Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

[nelo];1603874 sanoi:
Aika iso osa vanhuksista käyttää hyväksi tätä "erikoisasemaansa". Eli molemminpuolista kunnioituksen puutetta. Busseissa pitäisi tarjota paikka vanhuksille ja kun itse tekisi mieli joskus harvoin istua bussissa, niin paikat on varattu vanhusten nyrkin kokoisille laukuille.

Mutta tällä kertaa kyseessä on pitkäaikaissairaat potilaat, eli sairaaloissa olevat vanhukset.

toinen mikä vituttaa vanhusten kohtelussa on lässytys. Parempi sekin tietysti kuin puhua epäkunnioittavasti ja ilkeästi,mutta ei mun mielestä ole asiallista lässyttää kuin lapselle.Mukavia voi ja pitää puhua, mutta lässyttäminen on mun mielestä sekin epäkunnioittavaa kohtelua,ammattiihmisiltä varsinkin.

En itsekkään ymmärrä sitä lässyttämistä. Itse puhun normaalilla puhetyylillä niin lapsille, aikuisille kuin vanhuksillekin. No kukin tyylillään.

Suomen poliisi on taas osoittanut kyvykkyyttään: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200707196372656_uu.shtml Muutenkin Suomen poliisin ja oikeuslaitoksen toiminta pistää monesti ketuttamaan. Poliisin ammattiin ja esim. syyttäjän virastoon pääsee virkaan/on virassa liikaa ihmisiä, jotka eivät todellaakaan vastaa ammatin vaatimuksia. Esimerkiksi oikiksesta lähes poikkeuksetta parhaat menevät töihin yksityisiin toimistoihin, ja esim. syyttäjiksi ja tuomareiksi päätyy tasoltaan liian heikkoja yksilöitä, mikä näkyy liian usein heidän toiminnassaan.

En tiedä kumpaan paikkaan laittaa kun en ole varma vituttaako vai oonko onnellinen. Lyhyesti: en ymmärrä naisia.

Suomen poliisi on taas osoittanut kyvykkyyttään: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200707196372656_uu.shtml Muutenkin Suomen poliisin ja oikeuslaitoksen toiminta pistää monesti ketuttamaan. Poliisin ammattiin ja esim. syyttäjän virastoon pääsee virkaan/on virassa liikaa ihmisiä, jotka eivät todellaakaan vastaa ammatin vaatimuksia. Esimerkiksi oikiksesta lähes poikkeuksetta parhaat menevät töihin yksityisiin toimistoihin, ja esim. syyttäjiksi ja tuomareiksi päätyy tasoltaan liian heikkoja yksilöitä, mikä näkyy liian usein heidän toiminnassaan.

Hieman samaan aiheeseen liittyen. Vituttaa nää oman paikkakunnan poliisit. Tuntuu että niillä ei parempaa tekemistä oo tehä kuin kytätä kuinka jonkun kylän pojan derbi kulkee 46km/h ja sitten lyyän sakkoa kouraan. Ja vielä kun sitä tekee jokainen poliisi!

Hieman samaan aiheeseen liittyen. Vituttaa nää oman paikkakunnan poliisit. Tuntuu että niillä ei parempaa tekemistä oo tehä kuin kytätä kuinka jonkun kylän pojan derbi kulkee 46km/h ja sitten lyyän sakkoa kouraan. Ja vielä kun sitä tekee jokainen poliisi!

Jep, vitun säälittävää kyllä. Vois tehä jotain hyödyllista mopopoikien kyttäämisen sijasta.

Hyvät asiakkaat.

Jos jokin filmi on lainassa ja toista ei ole, älkää kirotko "voi vittu" kassalla muiden asiakkaiden ollessa takana kuulolla.

Älkääkä kysykö milloin joku venäläinen taideleffa tulee dvd:lle tai ylipäätään onko meillä sellaista jo vuokralla. Ja vielä painotan, älkää myöskään tämän jälkeen kirotko.

Palautusluukku ei ole roskasäiliö.

Koittakaa tulla vuokraamaan selvinpäin, asiat sujuvat helpommin.

Karkkeja ei tarvitse ostaa niin paljon ettei ole sitten varaa maksaa.

Vuokraamon tilat eivät ole tarkoitettu hengailuun ja kovaääniseen paskanjauhantaan.

Mä olen kyllästynyt vastaamaan kysymykseen "onks tää hyvä leffa" (asiakkaan kädessä Frostbite tai joku Hilary Duffin-teinipissistekele).

Sakot ovat sakkoja, niistä ei saa bonusta. Ei ole myöskään sellaisia kampanjoita, että "pidä kolme päivää myöhässä, maksa kaksi".

Jos nyt mentäisiin näillä tällä kertaa...

Hommahan menee niin, että oikislaisilla opiskeluaikana (ja ehkä harjoittelussa) katsotaan miten lait ja oikeuslaitos pelaa (siis julkinen puoli) ja sitten mennään kovalla palkalla yksityiselle puolelle etsimään/hyväksikäyttämään porsaanreikiä näistä laeista. Julkiselle puolelle näitä porsaanreikiä jäävät sitten tukkimaan joko "kutsumuksen" saaneet ja/tai ihmiset jotka eivät syystä tai toisesta halua/pysty työskentelemään yksityisellä puolella.

Suosittelen tekemään survey-tutkimuksen esim. finanssioikeutta lukeneiden keskuudesta. Villi arvaus: kyseisillä henkilöillä ei ole aavistustakaan mitä moraali tai etiikka tarkoittaa. Korkeimmalla tasolla nämä henkilöt tekevät verosuunnittelua, eli esim. pankin palkkalistoilla on porukkaa, jotka ohjeistavat ihmisiä varojen/osakkeiden/whatever sijoittamisessa mm. siten, että verot ja mahdolliset kulut kaupankäynnissä ovat mahd. alhaiset.

"Eri alojen asiantuntijat palveluksessasi
Lainopillista tukea

Lakimiehemme ovat erikoistuneet varallisuudenhoitoon."

http://www.nordea.fi/Henkilöasiakka...jen+asiantuntijat+palveluksessasi/923462.html

http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Private+Banking/702024.html

Lyhyt selitys linkin sisällöstä:
Rahat ja varat veroparatiiseihin (Monaco, Luxemburg, Sveitsi...). Sijoituksista, osingoista, myyntivoitoista yms. ei mene ihan vastaavia veroja, jos asiat hoitaa Luxemburgin kautta eikä Suomesta. Oma varallisuus karttuu, mutta mites esim. suomalaisen terveydenhuollon, infran yms rahoituksen käy, kun eräät ajattelevat vain omaa persettään?

Jos on oikein vittumainen, voi ulkomailta sijoittaa myös Suomeen hallintarekisteriä hyväksikäyttäen (ja esim. jotain bulvaania) jolloin välttyy 28% verolta jonka suomalaiset joutuvat maksamaan osakkeiden myymisestä saadusta myyntivoitosta. Asian voi tarkistaa esim. KRP:ltä, näin todellisuudessa on, ja näin myös tehdään.

"Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa".

Niinpä, tyhmä ja köyhä kansa maksaa, rikkaiden vastuullisuus päättyy siihen hetkeen, kun heistä tulee "high net value individuals" eli likvidin varallisuuden arvo ylittää miljoona dollaria (tai 150 000 euroa näköjään).

Vituttaa tää aihe itseasiassa niin paljon, että postataan samalla vähän lisää.

Perintövero on Suomessa tällä hetkellä täysi vitsi. Jälleen kerran: ainoastaan persaukiset näitä joutuvat maksamaan. Todella rikkaathan pyörittävät likvidin omaisuuden esim. veroparatiisien kautta (ei tarkoita palmusaaria, vaan esim. Sveitsiä tai Luxemburgia) jolloin veroja ei mene. Lisäksi pankkisalaisuus kys. maissa on niin kova, ettei Suomesta saada mitään tietoa esim. sveitsiläisistä pankkitileistä, vaikka KRP kuinka kyselisi. Pankkibisnes on Sveitsissä niin isoa ja tärkeätä, että tämän vuoksi Sveitsi ei koskaan tule liittymään EU:hun, joka pakottaisi harmonisoimaan toimintaa mm. rahanpesun ehkäisemisen yms. osalta.

"Where there's a will, there's a way

There is far more to inheritance planning than just making a will. Depending on where you live, where you work, and where your financial assets are located, the legislation of several countries may be applicable, both for you and your beneficiaries. Our Inheritance & Succession Planning booklet is intended as a guide to help readers draw up practicable strategies by addressing the fundamental issues involved. The contents consider many of the most frequently asked questions about inheritance planning and provide information that, although general in nature, constitutes the basic answers that are essential to know before beginning the process." http://www.nordea.lu/Private+Bankin...ance++Succession+Planning+booklet/938074.html

Vituttaa ku ei oo rahaa vaikka koko kesän painanu hommia niska limassa (kirjaimellisesti):curs:. Nyt ku oisin just pärjänny kuun loppuun asti ku tulee juhannuksen lisät+normipalkka, niin piti maksaa ulkomaanreissu (tää kyllä piristää) ja tilille jäi huimat 53 euroa. Yritä tässä nyt sitten pärjätä melkein 2 viikkoa tuolla kun pitäs ostaa ruuat ja bensatkin autoon että pääsee töihin. Vituttaa taas lainata tyttökaverilta, jolle oon jo ennestään 600 euroa pystyssä. Sitten pitäisi vielä maksaa isälle 350 euron velka. Sitten alkaakin koulu ja nautitaan valtion mahtavista tuista (onneks sentään nousivat jonnin verran).

Lisäksi tympii kun n. kuukauden bulkilla paino on noussut kilon ja rasvaprosentti on noussut 13->14-15:curs:. Eli toisen sanoen kovat treenit tuntuu menneen harakoille ja ensi viikon alusta pitäis alottaa dieetti ja sitten kuihdutaan pois.

Jep, vitun säälittävää kyllä. Vois tehä jotain hyödyllista mopopoikien kyttäämisen sijasta.
Katsotaan tilannetta uudelleen, kun olet tuplasti vanhempi, sulla on mahdollisesti pieniä lapsia ja nuo vitun mopoteini-idiootit suhaa niillä perkeleen partakoneillaan ylinopeutta välittämättä paskaakaan ympäröivästä maailmasta. :curs:

Älkääkä kysykö milloin joku venäläinen taideleffa tulee dvd:lle tai ylipäätään onko meillä sellaista jo vuokralla. Ja vielä painotan, älkää myöskään tämän jälkeen kirotko

Totta, ei videovuokraamoissa pidä koskaan kysyä mitään. Asiakaspalvelua on turha odottaa.

Mä olen kyllästynyt vastaamaan kysymykseen "onks tää hyvä leffa" (asiakkaan kädessä Frostbite tai joku Hilary Duffin-teinipissistekele).

Sama vastaus kuin edelliseen.

Sakot ovat sakkoja, niistä ei saa bonusta.

Tätä mä en ymmärrä. Tai itseasiassa ymmärrän. Suomalaiset on tottunut paskaan palveluun ja ei jaksa äänestää jaloillaan. Sama raha siitä tulee liikkeelle. Itseasiassa enemmän koska leffa on takuuvarmasti koko ajan vuokrassa. Onneksi jossain suurien saatanien vuokraamoissa ahkerat vuokraajat saavat satunnaiset myöhästymiset anteeksi.

Oisit nyt vielä lisännyt ettei videovuokraamo ole vastuussa jos vuokraa niin naarmuisia DVD-leffoja, ettei niitä pysty edes katsomaan. Sitten kerrotaan asiakkaalle että kyllä se meidän liikkeen soittimella toimii. Ei anneta rahoja takaisin, tai toista samanlaista leffaa tilalle (koska sellaista ei ole) tai jotain toista leffaa tilalle. Osa videovuokraamoista ja niiden työntekijöistä on suoraan saatanasta. Toisaalta en ihmetteli jos siellä istuu kuin paskat housussa 6€ tuntipalkalla.

derbihän kulkee heittämällä ton 46km/h. ite otin tyttöystävän pikkuvelin derbillä(vakio, suoraan maahantuojalta) alamäessä 59km/h ja tasasella 55km/h

mutta oikeesti mopo on mopo. varsinkin kun nykyiset mopokortin vaatimukset on mitkä on, ei kannattais kauheesti vittuuntua tuosta valvonnasta. vaihtoehtosesti noi lait vois heittää romukoppaan ja antaa kaikille oikeus ajaa jotain hayabusaa heti kun täyttää 11,5 vuotta ja osaa kirjoittaa nimensä......

e: kun sillä mopollakin onnistuu tosi helposti sen naapurin vaahtosammuttimen kokoisen kersan tappaminen. ei tartte kun huonon tilannenopeuden oikeassa kohdassa...

Katsotaan tilannetta uudelleen, kun olet tuplasti vanhempi, sulla on mahdollisesti pieniä lapsia ja nuo vitun mopoteini-idiootit suhaa niillä perkeleen partakoneillaan ylinopeutta välittämättä paskaakaan ympäröivästä maailmasta. :curs:

Taikka kun yrität vanhempana nukkua että jaksaisit mennä aamulla töihin jne. niin joku teini kaasuttelee pihalla viritetyllä mankilla.

Nim. Merk. muutaman kerran meinannut lähteä pesäpallomailan kanssa perään.

Ei tosin ole ongelma enää nykyisessä kämpässä, aikoinaan epekepessä joutuin moisesta kärsimään.

Mun mielestä poliisit voisitvat puuttua herkemminkin noiden mopojen tehoihin, nopeuksiin ja ennenkaikkea ääneen, ei ne pölhöt muuten opi.

Hieman samaan aiheeseen liittyen. Vituttaa nää oman paikkakunnan poliisit. Tuntuu että niillä on jotain parempaakin tekemistä kun kytätä puskassa niitä teinareita, jotka rällää pururadalla eessuntaas niillä viritetyillä päristimillään, kun eivät ilmeisesti poliisin pelossa tai muuten vaan tiellä uskalla. Tulisivat lyömään sakkoa kouraan, vaikka jokainen poliisi. Ottaa päähän loikkia viidettä kertaa per lenkki pusikkoon karkuun, kun prätkähiirten maailmanturnee osuu jälleen kohdalle. No, jos positiivista haetaan niin eivätpähän ole tiellä tappamassa itseään ja kolhimassa muita. Kiitos siitä.

Jättäkää se Kyllikki Saari rauhaan ja tulkaa tekemään työtänne, perkele.

Osa videovuokraamoista ja niiden työntekijöistä on suoraan saatanasta.

Tuonpa takia kannattaa ottaa suoraan yhteyttä kyseisen vuokrauspisteen ylipäällikköön. Kerran työntekijä oli unohtanut laittaa vuokraamani DVD:n koteloon, eli sain siis pelkät kuoret mukaani (nykyään tarkistan tilanteen AINA heti kassalla) => koitin soittaa useaan kertaan liikkeeseen, mutta kolmen tuuttauksen jälkeen kuului vain todella veemäinen korkea tuuttausääni => seuraavana päivänä menin liikkeeseen selittämään tilanteen ja vaatimaan hyvitystä => nuori myyjätyttönen ei ollut yhteistyöhaluinen joten pyysin hänen esimiehensä yhteystiedot => kirjoitin esimiehelle pitkän ystävällisen meilin asiakaspalvelusta => vastausmeili oli tietenkin pahoitteleva ja sain hyvitykseksi 5 ilmaista leffaa => loppupeleissä sain 5 ilmaista leffaa + sen leffan mitä alunperin menin vuokraamaan.

Sinänsä ei offtopik, koska tuolloin vitutti Todella paljon.

Tämän hetken vitutuksen aiheuttaa toissapäivänä saamani maailman nopein ja kaunein maantiepyörä. Minun hartiat/niskat ei vain kestä sitä staattista asentoa, heti menee jumiin ja iskee hillitön pääkipu. Arvasin sen jo ennalta, mutta pyörä oli silti saatava. Ehkä ennemmin pitäisi katsoa peiliin ja hakea vitutuksen aihe sieltä.

Ja sitten toinen on sama mitä Juhalla, tai lähinnä se ei kai vituta vaan lähinnä masentaa ja ahdistaa...

Totta, ei videovuokraamoissa pidä koskaan kysyä mitään. Asiakaspalvelua on turha odottaa.

Ihan kivaa tekstiä, mutta katsoppas, kun se oli vähän niin kuin puolitosissaan kirjoitettu. Meni vissiin väärään threadiinkin osittain, sorry, oli vähän ironiaa mukana. Venäläisten taide-elokuvien perään kysyjillä tarkoitin yleensäkin sellaisia asiakkaita, jotka käskevät etsimään koko puljun läpi, tsekkaamaan koneelta yms. vaikka melko varmaan tietävät, ettei leffaa löydy Suomen rajojen sisältä juuri mistään. Vielä kun tulevat kiireisenä päivänä, kun aikaa ei muutenkaan meinaa riittä :jahas:No, kai se on nimenomaan sitä asiakaspalvelua.
Tätä mä en ymmärrä. Tai itseasiassa ymmärrän. Suomalaiset on tottunut paskaan palveluun ja ei jaksa äänestää jaloillaan. Sama raha siitä tulee liikkeelle. Itseasiassa enemmän koska leffa on takuuvarmasti koko ajan vuokrassa. Onneksi jossain suurien saatanien vuokraamoissa ahkerat vuokraajat saavat satunnaiset myöhästymiset anteeksi.
Meni pointti ohi ihan kivasti. Pelkistettynä: Jos palautat leffan myöhässä, turha kinuta alennusta, jos se on esim. viikonkin myöhässä, niin sorry, maksa.
Miksi pitäisi palkita vähentämällä sakkomäärää, kun on tehnyt rikkomuksen? Kohtuu tietty kaikessa ja mätkyjen anto onkin jokaisen harkinnanvarainen asia.
Oisit nyt vielä lisännyt ettei videovuokraamo ole vastuussa jos vuokraa niin naarmuisia DVD-leffoja, ettei niitä pysty edes katsomaan. Sitten kerrotaan asiakkaalle että kyllä se meidän liikkeen soittimella toimii. Ei anneta rahoja takaisin, tai toista samanlaista leffaa tilalle (koska sellaista ei ole) tai jotain toista leffaa tilalle. Osa videovuokraamoista ja niiden työntekijöistä on suoraan saatanasta. Toisaalta en ihmetteli jos siellä istuu kuin paskat housussa 6€ tuntipalkalla.

Oikeastaan tuo on totta monessa paikkaa. Suuresti myyjien asenteisiin vaikuttaa paska liksa, älyttömät työajat, saamaton esimies yms. En tiedä missä liikkeessä tai ylipäätään missä päin Suomea olet käynyt, mutta kyllä meiltä saat hyvityksenä uuden leffan tilalle, oli se sitten vaikkapa toinen leffa. Se, että rahoja ei saa takaisin on käsittääkseni hyvin yleinen käytäntö monessa paikkaa, sillä varsinkin tuolla alalla monet sitten tulevat siitäkin vaatimaaan rahoja takaisin, kun eivät osanneet painaa play:tä alkuvalikossa.

Olen monesti antanut toisen filmin tilalle ilmaiseksi siinä tapauksessa, kun asiakas soittaa ja ilmoittaa melko pian vuokraamisen jälkeen, että on nähnyt ko. filmin. Siinä ei ole mitään kusetuksen hajua tai mitään väärää muutenkaan.
Ihan normaalia, vaikka luulen ettei esimies välttämättä diggaisikaan toiminnastani. Ai niin, ja ohimennen en pidä omasta esimiehestäni, koska hän ei joko viitsi tai ei osaa hoitaa kaikki asioita järkevällä tavalla. Yks vitun pennin-nyplääjä.

Ilmeisesti halusit vain loukata minua tai jotain tuherruksellasi, vaikka siinä olikin pointtia osittain. Sinulla on käynyt paska mäihä. Mutta älä ota minun jutuistani
nenääsi.
Olen pahoillani, jos olet joutunut kokemaan vääryyttä, mutta sellaisia mulkkuja me myyjät ollaan, joskus (usein).

Vuoden tai parin päästä ei tarvitse meidänkään asikkaiden kattella meikäläisen saatanallista pärstää, kun minä olen toivon mukaan jälleen opiskeluelämässä AIVAN TOISELLA LINJALLA. Sitten vituttaa aivan muut asiat.

...

Ilmeisesti halusit vain loukata minua tai jotain tuherruksellasi, vaikka siinä olikin pointtia osittain. Sinulla on käynyt paska mäihä. Mutta älä ota minun jutuistani nenääsi. Olen pahoillani, jos olet joutunut kokemaan vääryyttä, mutta sellaisia mulkkuja me myyjät ollaan, joskus (usein).

Tuo mun vastaus oli vain asiakkaan näkökulma yhtä sarkastiseen sävyyn kirjoitettuna kuin tuo sun alkup. teksti :D Silti en ymmärrä Filmtownin bonusjärjestelmää. Jos vuoraan leffan useaksi päiväksi niin saan bonusta tuosta maksusta. Jos palautan leffan myöhässä, niin maksan sakkoa enemmän kuin tuon ajan vuokra olisi ja en saa bonusta. Sakot ok, bonusten maksamatta jättäminen ei. Asia ei sinänsä minua kyllä vituta, ihmetyttää vaan.

Back
Ylös Bottom