Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Erehdyin kattoo rise againstin musavideon ja oon henk.koht niin eläin/hyonteis/olento/hybridi-rakas et teki mieli pistää tää koko koppi päreiks. En voi sanoin kuvailla sitä oloa mikä tulee kun nään kun eläimiä kohdellaan kaltoin :curs::curs: www.dailymotion.com/playlist/x1k58_...o/xxv8r_rise-against-ready-to-fall-uncensor/1

Tuommonen pistää kyllä vihaiseksi:curs:
Sitten pienempänä vitutuksen aiheena tämän hetkinen ilma. Vettä tullu koko päivä.
Illaksi kuitenkin lupasi ukkosta. Jos sitä nyt näkis pari salamaa kun ei oo tänä vuonna näkyny.

Vituttaa kun jotkut skitsoo siitä kun eläimii pistetään lihoiks ihmisten syötäväks mutta käännetään pää sille että ihmiset jossain päin maailmaa tappaa toisiaan uskonnon/rahan/kunnian/minkätahansapaskan takia.

Niin ne ihmiset sentään osittain tarttuu joskus jopa aseisiin ja yrittää ampuu takas, mutta mites saksanpaimenkoira mikä heitetään roskapuristimeen?

E: tää maailma ois muutenkin parempi paikka jos ihminen ei olis ikinä noussu kahdelle jalalle. Saispahan ainakin eläimet rauhassa asustaa ku ne tääl on kauemmin hengaillutkin. TOTAL FUCKING DESTRUCTION!

No eipä ollut kummoinen tuo video, netti on täynnä pahempaa matskua niin ihmisiä, eläimiä kuin luontoa kohtaan. Noitakin on tullut jo sen verta paljon nähtyä ettei tunnu enää missään, toleranssi kasvaa katsomisen myötä. Tosin väärin se silti, en itsekään moista hyväksy.

Joku vatipää viilsi mun auton vänkärin puolelle koko kyljen mittaisen rannun ilmeisesti avaimella tms... siinä on mukava aloittaa loma. =)

Tämä on pienenpieni aihe, mutta vitutus on suurensuuri:

mun ruokahalulla ei ole mitään rajaa! :curs:
Kaikki aika menee ruoanlaittoon ja rahat S-markettiin. Miten mä ikinä selviän mistään dieetistä? Kohta asutaan kadulla, koira ja mä, kun rahat menevät tuon täyttymättömän kaivon ruokkimiseen:curs: Työpaikalla kaikki vittuilee että no TAASKO se tyttö syö? Antakaa jäteöljyä, kai se nielee senkin. Toimiston työntekijä mussuttaa dieettijogurttiaan ja mulkoilee mun kana-wokkivihannes -mättöä ja tuhisee. :david:

..onkohan mulla loisia?

Ihan mielenkiinnosta, oliko sulla joku erikoisempi auto sitten?

volkswagen bora vm 2004, normipeltivanteet, wheat beige väri. malli firstline. eli ei pitäis johtua siitäkään... :)

Vituttaapi myydä mitään kenellekkään. Että saa taas pikkuasia kunnon vitutukset päälle.

Vituttaa suuresti omistaa turha iPod, joka ei toimi missään tietokoneessa millään käyttöjärjestelmällä. Kerran se suostui toimimaan yhden kaverini koneessa ja sain siihen jotain kuunneltavaa, nyt se tilttasi kokonaan ja tyhjensi itsensä. Lenkkeilen ja fillaroin sen verran, että olisi mukava kuunnella jotain matkalla. Krääh.

Vituttaa kaikki saatanan päätä aukovat pellet! Eilenkin tuli joku mesoamaan jotain ja kovasti tuuppia. Ei oikein kiinnosta mitkään vitun painimatsit. Sitten ku nämä on yleensä vielä jotain 7 vuotta vanhempia smurffin koko luokkaa niin perkeöle-

Kiitos

Joku vatipää viilsi mun auton vänkärin puolelle koko kyljen mittaisen rannun ilmeisesti avaimella tms... siinä on mukava aloittaa loma. =)

"Vincent: What's more chickenshit than fucking with a man's automobile? I mean, don't fuck with another man's vehicle.
Lance: You don't do it.
Vincent: It's just against the rules. "

Vatsalihakset on niin kipeät että käy pallealla hengittäminenkin...

Pientä vaan: Pitäs osata antaa itelle kiitosta, ku on saanu jotain edes aikaseksi. Tulee oltua välistä turhan ankara itselleen ja sekös lisää vitutusta kummasti :) Dietillä lähdin 83 kg:sta, nyt menossa 68, tavoitteena 63. Hyvin on painoa lähtenyt, mutta edelleen ollaan läskejä. Meinaa kypsyttää välillä. No jos tuon viimeisen 5kg sais edes pääosin otettua läskistä, niin vois olla jopa ehkä mahdollisesti lähes hetken tyytyväinen. :wall:

Se hyvä puoli tässä on, että kehitykseni ei ainakaan tule loppumaan siihen, että olisin itseeni tyytyväinen. Sitä päivää ei tule. Ainiin, ja paha on dietillä kaivella lihoja esiin, ku niitä ei ole. :evil: :david: :jahas: :( :itku:

Kaikki aika menee ruoanlaittoon ja rahat S-markettiin. ..

Mä yhdyn tähän!!! Minkä takia pitää joutua laittamaa niin iso osa palkastaan ruokaan!!!??! Ihan kun sitä jotenkin rangaistaisi, että haluaa syödä terveellisesti ja laadukkaasti. Kyllä sitä eineslaatikkoa ja muuta paskaa sais pilkkahintaan, mutta esim. kasvikset maksaa jopa kesällä maltaita...

Mä en ala. S-ryhmä onneksi muistaa kannatuksesta bonusten muodossa.

Mä yhdyn tähän!!! Minkä takia pitää joutua laittamaa niin iso osa palkastaan ruokaan!!!??! Ihan kun sitä jotenkin rangaistaisi, että haluaa syödä terveellisesti ja laadukkaasti. Kyllä sitä eineslaatikkoa ja muuta paskaa sais pilkkahintaan, mutta esim. kasvikset maksaa jopa kesällä maltaita...

Mä en ala. S-ryhmä onneksi muistaa kannatuksesta bonusten muodossa.

se on hyvin simppeliä: eineksien ravintokoostumus on just sellanen mikä halvimmalla saadaan maistumaan ko ruoalta.

itteä vituttaa kanssa kun tyttöystävä vittuilee siitä kuinka paljon menee rahaa ässälle... kokkailen ite ruuat töihin ja tyttö ite syö työpaikan ruokalassa vähintään samalla summalla, mutta sitähän ei lasketa.....

Onko se oikeasti niin vaikeata kunnioittaa vanhuksia? Luulisi, että opiskeluajoilla olisi terävöitetty tätä asiaa, mutta silti näkee ja kuulee kuinka ammattilaiset puhuvat epäkunnioittavasti vanhuksille.

Onko se oikeasti niin vaikeata kunnioittaa vanhuksia? Luulisi, että opiskeluajoilla olisi terävöitetty tätä asiaa, mutta silti näkee ja kuulee kuinka ammattilaiset puhuvat epäkunnioittavasti vanhuksille.

Aika iso osa vanhuksista käyttää hyväksi tätä "erikoisasemaansa". Eli molemminpuolista kunnioituksen puutetta. Busseissa pitäisi tarjota paikka vanhuksille ja kun itse tekisi mieli joskus harvoin istua bussissa, niin paikat on varattu vanhusten nyrkin kokoisille laukuille.

Back
Ylös Bottom