Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa baareissa olevat liian kännissä olevat apinat. Kyllä, ihminen VOI olla liian kännissä. Nämä apinat sitten saavat aikaan seuraanvanlaisia asioita:

i: Lasit ja juomat joko muiden syliin paskaksi tai sitten "ihan vain" lattialle. Börsin lattia oli eilen täynnä lasinsiruja, siis aivan joka paikassa oli niitä. Minä sain yhdet kaljat puvulleni.

ii: Palavat tupakat ovat muitten ihmisten vaatteissa/silmässä/iholla.

iii: Muutenkin täydessä baarissa nämä apinat hyppäävät melkein reppuselkään, kun kävellään paikasta toiseen tai sitten vain reilusti repivät itselleen väylän.

Nämä Gazozin farkut. Vetoketju oli vaivihkaa auennut kun lähijunassa tein matkaa kohti Helsinkiä. Helsingissä hyppäsin junasta pihalle niin rupesin ihmettelemään miten nivusissa käy niin kova viima:david:
Sepalus aivan kokonaan auki! Nolotti ja vitutti samaan aikaan.

Vituttaa baareissa olevat liian kännissä olevat apinat. Kyllä, ihminen VOI olla liian kännissä. Nämä apinat sitten saavat aikaan seuraanvanlaisia asioita:

i: Lasit ja juomat joko muiden syliin paskaksi tai sitten "ihan vain" lattialle. Börsin lattia oli eilen täynnä lasinsiruja, siis aivan joka paikassa oli niitä. Minä sain yhdet kaljat puvulleni.

Börsissä oli aivan kamala meininki, sain muuten järkättyä kolme kaveria sinne sisään ilmatteks (itseni mukaanlukien). Ja juu, siellä oli niitä jannuja, joilla vaan "lipesi" yks kaks lasi lattialle. Kivasti narsku Converse All Starsien pohjissa nuo sirpaleet. Ja se ihmismassa oli aika ahdistavaa.

Aulan vessassa pesiessäni käsiäni kusella käynnin jälkeen, takanani oli pari sälliä kusella ja yksi ovella venaamassa. Sitten kuului takaa "pröööt", toinen jannuista päräytti kunnon kännipierut ja kaikki revettiin :lol2:

ii: Palavat tupakat ovat muitten ihmisten vaatteissa/silmässä/iholla.

iii: Muutenkin täydessä baarissa nämä apinat hyppäävät melkein reppuselkään, kun kävellään paikasta toiseen tai sitten vain reilusti repivät itselleen väylän.

Hienoa, että nuoremmatkin ajattelee noin. Tules ensi lauantaina Börsiin niin ei ole tommosta enää (niin paljoa) :)

Hienoa, että nuoremmatkin ajattelee noin. Tules ensi lauantaina Börsiin niin ei ole tommosta enää (niin paljoa) :)

Niin, näkee vain enää kun keitto konttaa lattialla kalsarit päässä ja kaveri selässä
ratsastamassa. Ihan peruskauraa sellaisen kakaralauman jälkeen.

Oon aina naureskellu ihmisille ku kännissä soittelee/viestittelee typeriä, nyt tuli se tehtyä itse. Ei ole kuulunut vastausta, ehkä hyvä niin. Onneks on kesäloma eessä, ei törmätä koulussakaan. Välillä naurattaa, välilä tulee hirveä häpeän tunne, vittu mitä tuli tehtyä :D

Nämä Gazozin farkut. Vetoketju oli vaivihkaa auennut kun lähijunassa tein matkaa kohti Helsinkiä. Helsingissä hyppäsin junasta pihalle niin rupesin ihmettelemään miten nivusissa käy niin kova viima
Sepalus aivan kokonaan auki! Nolotti ja vitutti samaan aikaan.

Ei se ny niin vakavaa oo, mullaki oli eilen omissa ylioppilasjuhlissa kolmesti puvun housujen vetoketju auki & baarissa kahdesti :D Enkä ees huomannu itse sitä joka kerralla ennenku joku huomautti :D Oon tottunu napillisiin housuihin niin vetoketjut tuottaa vähä hankaluuksia..

Kyl mua vieläkin jaksaa vituttaa eilinen kun ei noi tytöt tykkäile.. ja kun mä en oo pitkää aikaan kiinnostunut kestään tytöstä kunnolla. Tosin kyl mä sanoisin et toi keväällä tavattu tyttö oli kiinnostavampi kuin tää eilinen, mutta kyllä mä tykkään ihan hirveesti tosta.. oli tosi ikävä saatella se junalle, ja ties etten mä sitä nää enää, mä tykkään :haart: ja ol meillä tosi kivaa, ja oli sellainen fiilis että seki tykkäsi musta.. mut ei ni ei.. vittu!

Jatkuvastihan sä olet johonkin ihQblondiin palavasti rakastunut. Ja useimmiten vielä "tapailet" ainakin jollain tasolla montaa sellaista kerralla.

edit: Ajatteleppas nyt järkevästi. Sä pääset tyttöjen lähelle, käyt treffeillä niitten kanssa jne. Tämä tarkoittaa sitä, että ensivaikutelma jonka annat tytöille on ilemisen hyvä, eli kyse ei ole esim. siitä, ettet ole treenannut tarpeeksi tai että sulla on ruma naama. Kyse on jostain muusta, ja luulempa, että epätoivoinen luuseriasenteesi näkyy pian jonkinmoisen kanssakäymisen myötä.

Oon aina naureskellu ihmisille ku kännissä soittelee/viestittelee typeriä, nyt tuli se tehtyä itse. Ei ole kuulunut vastausta, ehkä hyvä niin. Onneks on kesäloma eessä, ei törmätä koulussakaan. Välillä naurattaa, välilä tulee hirveä häpeän tunne, vittu mitä tuli tehtyä :D

Tätä samaa tuli ittekki harrastettua aamulla viiden aikaan :jahas:
Ja nyt krapula päällä ja maha iha sekasin, ei saa syötyy mitää, vituttaa....

Jatkuvastihan sä olet johonkin ihQblondiin palavasti rakastunut. Ja useimmiten vielä "tapailet" ainakin jollain tasolla montaa sellaista kerralla.

edit: Ajatteleppas nyt järkevästi. Sä pääset tyttöjen lähelle, käyt treffeillä niitten kanssa jne. Tämä tarkoittaa sitä, että ensivaikutelma jonka annat tytöille on ilemisen hyvä, eli kyse ei ole esim. siitä, ettet ole treenannut tarpeeksi tai että sulla on ruma naama. Kyse on jostain muusta, ja luulempa, että epätoivoinen luuseriasenteesi näkyy pian jonkinmoisen kanssakäymisen myötä.

Hitto, enpä oo tullu ajatelleeksi, kun oon ottanu automaationa sen, että kaikki miespuoliset pääsee tyttöjen lähelle ja pääsee tapaamaan niitä jne.. ja aina on ollu sellaista käsitystä mulla että kaikki muut on sata kertaa parempia naispuolisten kanssa, ja naista irtoaa joka viikko, ja seurustelua koska vaan haluaa jonkun kivan ottaa.. Kai se sitten on harhakäsitys. vissiin ne sitte musta aluksi tykkääkin, kun tänkin viikonlopun aikana oon tosiaan suudellut kahta eri naista ja oli kovaa yritystä sen ihqblondin kanssa.

Jotenkin aina vaan oon syyttäny omaa peilikuvaa huonosta naisonnesta, ja onnistuneet naisjutut on tullu enemmän tyttöosapuolien alotteesta.. noh katsellaan seuraavia..:) ja oottaahan nyt yksi tyttö kesää suomessa ja mua, ja sekin pyysi itse mua ulos mesen avulla. Vielä salapoliisityönä kaivoi meseosotteeni kukaties mistä, eli ehkei tää nyt aivan onnetonta räpellystä sittenkään ole.

kiteytettynä: Vituttaa siis oma asenteeni.

Ja tosiaan Taskuamatsonin huomioille iso:thumbs:

Paskaa kirjoittaa tänne threadiin, kun kaikki on niin hyvin.. ihana sää, tosi ihana sää, kaikki on mainiosti muutenkin... paitsi se, että kun on niin hyvä sää haluan pitää partsin ovea auki 24/7, ja alakerrassa asuu ketjupolttaja.

Jumalauta kun ei se voi saatana olla edes paria kymmentä minuuttia ilman kessua huulessa. Olen todellakin osoittanut mieltäni sitä hajua vastaan. Aina kun haistan sen, kuuluu jokin kirosana kyrsiintyneellä äänellä, marssin partsin oven luo ja paiskaan sen kiinni. Ei se ämmä voi olla huomaamatta. Toivottavasti tulee edes huono omatunto.

Ei jumalauta kukaan voi polttaa noin usein!!! No, kai se loppuu viimeistään kun se lutka saa jonkun keuhkotaudin. Toivottavasti pian. Ei se aiemmin polttanut niin paljon kun sen luona asui mies, joka hakkasi tuota naista vähän väliä. Kyllä sitä pillitystä, mäiskettä, huutoa ja poliisin käyntiä oli lopulta kivempi kuulla kun jatkuvasti haistella tota paskaa. Että osaa olla harmia yhdestä alakerran asukista. Muuten tässä keskustassa asuminen on kyllä aivan mahtavaa, kämppä on mahtava ja kaikki on lähellä, jos tuon ämmän vaan saisi eliminoitua.

Mitäs jos sujauttaisin jonkun lapun sen oviluukusta "eikö kannattaisi vähän rajoittaa" tms. Tuskin se auttaisi. Ehkä mua vähän rauhoittaisi että sain häirittyä sen päivää samoin kun se häiritsee mun.

Paskaa kirjoittaa tänne threadiin, kun kaikki on niin hyvin.. ihana sää, tosi ihana sää, kaikki on mainiosti muutenkin... paitsi se, että kun on niin hyvä sää haluan pitää partsin ovea auki 24/7, ja alakerrassa asuu ketjupolttaja.

Otan osaa, itsellä täsmälleen sama tilanne paitsi, että sekä yläkerran että sivunaapurit (molemmat) polttaa ketjussa. Noista kun pääsis jotenkin siististi eroon niin ois bileet :hyper: Tänäänkin saanu vähän väliä paiskoa ovea ja ikkunoita kiinni. Vaihtoehdot on siis joko savustaa itseään tai läkähtyä lämpöön - valitse noista nyt sitten pienempi paha... perkele :curs:

Miten yhtä aikaa voi olla niin hyvä, mutta niin paha olla. :(

Ihanasta ja :haart: asiasta tulee kurja siinä vaiheessa, kun joutuu vasten tahtoaan olemaan ja toimimaan juuri toisin kuin haluaisi. Heh, mahtava selitys. Voi olisipa mulla lentokone...

Ja mä vihaan mun päätä. Ulkoapäin kelvollinen, mutta ne sisukset, jotka aika ajoin alkaa kehitellä jotain hölmöä ja helposti on kasassa ainekset pieneen katastrofiin.

Onneksi oikeasti kaikki on ihan hyvin, kuitenkin pieni valittaminen tekee aina hyvää... :rolleyes:

Naene, ymmärrän ärsytyksesi täysin! Joskus asuin samalla tavoin, tupakoivien yläkerrassa, ei voinut pitää parvekkeen ovea auki mikäli halusi välttyä siltä käryltä. Luonnollisestikin kämppä vielä kuuma kuin helvetti, joten :curs:

Joo tämä savun haistelu on varmaan lukemattomien ongelma. Ei se nyt haittaisi jos ehkä joskus vähän haisee rööki mutta että näin usein, ja tosiaan lämpimällä olisi niin ihanaa saada sitä raikasta ilmaa ja tuulenvirettä ulkoa... Ovien pitäminen kiinni tuntuisi vaan typerältä mutta kai se nyt on niin vaan tehtävä jos on kotona eikä halua raivostua.
Onneksi voi tulla tänne aukomaan päätä kun sapettaa.

No teil ei joka päivä haise naapurista kantautuva kannabissavu..

No teil ei joka päivä haise naapurista kantautuva kannabissavu..

Joo, sekin on koettu, mutta se ei jotenkin haitannut yhtä paljon kuin tämä. Plääh, no, voisi asiat olla pahemminkin. Voisi toi alakerran lehmä myös polttaa kumirenkaita, säilyttää mädäntyneitä kananmunan keltuaisia, ja harrastaa haisunäätien kiusaamista kuunnellen nupit kaakossa reggaeta.

;) Naene, vieppä postiluukusta sille ihan vaa vinkiksi purkki nuuskaa tai muutama nicorette;) ehkä se ymmärtää yskän..

;) Naene, vieppä postiluukusta sille ihan vaa vinkiksi purkki nuuskaa tai muutama nicorette;) ehkä se ymmärtää yskän..

Heii kiitti!! Sä annoit mulle hyvän idean!
Voisin aina viikottain lahjoa tota alakerran asukkia pienillä vinkeillä oviluukusta. Nicoretteaski, nuuskapurkki, jotkut vitun uunikintaat jotka kuuluu teipata kiinni ettei sytkäriä saa pyöräytettyä, Gladea... Hhoho! Siinä on sitten sillä ihmettelemistä.
Jos ei mikään näistä auta, niin voisin ruveta kaatamaan parvekkeelta alakertaan jotain helposti syttyvää nestettä aina kun haistan siellä orastavan tulipään.

Back
Ylös Bottom