Etupyörä lähti alta moottoripyörällä ajaessa ja törmäsin edessäolevan auton takapuskuriin. Syynä oli äkkijarrutus sateella bussin lähtiessä pysäkiltä miten sattuu tavanomaiseen tyyliinsä :(:curs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
."Vatuttaa välillä nämä muut samanikäiset, joista (huom. netissä kylläkin) saa usein lukea. Ei pitäisi olla kateellinen muiden menestykselle, mutta sitähän se joku lintubongariksi aikova saneli yhessä threadissa.
"Moi, kerran mä olin 11v ja aattelin, että pitäskö käydä salilla. Noh, jatkoin käymistä ja täytän ens kuus 12v, painan 42kg ja olen 160cm pitkä. Tulokset on 3kk aikana noussut näin:
penkki 65kg -> 110kg
kyykky 95kg -> 180kg
maastaveto 120kg -> 215kg
Penkist menis 145kg, mutten oo kehannu koittaa, ku ei oo ollu varmistajaa."
Joo olen katkera kynis totta tosiaan. Tai siis ei ne tulokset ainakaan minulle viikossa tulleet, en ole aikonut antaa periksi. Mutta totta kai vituttaa tuommoset yli-inhmilliset lapsukaiset, jotka vetää tuohon tyyliin, kun ite nytkyttää säälittävillä painoilla.
Tänään purimme kihlauksen eukon kanssa. Ei riitaa, itkua tai hammastenkiristelyä, ihan yhteinen päätös ja tiedämme molemmat että näin on parempi. Tästä huolimatta vituttaa aivan törkeesti. Ja olen vieläpä töissä tälläkin hetkellä. Ei mikään suoranainen voittajafiilis...
On tämä ihmiselo joskus rankkaa...
Siis miten toi ruumintarkastus tehtiin, jos viittit/pystyt valaista?
Ja totta kai syytettä peliin, jos niikseen tulee.
Komennettiin riisuumaan alusvaatteisilleen ja se ämmäpoliisi taputteli kropan läpi. Oli kyllä niin :itku: fiilis seistä rintsikoissa ja alkkareissa kaiken kansan nähden sen noidan hipelöitävänä.

Ruisrockissa sattunutta: Juostiin kaverini kanssa hyvällä fiiliksellä kohti pääporttia (juostiin ihan pelkästään huvin vuoksi). Vähän ennen porttia oli tummiin pukeutuneet nainen ja mies, jotka sitten kehottivat tiukkasävyisesti pysähtymään. Pysähdyin ja kysyin mitä asiaa, vastaukseksi kuulin että minulle tehdään huumetarkistus. Mies vilautti virkamerkkiään, naispoliisi alkoi siinä kaivaa mun kassia. Käyttäydyin itse koko ajan rauhallisesti ja asiallisesti. Naispoliisia selkeästi vitutti kun mun kassista ei tietenkään löytynyt mitään, ja se teki mulle ruumiintarkastuksen siinä paikassa. Porttien vieressä, kaiken kansan edessä!!!! Miespoliisi ei mitenkään puuttunut asiaan. Kun kaverini huomasi että en tullutkaan mukana, hän palasi takaisin, ja ihmetteli poliisien toimintaa. Kummallakaan ei ollut mitään poliisin tunnusta missään, ja kohtelu oli muutenkin täysin epäammatillista ja virkamiehelle sopimatonta. (kielenkäyttö, syyttely, ja etenkin RUUMIINTARKASTUS kaiken kansan nähden!!!) Itse psyin rauhallisena, ja tein mitä pyydettiin. Tänään soitin Turun poliisille, joka lupasi selvittää ko. vatipäiden toimintaa ja saattaa heidät edesvastuuseen. Harkitsen parhailaan syytteen nostoa. Ikinä en ole tuntenu itteäni yhtä häväistyksi. Meni kyllä kaikki usko poliisiin ja Suomeen oikeusvaltiona.
Komennettiin riisuumaan alusvaatteisilleen ja se ämmäpoliisi taputteli kropan läpi. Oli kyllä niin :itku: fiilis seistä rintsikoissa ja alkkareissa kaiken kansan nähden sen noidan hipelöitävänä.
Siis mitä vittua
Olin jo kirjottamassa, että helpolla meni usko, mutta nyt kyllä ymmärrän yskän. Kandee ainakin yrittää selvittää tapausta. Aikas röyhkeää toimintaa poliisilta. Luulis, että siihen olis joku koppi laitettu tuommoisia hommia varten.
Kuulostaa muutenkin aika ihmeelliseltä, että napataan vaan kiinni ilman sen suurempia epäilyksiä ja tehdään ruumiintarkastus?
Poliisien mukaan huumekoira haukkui kun juoksin siitä ohi. Koira ei kuitenkaan pysähdyttyäni osoittanut mitään kiinnostusta muhun, ja ohi meni koko ajan jengiä jatkuvalla syötöllä. Soitin huumeyksikköön ja puhuin niiden pomon kanssa, joka selvittää asiaa. Hän totesi, että ko. poliisien toiminta oli törkeää, eikä missään määrin asiallista. Ymmärrän että poliisit seulovat väkeä, ja koirien haukkuessa ohikulkeva tyyppi pitää tarkistaa. Mutta se pitää mun käsittääkseni tehdä ihmisarvoa loukkaamattomalla tavalla, eikä jenkkileffoista opittuun "haistavittu" tyyliin? (Minulle mm. jäi epäselväksi, että kyseessä oli virkavallan edustajat, virkamerkkiä "vilautettiin" minulle.) Samaan aikaan kuin minä koirien ohi meni myös monia muita ihmisiä. Koira on voinut vainuta kenet tahansa heistä. Lienee sanomattakin selvää, että testin tulos kohdallani oli nolla. En ole eläissäni ollut huumeiden kanssa missään tekemisissä. Jäi helvetin kiva muisto ruisrockista. En mee sinne enää ikinä.