Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Allekirjoitan tän. Huhuu kaikki rehelliset, treenaavat ja mukavat miehet, missä ootte?!

_o/

Se vaan, että eipä näytä auttavan että olis kaikkea noita, pitäis olla varmaankin sitä kuuluisaa mannapuuroa ja mansikkaa siinä sivussa.

Ja OnTopic, on vituttanut taas koko päivän vähän turhan paljon. Ei tää olotila parannu sitten millään vaikka erosta kulunut jo 3kk. Nämä sunnuntait ovat olleet kaikista pahimmat päivät koko ajan ja itsetunnon kanssa on niin ja näin, riippuu aina päivästä ja päivänkin mittaan fiilikset vaihtelevat kuin teinitytöllä, jolla on menkat ja koiraakaan ei talossa ole. Onneksi tulee työviikko eteen ja arki voittaa tämän kaiken. Kai se olis ollu niin väärin että mulle olis kerrankin sattunut Se oikea ihminen kohdalle ja mä olisin ollut sitä myös Hänelle. Ei tässä tiedä kauan jaksaa enää tällaista elämää, tekee välillä niin pahaa.

Mitä te nyt oikein valitatte? Elämänhän kuuluu olla paskaa, aina ja kaikille.

Ihan mielenkiinnosta: Mikä on vaimotukka? Naisten vastine miesten "poliitikko" -tukalle?
Parhaimman kuvauksen löydät menneiden mestareiden viestejä etsimällä. Vaimotukka on käytännöllinen.

Mikä on poliitikkotukka?

Allekirjoitan tän. Huhuu kaikki rehelliset, treenaavat ja mukavat miehet, missä ootte?!
Rebound-toimintaa tarjolla. Käykää kimppuun miehet.

P.S. Pistä privaa. Oikeesti.

Menin fiksuna tyttönä ekaa kertaa tänä kesänä biitsille ottaa aurinkoa. Pari tuntia siellä tuli rötkötettyä ja nyt olen kuin keitetty rapu. Näytän paskalta ja tuntuu paskalta. Voisi sitä ajoittain harkita aivojen käyttöä tässä itsensä grillaamisessakin.

Sellanen asia aiheuttaa myös yleistä vitutusta, kun näkee jossain jonkun puoleensavetävän miehen, hymyilette ja kattelette toisianne, mut se prkleen mies ei vaan tee aloitetta... Baarissa toi toimii niin, et ne joita et kattele tulee aivan varmasti juttelemaan, muttakun kiinnostus olis lähtökohtaisesti molemminpuolista niin ei vaan saa tehtyä. Oon tehny periaatepäätöksen, et miehellä täytyy olla sen verran munaa et tulee itse luo eikä toistepäin... Liian monta kertaa ollu itse aloitteen tekijänä ja kundikin sit heti sanonu et odotinkiun tota. Nyt se on loppu.
Tolle jutulle muuten lisätukea siitä toisesta threadistä missä porukat kertoo mitä katuu... aika moni oli sitä et olis pitäny mennä juttelemaan...

Rebound-toimintaa tarjolla. Käykää kimppuun miehet.

P.S. Pistä privaa. Oikeesti.[/QUOTE]

Ja vielä ilkeilyä mulle, kaipa oon sen ansainnu :rolleyes:

Itsellä vähän nakertaa tuo baarissa vilkuilu eri mielessä. Tiedä sitten mistä johtuu mutta viimeisenä kolmena kertana baarissa aina joku oman sarjan yläpuolella oleva nainen vilkuilee ja hymyilee siellä tanssilattialle. Itsehän tietenkin äärimmäisen smoothina herrasmiehenä vastaan tähän hymyyn ihan hymyllä enkä ns. tiibetiläisen ketun vittuuntuneella perusnaamalla, lähinnä sen takia etten tiedä miten muutenkaan reagoida ja toisekseen etten halua nyt vittumaisesti tyrmätäkään naista. Ongelmahan tässä on se, että sen jälkeen se nainen ei todellakaan tee mitään muuta kuin kuikuile minua. Johtuen siitä että olen onnellisesti varattu, minun ei todellakaan tee mieli sekaantua sen enempää tilanteeseen. Tuonpa takia en tee aloitetta, enkä oikeastaan tiedä mitä vittua tuossa tilanteessa nyt pitäisi tehdä. Marssia sinne ja sanoa että olen varattu ja häipyä paikalta? :david:

Itsellä vähän nakertaa tuo baarissa vilkuilu eri mielessä. Tiedä sitten mistä johtuu mutta viimeisenä kolmena kertana baarissa aina joku oman sarjan yläpuolella oleva nainen vilkuilee ja hymyilee siellä tanssilattialle. Itsehän tietenkin äärimmäisen smoothina herrasmiehenä vastaan tähän hymyyn ihan hymyllä enkä ns. tiibetiläisen ketun vittuuntuneella perusnaamalla, lähinnä sen takia etten tiedä miten muutenkaan reagoida ja toisekseen etten halua nyt vittumaisesti tyrmätäkään naista. Ongelmahan tässä on se, että sen jälkeen se nainen ei todellakaan tee mitään muuta kuin kuikuile minua. Johtuen siitä että olen onnellisesti varattu, minun ei todellakaan tee mieli sekaantua sen enempää tilanteeseen. Tuonpa takia en tee aloitetta, enkä oikeastaan tiedä mitä vittua tuossa tilanteessa nyt pitäisi tehdä. Marssia sinne ja sanoa että olen varattu ja häipyä paikalta? :david:

Joo oon ajatellu totakin vaihtoehtoa, eli et mies on kenties varattu.. mut pointti on se et mun mielestä lähtökohtaisesti varatut miehet ei sais antaa ymmärtää olevansa vapaita ja niinkun sanottu, mun kokemuksien mukaan eli sillon kun oon ite menny juttelemaan niin mies on ollutkin vapaa, eli kaiketi sen eron jotenkin aistii... mut jos on sinkku ja kiinnostaa ni käykää kiinni vaan :whip: tosin ei kirjaimellisesti... sit tulee turpaan :D

Ei tullut mieleen, että baarissa saatetaan jopa flirttailla. Se on ihan tervettä, eikä sen tarvitse johtaa mihinkään toimenpiteisiin. Ei siitä ainakaan kannata vetää palkoa nenään, että joku hymyilee ja kuikuilee!

Hanki paita, jossa lukee isolla "VARATTU!" ja selkä puolelle teksti "VITTUAKO VILKUILET?". Jos tuntuu, että varattu-teksti ei tehoa, käännät vaan selkää. Sillai ne ongelmat ratkeaa.

Vittuako vilkuilet :hyper:

Tai paremminkin, että vittuako vilkuilet jos oot varattu :wall: Että osaa ne miehetkin.
No kyllä osaa kuule ne naisetkin ihan yhtä hyvin vähintään... :curs: Miks tarvii ylipäätänsä tulla hiplaan jos on varattu.. pöh. Ei hyödytä ketään sellanen.

No kyllä osaa kuule ne naisetkin ihan yhtä hyvin vähintään... :curs: Miks tarvii ylipäätänsä tulla hiplaan jos on varattu.. pöh. Ei hyödytä ketään sellanen.

Jotkut parisuhteessa elävät daamit haluaa kokeilla, että olisko vielä vientiä... eivät siis (välttämättä) halua mitään muuta.

Vituttaahan se jos tollasen varaan pelaa kaikki kortit illan aikana.

Todi. Nyt se tilastollinen todennäköisyys taas iski. Kortti lähti. VITTU.

100/159km/h. 3-6kk hyllyllä alustavien tietojen mukaan.

Huomenna mopoa ostamaan.

Back
Ylös Bottom