Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Palstan modet jotka poistelee viestei ihan oman mielialansa mukaan ja joskus selvästi "kostoksi."

Mutta nytten väsymys vituttaa.

Kuntosalien kesäsesongit ja korjaustyöt. Ei ole päässyt kohta kahteen viikkoon treenaamaan kunnolla

Tämä ottaa pattiin...salilla jolla itse treenaan on kesäajan viikonloput kokonaan kiinni ja muutenkin auki vähän miten sattuu...:curs: ei vaan viitsi vaihtaa salia kun se on tuossa lähellä ja muuten hyvä sali.

Salien aukioloajat vituttaa myös. Viikonloput kiinni ja muutenki auki miten sattuu. Ei saa millään täysiä treeniviikkoja kasaan

VItun dokuspedet...

Asun tällä hetkellä mutsin luona ja tänään sai kuulla taas sellasta paskaa että lähellä oli etten hermoja menettänyt

Mutsi oli syömässä terassilla, kun viereen toiselle puolelle pensasaitaa tuli kolmen kopla kaks jätkää ja yks muija.

Puhuu tai huutaa kännissä kaikkea paskaa. Mutsi oli hyvä ja heitti niille että
onneks rupee kohta satamaan ja pullot kastuu.
Näistä yks tokas takas järkevästi. Hiljaa v*tun ämmä.

Sit myöhemmin kun ikkuna oli auki niin kuulu mm. tälläsii heittoi
V*ttu mulla on kusihätä> Toinen näistä sanoo käy kusee sen v*tun ämmän pihalle.
Toinen kävelee sinne päin. Mut kuitenkin toinen jotain tajuu vielä ja sanoo no älä käy.

Prkl, jos olis tullu vielä kusee meidän pihalle, niin sit olisin kyllä käynyt kiinni.
Idiootit. Poistuu takavasemmalle ;) (salille) .
Muutenki sais lähtee potkii tota palloo viereiselle kentälle, eikä tässä ikkunoiden alla potkii palloo kännissä.

Oon lihonna aika kauhiasti. Onneks intti tulee ja siellä lähtee ylimääräset. Muuten on asiat ihan kivasti..

Psykoanalyysi mietityttää

Kyynärpäitä särkee edelleen treenin takia vaikka treeneistä on kohta tunti. Jos ei kyynärpäät vaivaa niin sitten olkapäitä vihloo. Pitäs varmaan lopettaa satujumppailu kun ei paikat kestä.

Ostin parit uikkarit reilu kuukausi sitten ja nyt kun on laihtunut niin ei meinaa pysyä uikkarit jalassa. Eikä niitä saa kiristeltyäkkään enempää. Ei pitäisi laihduttaa...

Mikä vittu näitä naisia vaivaa. Joko vika on niissä tai sitten en ymmärrä niitä. Joo rankkaa yleistämistä mutta tapahtunut nyt vähän ajan sisään useampi tapaus. Hieno homma ku tulee yks riita kaverin kanssa niin ollaan välejä laittamas poikki :) Näin meillä. Pullon hengen vapautus -> :kippis1:

Kitalaki tulessa. Tarkemmin sanottuna etuhampaiden takana oleva "jänne". Ilmeisesti palanut tms. juhannuksena syödystä yli-lämpimästä kanan palasesta. Aivan helvetin kipeä eikä tietoa mistää parannuskeinoista. Nyt mennään jo kolmatta päivää. Mitään kovaa tai kitalakeen osuvaa ei pysty syömään ja ei kai tonne mikään rasvakaan tartu. Vaihtaisin tämän vaikka kymmeneen aftaan, jos pystyisin.

Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta "jänteen" kiputilasta?:hyper:

Pää on ollut hajoamispisteessä jo pitkään, ja tuntuu siltä, että alkoholi on ainut keino pitää se kasassa... Jonkinlainen pakokeino.
Luulin jo hetken, että asiat järjestyvät.

Kerranki mua tyttö pyytää ulos tekstarilla, niin sillonki se on väärä numero:) Enpä oo kyllä sitäkään ainakaan vuoteen nähny kertaakaan, numeronki olin poistanu..

Vituttaa istua töissä, ku ei oo mitään hommaa, pelkkää surffailuakaan ei jaksa. Ja lisäahistusta tuo ku tietää et seuraavat 1.5kk tulee olemaan kutakuikin samaa :S

Voi vitun vitun vittu!!!!!! :curs:

On se vittu kumma juttu kun ei yhtä vitun ooppelia saada kuukaudessa kuntoon 3:lla huoltamolla!!!! Ei vittu!!! Ei sillä olla kuuhun menossa, se mikään vitun sukkula ole todellakaan. Yks vitun auto vaan perkele.

Äsken just soitti täti merkkihuollosta kuinka ei ole vikaa löytynyt eikä heillä oikeastaan ole sitä enää tällä viikolla edes aikaa katsella joten menee ensi tiistaihin kunnes taas avaavat konepellin!!!

Vittu kuukaus yhessä autossa!!! Pitää varmaan ostaa vaan pyörä ja luopuu koko paskasta!!! Vittu!!!:wall:

Vähän luulen että tänään tempasen pienen kiukku kännin ja jos oikeen alkaa mourottaa käyn kivittää niiden kaikkien 3:n korjaamon ikkunat sisään, vittu, taksilla ajellen!!!! Perkele :curs:

:wall::wall::wall:

Vituttaa istua töissä, ku ei oo mitään hommaa, pelkkää surffailuakaan ei jaksa. Ja lisäahistusta tuo ku tietää et seuraavat 1.5kk tulee olemaan kutakuikin samaa :S
Noh, itsehän teen vastaavaa kotona aivan ilmaisiksi. :curs: :wall:

Back
Ylös Bottom