Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tossa ei voi oikeest kysyä kun : Kannattiko ?

Ei todellakaan kannattanu jäädä kiinni. Puolvahingossa tuli ohitettua hieman huolettomasti ja tässä tulos. Kuulun vielä siihen ikäryhmään joka huristelee ilman korttia mopedilla.

Poliisitkin oli kerrankin samaa mieltä mun kanssa, etten välttämättä aivan tarkoituksella yrittänyt nopeusenkkoja uusiksi. Sen siitä saa kun saa alle tautisen nopean auton.

Sivuhuomio. Oon ajourani aikana saannut viidet ylinopeussakot, joista 3kpl(uusin mukaanlukien) on tullut Jämsässä! Ja kun otetaan huomioon, että olen ajanut kyseisen persreiän läpi/ohi ehkä max. 5-6 kertaa, niin jotain mättää jossakin. Nyt tein sitten periaatepäätöksen, etten enää koskaan aja tämän oksennusläjän läheltäkään.

Edit: Miehet pelailee kuulkaas siinä missä naisetkin.

Tää on niin totta!! Itse olen varsin hyvin tehnyt selväksi mitä haluan niin heti lopetetaan yhteydenpito kuin seinään. Kyllästyttää pelata mitään pelejä ja leikkiä jotain kissa-hiiri-leikkiä. Vois suoraan sanoa mitä haluaa eikä vaan soitella sillon kun itseä sattuu huvittamaan. Painukoon helvettiin koko kusipää!

joo sovitaan että painuu vittuun kaikki ihmissuhteilla pelaavat kusipäät.. :D

Musta on vähän ruvennut tuntumaan ettei naisten päässä liiku kuin kieroja ajatuksia :( Missä ne kaikki mukavat, fiksut punttimimmit mitä tämä palsta on täynnä liikkuvat? Ei ole paljoa tullut sellaisia neitoja vastaan tuolla kaduilla, kaikki tuntuvat olevan samanlaisia pinnallisia itsekeskeisiä kusipäitä.

Huomenna mä varmaan taas jo ruikutan kuinka olis kivaa olla jonkun kainalossa jne.. mutta nyt mä olisin valmis kunnon kansanmurhaan.

Kyllä niitä fiksuja punttimimmejä löytyy. ;) Mun kohdalle on taas sattunut niin kusipäisiä miehiä että alkaa jo toivo mennä miesten suhteen... :(

Kyllä niitä fiksuja punttimimmejä löytyy. ;) Mun kohdalle on taas sattunut niin kusipäisiä miehiä että alkaa jo toivo mennä miesten suhteen... :(
Match made in heaven :D (sä oot Tampereeltakin vieläpä..)

Mä sain selville missä se yks niistä monista mua loukanneista tytöistä on töissä, ja mietin pitäisikö mennä olemaan töykeä tai jotain *sarvet tulevat otsasta*. Taitaa olla parempi jättää väliin, eipä siitä kenellekään hyötyä olisi.. paitsi että saisin kostoni :curs: hehee, se asuu mun faijan omistamassa kämpässä vuokralla, muah muah!

Edit. En mä jaksa mennä kostaan, pitäisi pistää auto silloin keskustaan parkkiin ja se maksaa. Osoitan kuinka hyvä jossain sisimmissäni olen ja annan asian olla. Juuri niin. Ihailkaa tahdonvoimaani.

Toivottavasti Starfishia lykästää ja löydät jonkun hyvän punttipojan joka ei ole possu :)

mua vituttaa taas se, että varatut naiset vilkuilee mua! Siis on niillä pokkaa. Ihan jokainen. Ja vielä sillä silmällä! Mitä niitten ukot sanois jos tietäis.. ja joskus jopa vilkuilee silloin kun ne on ukkojensa seurassa! Siis tottahan on että olen tumma komea seksipeto mutta jotain rajaa siis..

Match made in heaven :D (sä oot Tampereeltakin vieläpä..)

Mä sain selville missä se yks niistä monista mua loukanneista tytöistä on töissä, ja mietin pitäisikö mennä olemaan töykeä tai jotain *sarvet tulevat otsasta*. Taitaa olla parempi jättää väliin, eipä siitä kenellekään hyötyä olisi.. paitsi että saisin kostoni :curs: hehee, se asuu mun faijan omistamassa kämpässä vuokralla, muah muah!

Edit. En mä jaksa mennä kostaan, pitäisi pistää auto silloin keskustaan parkkiin ja se maksaa. Osoitan kuinka hyvä jossain sisimmissäni olen ja annan asian olla. Juuri niin. Ihailkaa tahdonvoimaani.

Toivottavasti Starfishia lykästää ja löydät jonkun hyvän punttipojan joka ei ole possu :)

Ei se kosto aina kannata vaikka siitä parempi mieli vois tullakin. Kannattaa mieluummin jatkaa omaa elämää ja jättää semmoset kusipäät omaan arvoonsa. Multa ei ainakaan heru enää mitään huomiota semmosille.

PS. keskustassa on kyllä aika kallista se pysäköinti ;)

mua vituttaa taas se, että varatut naiset vilkuilee mua! Siis on niillä pokkaa. Ihan jokainen. Ja vielä sillä silmällä! Mitä niitten ukot sanois jos tietäis.. ja joskus jopa vilkuilee silloin kun ne on ukkojensa seurassa! Siis tottahan on että olen tumma komea seksipeto mutta jotain rajaa siis..
Pistää miettimään että monestiko omat exät ovat hinkanneet jotain limaista adonista vasten.. luota nyt tällaisessa maailmassa noihin yksilahkeisiin..
Ei se kosto aina kannata vaikka siitä parempi mieli vois tullakin. Kannattaa mieluummin jatkaa omaa elämää ja jättää semmoset kusipäät omaan arvoonsa. Multa ei ainakaan heru enää mitään huomiota semmosille.

PS. keskustassa on kyllä aika kallista se pysäköinti ;)
Kiitos, tuo vahvisti sen että menenkin töiden jälkeen salille (tuonne sillan viereen) enkä kostamaan emakoille. Miten mä ees kostasin, pyytelisin taas kuitenkin vaan anteeks olemassaoloani.. pöh.. mutta pitääpä muistaa vastedes, että jos naiset esittävät kiinnostunutta, on niillä vain pahoja mielessä. Hämmästyttävän juonikasta!

Vituttaa kun:

a) Työt loppuu, ei muuten mutta mistä rahaa?

b) kohta taas edessä muutto, minne?en tiedä...´haluais jo asettua jonnekkin

c) oma saamattomuus, viimeaikoina olen tullut flegmaattiseksi:(
Joku masis vissiin?salikaan ei maistu.

Paha maailma:itku:

Joskus on minullakin samaa ongelmaa. Vituttaa etenkin jos kyseessä on jokin kaverin nainen. Pitää vaan yrittää olla katsomatta ollenkaan tätä naista kohti.

Parempi olla menemättä baareihin jos tuijottaminen häiritsee puolin ja toisin.

Kukaan muista erästä hieman aikaa sitten ollutta tuijotuskeskustelua:D.

Minkä takia naisten kanssa pitää aina sopia kaikki vuodeksi eteenpäin minuutin tarkkuudella?!!!!
MInä:"Meen kavereitten kanssa pelaan futista"
Nainen:"Monelta, kauan kestää, ketä tulee, eiks voitas olla kaksin....?"
Jos on vapaa-aikaa en mä vittu kyttää kelloa ja muutenkaan ihan turhaa semmonen suunnittelu ja kauhee sumpliminen, naiset opetelkaa käsite liukuva aika!!

nainen: "mitä tehään ens viikonloppuna, mitä tehään ens vappuna, mihin mennään uutenavuotena, mitä tehään puolentoista vuoden päästä tiistaina illalla?"
Vittu kyllä mä ymmärrän että jotain asioita sovitaan mutta miks mun pitäis aina tietää ja miks aina pitää tehdä jotain ja aina pitäisi olla just sen naisen kanssa, perkele!!

Minkä takia naisten kanssa pitää aina sopia kaikki vuodeksi eteenpäin minuutin tarkkuudella?!!!!
MInä:"Meen kavereitten kanssa pelaan futista"
Nainen:"Monelta, kauan kestää, ketä tulee, eiks voitas olla kaksin....?"
Jos on vapaa-aikaa en mä vittu kyttää kelloa ja muutenkaan ihan turhaa semmonen suunnittelu ja kauhee sumpliminen, naiset opetelkaa käsite liukuva aika!!

Parisuhdethreadissa tätä voisi pohtia hieman enemmänkin, mutta näin pikaisena vastauksena tuohon yhteen aiheeseen: Liukuvat ajat ovat lähes aina täysin perseestä. On raivostuttavaa kun on ihmisiä ketkä haluavat haahuilla miten sattuu, muistakaa se toinenkin osapuoli: Hän joutuu sovittamaan menojaan teidän menojenne mukaan.

On molemmille osapuolille reilumpaa sekä myös helpompaa sopia tarkkoja aikoja, tai ainakin kohtalaisen tarkkoja, ja myöskin noudattaa niitä. Näin ei tule turhaa valitusta eikä kumpikaan hukkaa aikaansa toisen odotteluun tunnista toiseen. Usein päivän/viikon ohjelma tulee rytmittää jollain tapaa ehtiäkseen tehdä niitä asioita joita haluaa, ja asenne 'mä tuun sit ku mä tuun' pilaa aikalailla kaiken.

Pikkasen piristävää aamusta, kun joku karjaisee VITTU!!! hauiskääntöjä vääntäessä. Muutenkin sellainen alituinen ärinä ja murina kiinnittää huomiota (ei pelkästään minun huomioni).

Perskule, kun tänään heti lämmittelysarjan jälkeen iskin 5 kg liikaa penkkiin. Meni osittain pompautteluksi, eikä oikeaan takareiteen kesken sarjan iskenyt lievä venähdyskään asiaa auttanut.

Back
Ylös Bottom