Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pitäis muuttaa tampereelle mut ei löydy kämppää millää ja sit ku löytys ni välimatkaa on senverra et yhdessä näytössä käynti maksaa 80e ja siihe menee koko päivä halukkaita on niin paljon et niitä reissuja joutuu tekee varmasti useita. Aikakin loppuu kohta. Pitää vissii käydä ostaa teltta tai rakentaa iglu siihe sillan vieree

Miksi, oi miksi mulla ei ole rahaa ja joo...kuka haluaisi harmaan perhearjen halvalla? Nyt lähtis ja hintakin ois aika tarkka...

http://www.nettiauto.com/viewVehicl...geFrom=&mileageTo=&id_domicile=&search=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@id_vehicle_type=@id_make=61@id_model=740@id_car_type=@id_fuel_type=@id_gear_type=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@engineFrom=@engineTo=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicile=@search=Hae

Miksen ikinä osaa olla hiljaa?:(

Tänään oli viimeinen vitun lomapäiväni ja kas kummaa, noin puoli tuntia ennen kuin vitun aurinko vitun laski ja meni vitun rakennuksen taakse.
Ja tämä kuvaa koko vitun lomaani. Jos olisi taho jolta voisi vaatia vitun rahat takaisin niin olisin jo vitun jonossa.

Siis ennen kuin se vitun aurinko laski se tuli pilvien takaa esiin...

Vituttaa kun toinen silmä on ihan törkeen punanen, turvoksissa ja kirvelee, kun sille sattu semmonen pieni onnettomuus... Kiva mennä huomenna töihin, jos toi ei tosta yön aikana parane.

Nyt kun lomani on ohi niin näyttää tulevan kuumempi päivä kuin kertaakaan viimeisen viiden viikon aikana. Tämä syö miestä...niin ja minuakin.

Vittu että pitikin lupautua tuuraamaan tänä iltana duunissa, kun porukkaa on kuin kusiaisia. Jotenkin masentavaa edes ajatella asiaa, kun on myös pikkuisen univelkaa, eikä päikkärit maistu ainakaan, kun sitten vasta vuoron alkaessa.

Windows kaatui ja boottasi, BitCometista häipyi sellainen 30Gt:n edestä melkein valmiita prosesseja. Miten helvetissä se voi hukata ne prosessit?! Muutenkin tämä BitComet 0.85 on ollut paskin Comet ikinä, ei osaa edes jatkaa niitä prosesseja kun kone käynnistyy vaikka sellainen vaihtoehto ohjelmassa on. Kerran ennenkin se on hukannut muutaman leffan, silloin tosin luulin että olin kännissä ne tuhonnut.. mutta nyt tiedän ketä syyttää :curs:

Nimim. "ei mua vitutakkaan.."

Edit. Ja enpä tietenkään muistanut että Comet osaa hashata ne filet jos pistää täsmälleen saman torrentin lataukseen. Eli voi jatkaa siitä mihin jäi. No, onneksi poistin ne keskeneräiset tiedostot varmuuden vuoksi FileShredderillä niin saan aloittaa alusta. Hyvä Solid, osoitit taas kuinka fiksu olet.. :(

Vittu ajattelin lähtä vetämään fillarilla kunnon lenkin mutta eihän se onnistu kun satula heiluu ku hullun mulkku! Viime kerralla ku olin lähdössä lenkille mun paikkaama sisäkumi oli vuotanu tyhjäks :david: Vedän koht rälläkäl koko pyörän palasiks saatana!

ps. vitun Kela! 3 viikkoa meni ilman töitä sitten vein paperit kelaan jotta sais ne hikiset työttömyysrahat. Täti katto siellä papereita ja sano että tää on selvä, rahat tulee n. parissa viikossa. Sitten parin päivän päästä tuli kirje kelasta jossa oli joku työssäoloehdon selvityspyyntö. Voi helvetti, olin vuoden intissä ennen työttömyyttä ja merkkasin sen siihen aikasempaan paperiin mutta ei ne vissiin tajua sitä saatana!

Windows kaatui ja boottasi, BitCometista häipyi sellainen 30Gt:n edestä melkein valmiita prosesseja. Miten helvetissä se voi hukata ne prosessit?! Muutenkin tämä BitComet 0.85 on ollut paskin Comet ikinä, ei osaa edes jatkaa niitä prosesseja kun kone käynnistyy vaikka sellainen vaihtoehto ohjelmassa on. Kerran ennenkin se on hukannut muutaman leffan, silloin tosin luulin että olin kännissä ne tuhonnut.. mutta nyt tiedän ketä syyttää :curs:

Nimim. "ei mua vitutakkaan.."

Edit. Ja enpä tietenkään muistanut että Comet osaa hashata ne filet jos pistää täsmälleen saman torrentin lataukseen. Eli voi jatkaa siitä mihin jäi. No, onneksi poistin ne keskeneräiset tiedostot varmuuden vuoksi FileShredderillä niin saan aloittaa alusta. Hyvä Solid, osoitit taas kuinka fiksu olet.. :(

Kantsii vaihtaa esm utorrent. Ei ole itsellä ollut vielä ongelmia ko. ohjelman kans :)

no vittu ulkona ihan mieletön keli ehkä ekaa kertaa kuukauteen niin vittu koko kaupunki ihan kuollut missä te ootte ihme spedejä??

Back
Ylös Bottom