Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En oo saanut oikeen nukuttua vaikka väsyttää. Sängyssä tulee vaan pyörittyä ja sitten jos just oon saamassa unta niin joku ääni säpsäyttää hereille ja sitten ei saa enää unta moneen tuntiin. Päikkäreille kun menee niin kuulee vaan oman sydämenlyöntinsä ja silmät ei meinaa pysyy kiinni.. ei siitäkään mitään tule. No ehkä sitten kun tätä jatkuu tarpeeksi kauan niin nukahtaa pakosta.

Käyvätkö nuorukaiset aina noin ylikierroksilla? Ai kauheeta.

Kyllä sinäkin kävisit jos olisit yhdeksän viikkoa harjoitellut yhtä päivää varten ja se menisi päin vittua. No positiivinen juttu oli että koetanki ne ensi viikolla kun yksi voimanostaja haluaisi olla läsnä :)
Menen vetelemään kakkosia lankkupenkissä mutta ensimäiseksi nukkumaan.

Huomaa kirjakieli.

Minkä vuoksi niin moni mies jättää kuntosalin miesten pukuhuoneen paskahuussin oven auki käytyään ns. isommalla? Mitä siitä saa? Jotenki vielä ymmärrän sen, että haetaan potenssia autolla, kännykällä, moottoripyörällä jos haetaan, mutta:"Mun kakka haisee NÄIIIN paljon..." Voi perkele!!! Kiva mennä vaihtamaan vaatteet, ku ensin saat tupla-aivovaurion sekä hajusta että siitä, ku lennät ovella selälles ja lyöt takaraivos lattiaan. VOI VITTU!!! Jättääkö joku kotona paskahuussin oven auki, ku on käyny vääntämässä proteiinin hajustaman böögelin isoon puhelimeen? Ei varmasti jätä. Saatanan ladossa kasvatetut karvaperseet.

Viimeksi muokattu:
Minkä vuoksi niin moni mies jättää kuntosalin miesten pukuhuoneen paskahuussin oven auki käytyään ns. isommalla? Mitä siitä saa? Jotenki vielä ymmärrän sen, että haetaan potenssia autolla, kännykällä, moottoripyörällä jos haetaan, mutta:"Mun kakka haisee NÄIIIN paljon..." Voi perkele!!! Kiva mennä vaihtamaan vaatteet, ku ensin saat tupla-aivovaurion sekä hajusta että siitä, ku lennät ovella selälles ja lyöt takaraivos lattiaan. VOI VITTU!!! Jättääkö joku kotona paskahuussin oven auki, ku on käyny vääntämässä proteiinin hajustaman böögelin isoon puhelimeen? Ei varmasti jätä. Saatanan ladossa kasvatetut karvaperseet.

Sun täytyy nyt vaan hyväksyä et me asutaan metsäläisten luvatussa maassa. Täällä on lupa haista paskalle, se on jopa toivottavaa. Esimerkkinä: sivistyneissä kulttuureissa paska huuhdotaan suihkulla pois ja kuivataan sen jälkeen takapuoli. Metsäläiset tekee toisin. Paska levitetään paperilla peräreiän ympärille ja jos mainitsetkin alapesun niin homppelin leimahan se napsahtaa otsaan. Metsäläisille jokainen asia mikä ei a) haise paskalle tai b) ole paskaa, voidaankin määritellä homoksi. Tämä tekee metsäläisten elämästä yksinkertaista, mutta toimivaa.

Sun täytyy nyt vaan hyväksyä et me asutaan metsäläisten luvatussa maassa. Täällä on lupa haista paskalle, se on jopa toivottavaa. Esimerkkinä: sivistyneissä kulttuureissa paska huuhdotaan suihkulla pois ja kuivataan sen jälkeen takapuoli. Metsäläiset tekee toisin. Paska levitetään paperilla peräreiän ympärille ja jos mainitsetkin alapesun niin homppelin leimahan se napsahtaa otsaan. Metsäläisille jokainen asia mikä ei a) haise paskalle tai b) ole paskaa, voidaankin määritellä homoksi. Tämä tekee metsäläisten elämästä yksinkertaista, mutta toimivaa.
Kuuluuko metsäläisen tapoihin myös jättää wc-pöntön rengas nostamatta ylös, ennen kuin aletaan erittämään ureaa sotkien kaikki mahdolliset paikat (tai siis istuinosa vähintään)? Jos se kuuluu metsäläisten tapoihin, ehkä opin hyväksymään sen. Siihen asti, nostan itse renkaan ylös ja toivon että muutkin tekevät niin.

Nimim. "vituttaisi jos tuohon joutuisi istumaan"

Kuuluuko metsäläisen tapoihin myös jättää wc-pöntön rengas nostamatta ylös, ennen kuin aletaan erittämään ureaa sotkien kaikki mahdolliset paikat (tai siis istuinosa vähintään)? Jos se kuuluu metsäläisten tapoihin, ehkä opin hyväksymään sen. Siihen asti, nostan itse renkaan ylös ja toivon että muutkin tekevät niin.

Nimim. "vituttaisi jos tuohon joutuisi istumaan"

Lähtökohtaisesti jos kyseisestä toimesta on odotettavissa kuvottavaa jälkeä tai hajua, niin ehdottomasti kuuluu metsäläisten tapoihin. Katsos kun homot istuu pöntöllä, metsäläiset paskoo tarvittaessa vaikka housuun.

Kun lähdin salille, muistin puolimatkassa unohtaneeni salin jäsenkortin -> åaluu kotiin
Sitten unohdin treenihousuni -> takaisin kotiin
Sitten vitutti niin paljon, etten enää halunnut lähteä, koska kuitenkin unohtaisin jotain.
Lähdin kuitenkin kun salilla on käytävä -> unohdin avaimeni -> taas paluu kotiin hakemaan ne.

Pääsin kuitenkin salille lopulta.

AAAHAHAHAA!!!:lol2: *vatsatreeni tehty nauramalla*

Kun lähdin salille, muistin puolimatkassa unohtaneeni salin jäsenkortin -> åaluu kotiin
Sitten unohdin treenihousuni -> takaisin kotiin
Sitten vitutti niin paljon, etten enää halunnut lähteä, koska kuitenkin unohtaisin jotain.
Lähdin kuitenkin kun salilla on käytävä -> unohdin avaimeni -> taas paluu kotiin hakemaan ne.

Pääsin kuitenkin salille lopulta.

Heh, oliko sit ees hyvä treeni? :D

Eräällä Turun salilla, mutta ei siitä enempää, jos vaikka ko. jamppa tunnistaa itsensä ja purkaa agret seuraavan kerran minuun ;)

Itsellä sattu juuri tämä tuossa viime viikolla, kun olin vierailemassa JKL:n Hippoksella. Juuri olin aloittamassa kovempaa hauiskääntöä, itsensä siihen psyykanneena, eka nosto ja eiköhän puhelin pärähdä soimaan taskussa. Reagtio oli juuri tuo vitun huutaminen keskellä täyttä salia. Yleensä olen kovin hiljainen salilla, keskityn omaan juttuuni ja annan muiden olla, nyt tämä vain lipsahti suusta. Ei voinu kuin itekseen nauraa, kun Monnarin urheilijat pälyilivät paheksuen. :)

Hajosi kossin plugit eilen ja kun vein niitä myymälään korjattavaksi, sanoivat he että koska osto on tapahtunut 13kk sitten (myyjä antoi 12kk takuun, laitteessa itsessään elinikäinen) eivät he lähetä sitä eteenpäin, vaan mun pitää itse se toimittaa maahantuojalla.
prkl...vaiva se on pienikin vaiva.

Ekana lomapäivänä iski noidannuoli tai joku vittumainen asia selkään. Monta päivää vedetty dolania mutta ei apua. Ei voi saatana seistä, kävellä, istua ja mikä pahinta; juoda olutta. Rehellisesti sanottuna näin kovaa kipua en ole koskaan kokenut. Kiva kun remppa seisoo ja loma menee vituiksi. Perkele.

Back
Ylös Bottom