Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vähän samantapaista. Mun pyörästä oli pöllitty yks yö satula. Ei muuta. Kaikki muu oli ehjää. Jopa irtiotetut osat oli jätetty siististi paikoilleen.

Vittu, kelatkaa mikä keli, koko päivän olin töissä visioinut kylmästä kokiksesta ja ah, kauppaan saatanallisessa ruuhkassa hakemaan puolenlitran aarrettani. Kassalla, kassalla alkaa painajainen, kaljuuntuva pieni mummo lataa ostoksia hihnalle tök................tök........................tök.......................tök..... ja kun ostokset on ladottu, kaivaa kultainen mummeli rahaa laukustaan seuraavat viisi minuuttia... ja HEI KOKO VUODEN LOTTOKUPONGIT!! niin vitun ryppyisiä ettei kone lue osaa ja sitten palaa käämi. tökkään pullon kassatädin puolelle, sanon mummolle haista vittu, kaahaan toyotalla kuin hullu ja kotiin päästyäni huomaan jonkun jarruista laahaavan. Aivan mahtava kesäpäivä saatana.

...tökkään pullon kassatädin puolelle, sanon mummolle haista vittu, kaahaan toyotalla kuin hullu ja kotiin päästyäni huomaan jonkun jarruista laahaavan. Aivan mahtava kesäpäivä saatana.

Oletkohan se sama kusipää joka kaahasi kehällä kannelmäen kohalla kuin hullu tojotallaan ja teki järjettömiä harakiriohituksia. no joka tapauksessa kasva aikuiseksi

Haha!

Olin lähössä äsken salille niin huomasin et autosta oli yön aikana pöllitty ratti :D
Ei oikeestaan ees sinäänsä vituta vaan naurattaa, et miks vitussa joku vie vanhan opelin ratin. Mankaa eikä muuta oltu viety, ratti vain.

Onko prelude vedetty lunastukseen vai mitä sä opelilla ajelet..?:D

Haha!

Olin lähössä äsken salille niin huomasin et autosta oli yön aikana pöllitty ratti :D
Ei oikeestaan ees sinäänsä vituta vaan naurattaa, et miks vitussa joku vie vanhan opelin ratin. Mankaa eikä muuta oltu viety, ratti vain.

Nyt rupes vähän jo vituttaa, kävin tarkastelee tilannetta enemmän niin koko roska on sahattu poikki. Pitää siis vaihtaa koko ohjausakseli. Vaikka väliaikainen auto onkin niin silti voi viddu.

Onko prelude vedetty lunastukseen vai mitä sä opelilla ajelet..?:D

Ei sentäs, se on myyty :)

Ihan kiva olla taas sinkkuna mutta omaan kämppään muuton myötä on ollu kauhee tappelu näiden teknisten laitteiden ja pesukoneen liittimien kanssa. Ei oo ikinä ennen tarvinnu huolehtia näistä asioista mutta pakko näköjään nyt opetella, ei tässä muukaan auta. :curs: :evil:
Menen kohta tuolta yöelämästä iskemään jonkun miehen "Haluaisitko tulla laittamaan mun pesukoneen ja digilaitteet kuntoon". :D heh, tuliskohan kukaan... :D ;)

Mitenkäs se menikään, tie miehen sydämeen tai tekniikka-apuihin käy vatsan kautta.

Kyyllähän kokkaaminen onnistuu... ja tietysti jotain hyvää kylmää juotavaa siihen lisukkeeksi. Bonuspalkintona voi ansaita järkiruoan jos vielä yks kinkkisempi lampunvaihto onnistuu lisäksi... :D

Nonnih, nyt äkkiä treffiosastolle viestiä että kaivataan Tampereen seudulta miestä avuksi. Palkkioksi tarjotaan asennuskaljat ja ruuat.

Kai se on vaan ite opeteltava nää hommat, muuten tulee taas jossain vaiheessa eteen. Katotaan miten käy... :)

Käyttöohjeet auttavat noissa melko pitkälle. Ja vesivahingon sattuessa ota sitten ensin yhteyttä huoltomieheen, sitten vasta pakkikselle. Digilaitteiden kanssa sitten valmistajan tukipalveluun tai ostopaikkaan. :D

Raha-asiat päin helvettiä

Raha-asiat on ihan päin persettä. Pari laskuu rästissä ja kelan kaa joutuu tapella tukien ja muiden kanssa. Vittu vaikka oon kesätöis silti kaikki rahat on menny nyt aivan olemattomiin ja laskuja pukkaa yksi toisen perään. Pitäis jotai yrittää säästääkin mut ei täst tuu mitään saatana!

Ja siis mitään älytöntä krääsää en ole ostanut sen enempää...vittu että vituttaa:curs:

pieni kesäflunssa iskenyt, ei pääse treenaa.
kämppä on ku sauna, liia kuumaa.

295371.jpg

^^^ja toi horo on niin vitun ruma ja sniffdaddyllä on se avatarina, hyi helvetti :urjo::urjo::urjo:

Back
Ylös Bottom