Niinpä, naiset on saatanasta, mutta ei niistä voi olla pitämättä.Saatanan naiset.
Vittu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä, naiset on saatanasta, mutta ei niistä voi olla pitämättä.Saatanan naiset.
Vittu

Mä jotenkin toivoin että tää vitutus olis loppunut kun pää selviää, mutta ei! Vittu mitä paskaa!Aivan samaa mieltä Solid Necron kanssa! Mitä vittua naisten päässä liikkuu :curs: Lähen kalaan olkoo ämmä vittämäs lomaa yksin en jaksa sitä paskaa enää
:curs:Ei sittenkään mitään: http://www.youtube.com/watch?v=md4u8Zlfw4Q
No joo, perseestähän toi on. Mutta ei silti niin perseestä kun olento nimeltään nainen. Juonitteluja, kieroiluja, hyväksikäyttöjä.. ei mies tee sellaisia. Ja aina jotain ihme pelaamisia ja loukkaamisia. Ei vittu! Odottakaas vaan kun olen suuri ja mahtava diktaattori, asiat saavat uusia käänteitä..ette te miehet oo yhtään sen helpompia. vituttaa sanat ilman tekoja. "MUL ON NIIIIN HIRVEE IKÄVÄ!1" JAA ON VAI? NO VITUN KIVA SIT ET LÄHIT TAAS JONNEKI VITUN LAHTEEN TOSTA VAAN vaik oli sovittu et lauantai yhessä PERKELE.. en enää sumpli omia aikatauluja sen mukaan, ku sekää ei sumpli yhtään mun mukaan mitään. ollaan sitte näkemättä ja tehään omia juttuja oman mielen mukaan. whatever. otin huomisen vapaaks sen vuoks mut taidan mennä töihin. lapsellista, mut ärsyttää ihan saaatanasti nyt.
Vitun naiset. Anteeksi nyt vain koko naissuokupuoli, mutta olette ihan perseestä. Mitä vittua teidän päässä liikkuu?
Otan osaa. Mä en käsitä mitä kukaan hyötyy tuollaisesta paskasta pelailusta. Jääkö siitä sitten kauhean hyvä mieli? Kun loukkaa toista? Mä olin vaan hengaamassa kavereiden kanssa, ilman aikomusta edes katsella naisten suuntaan. Silti naiset tulevat kertomaan ihanan rehellisen mielipiteensä. Tai keksivät jotain muita keinoja olla vittumainen. Voi vittu, pilatkaa nyt loputkin tästä vitun hyvästä itsetunnosta :curs:Hienoa. Luulin tosiaan, että olisit hetsku. No kävihän se selväksi.
Edit: Miehet pelailee kuulkaas siinä missä naisetkin.
Musta on vähän ruvennut tuntumaan ettei naisten päässä liiku kuin kieroja ajatuksia :( Missä ne kaikki mukavat, fiksut punttimimmit mitä tämä palsta on täynnä liikkuvat? Ei ole paljoa tullut sellaisia neitoja vastaan tuolla kaduilla, kaikki tuntuvat olevan samanlaisia pinnallisia itsekeskeisiä kusipäitä.Meikälläki vähä ongelmaa naisten suhteen, mietin kans noin. Eli mitä vittua niillä liikkuu päässä.. Saatana kun ei ota selvää.
Perseestä on, mut ilmankaa ei voi olla.
Missä ne kaikki mukavat, fiksut punttimimmit mitä tämä palsta on täynnä liikkuvat? Ei ole paljoa tullut sellaisia neitoja vastaan tuolla kaduilla, kaikki tuntuvat olevan samanlaisia pinnallisia itsekeskeisiä kusipäitä.
Musta on vähän ruvennut tuntumaan ettei naisten päässä liiku kuin kieroja ajatuksia :( Missä ne kaikki mukavat, fiksut punttimimmit mitä tämä palsta on täynnä liikkuvat? Ei ole paljoa tullut sellaisia neitoja vastaan tuolla kaduilla, kaikki tuntuvat olevan samanlaisia pinnallisia itsekeskeisiä kusipäitä.
Älkää epätoivoon vaipuko nuoret miehet. Kyllä te vielä saatte omakotitaloonne vaimotukkaisen imetyskoneen, jolla EI ole ankkapeppua.
Silloin voitte vaipua epätoivoon.
Joo oishan se kiva olla kainalos jne. Mut tosiaa vastaa ei tunnu tulevan ku niitä kusipäitä. Varsinki kaikki vähäki hyvännäköset on sellasii.. Miksi ? En tiiä.