Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vedin hyvän treenin, 30min aerobista, ja pidennetty treeni jolla paikkailin viimeviikkoa. Sitten himaan, JÄRJETÖN nälkä ja heti prodejuoma naamaan, sitten about 2 levyä näkkäriä ja meetwurstia, VIELÄKIN järjetön nälkä ja katson mitä kaapissa on... Perkele, vaan paketti makkaraa. Ei muutaku pari mikroon ja huiviin. Lähti nälkä, mutta alko vituutaan ku tartti hotkia moinen mälli paskaa.

Mulla on musiikissa varmaan se vika, kun siivous ei aina maistu, tosin valikoimaa on. TIK TAK saa kyllä imurin käynnistymään....joskus

all time siivous klassikkoni:
kaiken mailman suomi rokki kokoelmat (tahdon rakastella sinua,moottori tie on kuuma,yms) pointtina on se että sitä ei normaalisti kuuntelis :D
ja tietysti pitää imuroida mahollisimman äkkiä et kuulee taas oman laulunsa!

Yks vakio karvaapina jotain 50v tekee yleensä penkkiä, prässiä n.50kg + kelkka ja ylätaljaa. Hauista sanos et on tehny viimeks n. vuos sitte. No nyt teki jotain 1-3 toistoa penkkiä varmistajan kanssa 90kg hirveä huutoo!! sen jälkee nousi seisomaan ja huusi PERKELE OON VAHVA!! kattosin ku kaveri repes ja sit repesin itekkin :hyper:

KAIKKI menee päin helvettiä. Ihan kaikki. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että oon olemassa vain siksi että muut ihmiset sais todeta että jollain menee vieläki rajummin päin helvettiä.
Vitutuksen syyt listattuina:
1. Putkiremontti & kolmivuorotyöt kombo
2. Dietti kusee
3. Treenit menee päin vittua, olen heikko paska kiitos pitkän sairasloman
4. Kaikkien ihmisten, niin tuttujen kuin tuntemattomien naamat vituttaa suunnattomasti
5. Olen saatanan lihava ja ruma noita.
6. Mikään ei oikein kiinnosta, työt ja treenit menee ihan rutiinina
Jos naiset pystyis kusemaan seisten, niin oisin jo aikaa sitten kussu muuntajaan.

KAIKKI menee päin helvettiä. Ihan kaikki. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että oon olemassa vain siksi että muut ihmiset sais todeta että jollain menee vieläki rajummin päin helvettiä.
Vitutuksen syyt listattuina:
1. Putkiremontti & kolmivuorotyöt kombo
2. Dietti kusee
3. Treenit menee päin vittua, olen heikko paska kiitos pitkän sairasloman
4. Kaikkien ihmisten, niin tuttujen kuin tuntemattomien naamat vituttaa suunnattomasti
5. Olen saatanan lihava ja ruma noita.
6. Mikään ei oikein kiinnosta, työt ja treenit menee ihan rutiinina
Jos naiset pystyis kusemaan seisten, niin oisin jo aikaa sitten kussu muuntajaan.

Sä olet kyllä jollain oudolla tavalla aivan ihana kun sua vituttaa... :kuola:

Sorry :nolo:

Yks vakio karvaapina jotain 50v tekee yleensä penkkiä, prässiä n.50kg + kelkka ja ylätaljaa. Hauista sanos et on tehny viimeks n. vuos sitte. No nyt teki jotain 1-3 toistoa penkkiä varmistajan kanssa 90kg hirveä huutoo!! sen jälkee nousi seisomaan ja huusi PERKELE OON VAHVA!! kattosin ku kaveri repes ja sit repesin itekkin :hyper:

Ei perkele :lol2:

Maanantaina ostettu digiboksi tilttas tänään kokonaan. Ei vaan oikein riittäis aikaa ja mielenkiintoa kiikuttaa tota huomenna liikkeeseen ja hakea toista tilalle.

Jaiks. Mun talossa on kuulemma ollu tulipalo. Kiva että meitä asukkaita on informoitu! Ihmettelinkin alkuviikosta kummallista käryä rappukäytävässä. Tässä taloyhtiössä kun on putkiremontti, ja rappukäytävässä sellaset ihme muoviseinäsysteemit. Joku saatanan atomipää oli sitten sytyttäny ne muovit palamaan.. Tämä tyttö muuttaa nyt hevon helvettiin täältä. Melkein tekis mieli lähteä nyt yötä myöten vanhempien luo evakkoon naapurikaupunkiin.. Kuulin ton vasta äsken, isä kerto kun soitti. Oli kuulemma ollu tän päivän turun sanomissa... Mikä ihmisiä nykyään vaivaa? Ei taida tulla paljon nukuttua tänä yönä kun saa varautua siihen että keskellä yötä pitää lähteä paloa karkuun.. hyi saatana!

Ala kattoo kuuden ketjua maanantaisin.
Laita lämpöiset sukat jalkaan
Vaihtelu virkistää - syö aamiaiseksi jotain muuta ja hyvää:thumbs:.

Kylläsesiitä :)

Miksei vika työviikko ennen kesälomii vois mennä vähän nopeemmin??? VASTA TORSTAI!!

kerkes jo hyvän matkaa tekemään hommia kun ei asiakkaasta kuulunut niin nyt soitti hetkeä ennen töistälähtöä ja tuli vitunmoinen kasa muutoksia...

no ei viitti ottaa stressiä, avautuminenkin helpotti jo vähän

niin ja se vituttaa kun seiskahomot kirjoitti hannan (:haart:) pakkiskirjoitteluista...

11. päivä putkeen kipeenä. Kuumetta ~40, pää kipeä, oksentelua, kurkkukipua. En oo syöny sitte viime viikon maanantain, ainoastaan mehulla eläny sen verran mitä on sisällä pysyny. Ja eilisillan jälkeen en oo oikeestaan ees juonu, kurkun kipeyttä ei voi sanoin kuvailla. Se varmaan kertoo että en niele enää edes omaa sylkeäni, käytän sylkykuppia. :jahas:

Tänään tohtori sai vihdoin todettua että angiina, miten voi kestää 10 päivää diagnosoida??? Nyt mennään penisilliinikuurilla, noita tabuja on vaan mahdoton niellä. :itku:

Paino on pudonnu jotain 7kg :hyper:

Siitepölyallergia vittumainen tällä hetkellä täällä vantaalla. Vituttaa kun edes töitä pysty tekemään kun pakko niistää joka sekuntti.

Back
Ylös Bottom