"Terminator... Se on yksi paskaleffa jota olen tekemässä. Vie pari viikkoa."
- Iso-Arska, 1984
Arska voi hyvinkin olla sanonut ton, mutta silti vähän ihmetyttää... osaakohan arska suomea puhua... ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Terminator... Se on yksi paskaleffa jota olen tekemässä. Vie pari viikkoa."
- Iso-Arska, 1984
Originally posted by SirVili
Tuuli.netistä poimittua:
"Ei nouse tanko, ei!
Mies 25v ja 1 vuosi kovaa threeniä takana eikä vieläkään saa
tankoa rinnalta y´lös!
Mitä pitäis tehdä!
Pituus 177 ja paino 85(rasva% n.8)"
![]()

Originally posted by HCW
Voihan sitä tossa vaiheessa miettiä mitä tekisi.No eihän toiselle kylläkään saisi nauraa.![]()
Originally posted by Neuvostoliitto
....
Originally posted by Dragon
Mentiin kaverin kanssa Kupittaalle treenaamaan.
Minä: Mulla on jalat tänään ohjelmassa. Mitä sä teet?
Kaveri: Mä taidan ottaa selkään...
:D
Originally posted by tommih
Taidan huomenna vetää persettä:D
Salin yhteydessä on pieni jumppasali jossa naiset käyvät jumppaamassa. Lauma naisia kokoontuu yleensä 15 minuuttia ennen jumpan alkua jumppasalin oven eteen odottelemaan jumpan alkua. Kerran siinä oli keskimääräistä laadukkaamman näköisiä mimmejä odottelemassa, kun mua alkoi kusettaa kesken oman treenin. Menin vessan ovelle ja näin että se on lukittu. Odottelin hetken ja vessasta ulostui hymyillen yksi näistä laatujumppaajista. Astuin sisään ja silmissä kirveli. Menin pöntölle ja meinasin pudota järkytyksestä, kun näin pöntössä olevan paskarippeen määrään. Sitä oli reunoissa aivan ylhäältä alas asti. Aivan kuin norsu olisi käynyt heittämässä ripulipaskat sillä erotuksella että norsun paska ei haise näin pahalle (ainakaan sirkusnorsun). Sain kuseni tehtyä irvistellen ja vedin pöntön, mutta paska ei irronnut pöntöstä. Nieleskellen pesin käteni ja lähdin vessasta. Oven ulkopuolella oli hymyssä suin kyseiset roiskeet tehnyt paskamasiina valmiina jumppaan. Ei sitä paljoa näyttänyt harmittavan tämän "salaisuuden" paljastuminen. Nykyään vältän vessaan menemistä ennen naisten jumppatuntien alkua..:D :D
Originally posted by -ö-
Menee pissa- ja kakkajutuiksi, mutta millä ihmeen perusteella pönttöön jämähtäneet mämmit ovat juuri edellisen kävijän jätöksiä? Kun itse tulet tuon jälkeen pois sieltä ja joku muija menee sun perään sinne niin se luulee että sä oot ampunu suolihaulikolla.

Originally posted by paistijauheliha
Meinasin aikaisemmin kirjoittaa juuri samanlaisen vastauksen, mutta en jaksanu.. tänään jo turhan paljon aukonu täällä päätä.. pitää rauhottua..
Voi pojat kun olis ton pöntön nähny..![]()
Originally posted by paistijauheliha
Voi pojat kun olis ton pöntön nähny..![]()
Originally posted by -ö-
Menee pissa- ja kakkajutuiksi, mutta millä ihmeen perusteella pönttöön jämähtäneet mämmit ovat juuri edellisen kävijän jätöksiä? Kun itse tulet tuon jälkeen pois sieltä ja joku muija menee sun perään sinne niin se luulee että sä oot ampunu suolihaulikolla.
Olen erikoistunut pissaan ja kakkaan. Erityisesti kakkaan. Olen tekemässä väitöskirjaan aiheesta: Kakka - Haju, muoto ja rakenne.

REPS! :lol2:Originally posted by Neuvostoliitto
...joten tarkempaa tutkimusta varten otin näytteen juomapullooni. ...
...Tiedustelut ja kuvamateriaalin tilaukset otan vastaan sähköpostitse...
Edit: neuvostoliitto@hotmail.com
Originally posted by Hannibal
....sekä kakan läpikulkunopeudesta...
Rippeen koostumuksen huomioon ottaen tulin siihen johtopäätökseen että suolenpään lihas ei ole ollut niin vahvassa kunnossa kuin miespuolisella voimailijalla.