Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kesäloma valuu käsistä eikä sitä voi estää. Vittu jos pääsisi ajassa matkaamaan

Sama. Ei tämä kesä mitenkään erityisen huippu mahtava ole ollut, mutta tänäänkin kun katselin jotain ohjelmaa jossa oli talvi, niin oikein puistatti.. nouuyyy, kesä (ja loma) on kohta jo ohi. Tympäisee.

Täälläkin yksi, jolla on valunut kesäloma liki hukkaan. Tuli suunniteltua etukäteen vaikka mitä, mutta nyt ollaankin sitten taas siinä tutussa tilanteessa, että opiskeluasiat muistuttavat nurkan takana ja periaatteessa mitään ei ole saanut aikaiseksi. Jospa sitten ensi kesänä.

Voi vittu nyt kutittaa päästä ovimiehen käytös. Olin ravintolan terassilla kun aivan tyhjästä skinarit/natsit/ihansamamitkärasistit(2kpl) alkoivat haastaa riitaa täysin viattomalle arabilookkiselle heebikselle. Odoteltiin huvituneina kavereiden kanssa viereisellä pöydällä että millonkohan se poke tulee väliin. Aikaa kului yllättävän kauan kunnes ovimies tuli erottamaan osapuolet sanoen jotain bout "hei lopettakaa nyt" Seuraavaksi "mutakuono" otettiin narikkaan puhutteluun ja lähdettiin soittamaan taksia kun skinarit jäivät rällästämään rauhassa. Jonkin ajan kuluttua lähi-itäläisjätkä lähetettiin pihalle taksia vastaan jolloin skinarit taas hyökkäsivät kimppuun. Tässä kohtaa alkoi huolestuttaa kun portsari ei näyttänyt tekevän mitään ja kavereiden kanssa aloin lähteä väliin. Siinä vaiheessa portsari uskaltautui ulos narikasta ja sanoi "tähän ei tarvita enää enempää yleisöä"

Kysymykseni kuuluu:MITÄ VITTUA!?! tapahtuuko tällasta oikeesti suomessa?

ps. taksi tuli aika pian eikä pahempia vahinkoja enää ehtinyt tapahtua

Se oli yksittäistapaus. Ei saa yleistää.

Hän on kyllä valitettavasti oikeassa, että tällaista tapahtuu. Nähnyt itsekin muutamia pokeja, jotka eivät vain tee asialle mitään. En tiedä, eikö vain ole pokkaa puolustaa arabeja ym. lähi-idän asukkeja?

En yleistä, olen vain itse nähnyt saman useamman kerran.

helsingissä vallattu joku talo. vitun apinat.

tahtovat jonkun hippiparatiisin varmaan ilmaiseks ja kaksinkertaiset sossutuet.
vois perustaa firman joka tekee elämysmatkoja vallattuihin taloihin. haulikot ja suolapanokset ja eikun hippejä suolaamaan...

vois perustaa firman joka tekee elämysmatkoja vallattuihin taloihin. haulikot ja suolapanokset ja eikun hippejä suolaamaan...

Mä olen sun eka asiakas :rock:

Sinun mutullasi ei ole mitään todistusarvoa. Onko sinulla asiasta tutkimustietoa ja tilastollista dataa?

Poket on hienoja miehiä.

Tarviiko sitä nyt joka helvetin kokemukseen olla valideja lähteitä todistamaan, että sama on tapahtunut kuusamossa 12 kertaa viimeisen 3 vuoden aikana...

Tää on kuitenkin "vituttaa niin ankarasti" ja jotain vituttaa se, että kiinasta ostetut kengät hiersivät rakot jalkoihin niin ei sekään tarkoita, että kiinalainen kenkäteollisuus olisi perseestä. En usko, että tässä thredissä kovinkaan moni etsii kokemukselleen tutkimusaineistoa pönkittämään kokemuksen uusiutumisen mahdollisuuttaa. Sitä vaan sattuu rehellisesti vituttamaan jokin asia. Oli se sitten kenialainen tai euroshopperin margariini...

Kesäloma mennyt reisille aika paljolti sään takia. Aina kun on tullut suunniteltua seuraavalle päivälle frisbeen heittelyä biitsillä tms, niin eiköhän saatana tule sadekuuroja ja lämpötila ole jossain alle 15 asteessa. Ja Keski-Euroopassa kärsitään helleaallosta :rolleyes:

Tarviiko sitä nyt joka helvetin kokemukseen olla valideja lähteitä todistamaan, että sama on tapahtunut kuusamossa 12 kertaa viimeisen 3 vuoden aikana...
Elämme kuitenkin sivistyneessä yhteiskunnassa, jossa päätöksien tulee perustua tutkittuun tietoon. Täällä aletaan heti rankaisemaan kaikkia pokeja ja näyttämään heille ovea, jos muutama on mennyt tekemään jotain väärin. Etkä sinä voi muutenkaan tietää, kuinka vaikeaa näillä on ollut. Valtaosa pokeista on kuitenkin ihan tavallisia ja kunnollisia ihmisiä.

Elämme kuitenkin sivistyneessä yhteiskunnassa, jossa päätöksien tulee perustua tutkittuun tietoon. Täällä aletaan heti rankaisemaan kaikkia pokeja ja näyttämään heille ovea, jos muutama on mennyt tekemään jotain väärin. Etkä sinä voi muutenkaan tietää, kuinka vaikeaa näillä on ollut. Valtaosa pokeista on kuitenkin ihan tavallisia ja kunnollisia ihmisiä.
Väännätkö sä nyt ihan tosissas? Todista sä nyt vaikka sitten, että valtaosa pokeista on ihan tavallisia ja kunnollisia ihmisiä. Koska mä en usko ilman tutkittua tietoa että näin on. Linkkejä tutkimuksiin kehiin, ennen ku alat tuommosia väittämään.

:zzzz:

Hei sinä hieman iäkäs miespuolinen juntti Nokialta!

Mikä helvetti siinä on, että kun torin laidalla lähestyn autollani suojatietä, sinun pitää ruveta kiidyttämään kävelyvauhtiasi kohti suojatietä, jotta saat aiheutettua näennäisen vaaratilanteen ja puitua nyrkkiä minulle? Tämä oli jo ainakin kolmas kerta tänä kesänä, tunnistan sinut kumisaappaistasi, punaruutuisesta flanellipaidasta ja jäkälästä korvien takana. Jos olisit yhtään nuorempi, tulisin ja vetelisin pitkin korvia! :keskisormi:

Terv. nim. "Aina ei välttämättä ehdi painaa jarrupoljinta"

Väännätkö sä nyt ihan tosissas? Todista sä nyt vaikka sitten, että valtaosa pokeista on ihan tavallisia ja kunnollisia ihmisiä. Koska mä en usko ilman tutkittua tietoa että näin on. Linkkejä tutkimuksiin kehiin, ennen ku alat tuommosia väittämään.

:zzzz:

Erittäin hyvin sanottu. Piti kanssa lukea ton Iihaan juttu kolmeen kertaan, ja on se varmaan ihan oikeasti tosissaan. Mun piti kanssa laittaa yksi vittumainen juttu mikä tapahtui eilen kaupassa käydessä, mutta kun ei ole tutkimustuloksia siitä asiasta niin eihän sitä täällä kukaan uskoisi. Eikä mulla oikeastaan olisi todisteita eikä tutkimustuloksia siitäkään, että se juttu oikeasti vituttaisi mua, niin turha hommahan sekin olisi.

Ensimmäistä kertaa moneen vuoteen jouduin taipumaan ja ottamaan antihistamiinia kun ei aivastelu ja silmien kirvely loppunut vaikka pääsin sisätiloihin. Asiakkaat voi sitten tulla herättelemään takahuoneen sohvalta mua kun antihistamiini heinänuhan hillitsemisen lisäksi vaivuttaa koomaan.

:curs::curs: PUJO!! Sinä kyykäärmeen sikiö, rutto ja vitsaus, sinä ruma kiusankappale, inha riesa ja harmi, kuole sukupuuttoon ja KATOA MAAPALLOLTA!! :curs::curs:

Edit. Ja siitä on tieteellistä näyttöä, tutkimusta ja dokumenttia, että pujosta on pelkkää harmia eikä mitään hyötyä ja niin monet ovat sille niin allergisia, että monet kunnat pitävät pujonniittotalkoita hävittääkseen tämän riesan.

...

Kysymykseni kuuluu:MITÄ VITTUA!?! tapahtuuko tällasta oikeesti suomessa?

Tapahtuuhan tota, ja yleensä se maahanmuuttaja viedään siitä pois. Helpompi poistaa se maahanmuuttaja paikalta ku se parin tai useamman skinin tms. lauma.

Ensimmäistä kertaa moneen vuoteen jouduin taipumaan ja ottamaan antihistamiinia kun ei aivastelu ja silmien kirvely loppunut vaikka pääsin sisätiloihin. Asiakkaat voi sitten tulla herättelemään takahuoneen sohvalta mua kun antihistamiini heinänuhan hillitsemisen lisäksi vaivuttaa koomaan.
Ota illalla ennen nukkumaanmenoa, niin tuosta väsytyksestä ei ole sanottavaa haittaa. Vaikutuksen pitäisi kuitenkin ainakin noilla omilla allergialääkkeilläni kestää sen noin 24 tuntia. Saattaa olla, että yöllä nukuttaa makeammin ja aamulla tekisi mieli nukkua pidempään, mutta eipähän ainakaan enää päivällä ole niin jumissa, kuin jos ottaisi nuo esimerkiksi aamulla. Itselläni myös väsyttävät todella ikävästi aamulla/päivällä otettuna, mutta illalla eivät haittaa.

Back
Ylös Bottom