Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa rahahuolet....pelottaa miten tulen selviämään tietyistä maksuista kun nyt työtilanne on kesällä huono...:(

Seuraava joka sanoo että lautapojan homma on kiva kesätyö, saa turpaansa. Tapan saatana. Onko kivaa työssä josta massi menee kädestä suuhun -periaatteella, kaikki perkele pompottelevat ja päivän jälkeen on niin lopussa ettei muista hommista tule hevon vittua. Lähden kyllä menemään sieltä kohta stna

Vaalea iho + ilman paitaa merellä + auringonpaiste = ?

Vaalea iho + ilman paitaa merellä + auringonpaiste = ?

MÄ TIEN!! :D

Oma vitutus: helvetin upea sää mutta tässä tuppukylässä ei oo tekemistä muutakuin hengata ulkona, pitäs alkaa suunnittelemaan jotain suurempaa reissua varmaan

Vituttaa niin paljon, ettei enää edes vituta (jos vituttaisi joutuisin meuhkaamaan ja hajottamaan paikkoja 24/7):

- Autokoulu keskeytyi, ja kun ei ole korttia en pysty tekemään haluamaani työtä.

- "Lainattu" 4000e minun rahojani (rahoista reilu puolet oli korvausrahoja, jotka tarkoitetu opiskeluihini ym tärkeisiin juttuihin), en varmasti tule koskaan samaan osaakaan niistä takaisin. JA NYT ON VITTU TILILLÄ 0,40€:curs::curs::curs:!!! Autokoulun uudelleen aloittamista ei näinollen vielä kannata edes miettiä.

- Ja sitten on vielä tämä yksinäisyys, jota olenkin yrittänyt korjata moneen otteeseen huonoin tuloksin. Ei olisi pitänyt yrittää koskaan mitään, niin voisi elää edes kuvitelmissa, nyt ei ole sitäkään mahdollisuutta.

puntille ei tahdo ehtiä kun pari kertaa viikkoon.
vituttaa kaikki hyttyset, mäkäräiset ja paarmat, kaula on nyt sen verran paukamilla että huh huh!!!!

Tyttöystävä on 400 kilometrin päässä ja tulee vasta kahden viikon päästä taikaisin, helvetin kova ikävä. En voi pitää alushousuja kun näin kesähelteellä kassit hikoaa niin perkeleesti. Pitäs pestä auto, kiinnostus on nollissa, pitäs hakata halot eikä kiinnosta sekään, en aio tehdä mitään haistakaa paska. Panettaa 24/7. Treeni meni tänään laiskasti kun ei kiinnosta mikään. Ruoka ei maistu. Kauhee nälkä. Olen perse auki, ei senttiäkään rahaa ja tilipäivä vasta maanantaina. Väsyttää muttei nukuta.

Tää Serbian viisuvoittaja haukkuu suomalaisten ulkonäköä :curs: :curs: ihan kuin olisi jotain varaa sillä ulkonäöllä!

Pienet on mulla murheet, mutta sieppaa silti ihan kympillä nyt!!!!

Et ole ainoa. Itteäni on kiukuttanut ko. asia myös, vaikka asia ei sinänsä kiinnosta joten ei pitäisi vituttaa. Mutta silti! :curs:

Hoohhoo, luulin että tuo serbien euroviisuämmä on ainakin 15 vuotta vanhempi kuin mitä on :hyper: Ärsyttävän näköinen on ite. Varmaan kateellinen kauniille Suomen ihQblondeille :D

Onpa kyllä kunnon emäntä, oli muka Suomi niin vastenmielinen paikka, ettei kelvannut juuri mikään meidän ruoka ja oli nähnyt nälkää tämän takia.

Originali pousted bai Iltasanomat.fi: Marija löysi suomalaisista jotain positiivistakin:
- Pidin kyllä niistä 12 pisteestä, jotka sain Suomelta.

Noniin!! :jahas:

No eipä tolla Serbian lepakolla luulis olevan varaa haukkua suomea ja suomalaisten ulkonäköä saatana. Näyttää itse ihan mieheltä. Munat vain puuttuu (vai puuttuuko?). Tainnut nousta viisuvoitto ämmälle hattuun.

Sen serbiakan voisi uran sammumisen jälkeen palkata naantalin muumimaailmaan esittämään noitaa. Se olisi siistiä kun serbinaisille kasvaa vanhemmiten mursuviiksetkin.

Hehän ovat kuin kaksi marjaa:

Vanginvartija Claire Howell Ozista:
295371.jpg

Serbian viisuvoittaja Marija Serifovic:
Howell3.jpg

Vituttaa. Kun tossa keskustassa(eikä kyllä taida muuallakaan päin koko kautpunkis) olla yhtäkään yleistä vessaa. (Tahi joo onhan siin kauppakeskukses ja mäkis ja heses + ravintolat, mut en pidä niitä yleisinä koska ne joko vaatii asiakkaana olemisen tai sitten jonkun maksun). Ja siinä on näitä "piilossa" olevia paikkoja jossa immeiset käy kusella, MUTTA poliisi on sitten ruvennut kyttäämään ja sakottamaan pissiöitä oikeen kunnolla.

Vittu tossa ole mitään järkeä.

Haistakaa paska koko kaupunki.

Aivan kaikki vituttaa. Tää on taas niitä aikoja kuin kaikki hajoaa käsiin :itku: Ja ihmisten kaksi naamaisuus! Siis voi vitun perkele sitä en voi sietää :curs: Kun saan sen yhen selkää puukottaja kiinni ja selän takana paskan jauhajan. Niin vedä perkele ympäri korvia makso mitä makso

Tää Serbian viisuvoittaja haukkuu suomalaisten ulkonäköä :curs: :curs: ihan kuin olisi jotain varaa sillä ulkonäöllä!

Pienet on mulla murheet, mutta sieppaa silti ihan kympillä nyt!!!!

Sano vielä että ei aio ikinä kaydä täällä. Olis vieny loputkin täällä asuvat sikaniskaserbit mukanansa.:curs:

Haha!

Olin lähössä äsken salille niin huomasin et autosta oli yön aikana pöllitty ratti :D
Ei oikeestaan ees sinäänsä vituta vaan naurattaa, et miks vitussa joku vie vanhan opelin ratin. Mankaa eikä muuta oltu viety, ratti vain.

Back
Ylös Bottom