisesti kysyis et kiinnostasko, mut hän vaa ilmestyyki oven taakse ja luulee et loikkaan syliin heti.Viimekerral sain jo uhata poliisilla ku en meinannu saada ovee kiinni.Ja aina jos se näkee (mailma on liian pieni) mut jonkun toisen pojan(vaikka kaverinkin) kanssa tulee yöllä itku/raivo puhelu, jossa hän vaatii sen kenenkanssa mut nyt on nähnykkään puhelinnumeroa.Äh.
Mä en tajua, se ihminen on mulle kuitenkin omalla tavallaan aina tärkee ku on yhteiset muistot ja teiniangstit sen kanssa koettu, mut mikse ei voi vaan jatkaa.Mä en osaa olla sille ilkeä, toivosin vaan et ei edes tarvis harkita sellasta.

Huono palkka

Vaihdoin työpaikkaa ja uus pomo kieltäyty maksamasta vaatimaani palkkaa jonka olen aina muualta saanut. No perustehan sinänsä on hyvä eli en ole alan ammattilainen, mutta työnkuvaani kuuluu samat työt kuin ammattilaisen ja homma ei sen suhteen eroa mitenkään. Tehny mieli jo pomolle sanoa kun pyytää tekemään jotain että "En ole ammattilainen".

Ei vaan viitsi poltella siltoja takanaan..

Salille tuli tänää 4-6 (vähän ajan päästä 4lisää) 8-luokkalaisia,oiskoha ollu liikunta tunti. Kaikki meni heti penkin luokse. Yksi tekee penkkii ja muut kattoo vierest. Jokainen teki yhden sarjan. Ja sitten siirryttiin jalkaprässiin ja sama homma siinä ja siitä ylätaljalle ja siitä käsipainoille. Joka paikassa sama homma.

Salille tuli tänää 4-6 (vähän ajan päästä 4lisää) 8-luokkalaisia,oiskoha ollu liikunta tunti. Kaikki meni heti penkin luokse. Yksi tekee penkkii ja muut kattoo vierest. Jokainen teki yhden sarjan. Ja sitten siirryttiin jalkaprässiin ja sama homma siinä ja siitä ylätaljalle ja siitä käsipainoille. Joka paikassa sama homma.

Näitten ois heti pitäny tietää miten reenataan?

Ihan samanlaista se oli silloin, kun ite käytiin yläasteen liikkatunnilla salilla tutustumassa pari kertaa, hauskaa oli:) Nyt tosin jo treenaus on eriasia kuin silloin.

Back
Ylös Bottom