Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Muutama tapaus on tosiaan jäänyt mieleen:

Kerran salille tuli joku ennennäkemätön kaveri, joka sitten määrätietoisesti käveli penkille. Teki ensin lämmittelyksi kymmenkunta toistoa tyhjällä tangolla. Sen jälkeen latasi 130 kiloa(!) tankoon. Kattelin itse siinä syrjäsilmällä kaverin touhuilua ja mietin että jos toi nostaa _nuo_ malmit niin on jo piilevää voimaa. Noh, kaveri meni tangon alle, otti tangosta kiinni, muutama tuima puhallus ja sen jälkeen tanko ylös ja siitä rinnalle. Sitten alkoi kauhia puhina ja ähinä sekä kropan vääntely kun kaveri punnersi painoja ylös. Olin jo menossa avuksi, kun kaveri saikin itse tangon ylös. Kuitenkin, sälli jatkoi sen jälkeen huomattavasti nöyrempänä ja pudotti painot kiltisti 80kiloon.

Sitten itse kerran hölmöilin penkkitreeneissä. Aloitin treenit lämmittelysarjoilla, ekana kuudellakympillä. No, laitoin tangon toiseen päähän ensiksi 20:n levyn ja lukon, mutta toiseen päähän laitoin pelkän lukon! En siis hoksannut sitä. Asetuin siitä sitten tangon alle ja vilkaisin ensiksi vasenta levyä että se oli kunnolla paikoillaan ja sitten oikeata levyä. Siinä oli jotain oudon näköistä. Makasin siinä tangon alla ja mietin että wtf? nyt jossain mättää. Kohta siihen tuli kaveri, joka ihmetteli että olenko ihan tosissani treenaamassa sillä tavalla.

Ja lopuksi eräs äijä, joka _aina_ käytti nostositeitä, liikkeestä riippumatta. Kyllä eräänkin kerran ihmettelin kun äijä penkkiäkin treenatessa kietoi siteet tangon ympärille. Ja sen liikeradat treenatessa oli aina semmosia 5 sentin nykytyksiä ja tekniikat päin helvettiä. Jalkaprässiin, penkkiin.. hirveät raudat ja sit nylkyttämään. Niin, ja tietysti se koko sarjan ajan pidätti hengitystään.

Hieman kismittää kun tuli heiluttua meripäivillä pari päivää eikä päässy edes jyystää.
Sit ei tarttis illalla olla niin saakelin lämmin kun ei meinaa saada unta. :david:

Vituttaa!

...kun duunissa old school duunarit voi lusmuta niiiiin paljon ku itte huvittaa kun taas uudemmat on suurennuslasin alla. Itte oon siellä välissä et ei enää sentää kyttäillä mutta kyllä ne duunit tekemällä vähenee. Se mitä jotkut ei tee, tekee muut (minä) sensijaa ja överiin jäädään kun lusmut on jo himassa.

Monissa paikoissa huomannu saman jutun... Kauiten olleet työntekijät voivat myöhästellä ja tehä mitä jaksaa eli ei mitään kokopäivän sen sijaa jos joku muu myöhästyy 2min niin noottia tulee. Ah.. sainpahan ulos. Onko muissa paikoissa vastaavaa meininkiä?

Originally posted by d0n
Vituttaa!

...kun duunissa old school duunarit voi lusmuta niiiiin paljon ku itte huvittaa kun taas uudemmat on suurennuslasin alla. Itte oon siellä välissä et ei enää sentää kyttäillä mutta kyllä ne duunit tekemällä vähenee. Se mitä jotkut ei tee, tekee muut (minä) sensijaa ja överiin jäädään kun lusmut on jo himassa.

Monissa paikoissa huomannu saman jutun... Kauiten olleet työntekijät voivat myöhästellä ja tehä mitä jaksaa eli ei mitään kokopäivän sen sijaa jos joku muu myöhästyy 2min niin noottia tulee. Ah.. sainpahan ulos. Onko muissa paikoissa vastaavaa meininkiä?

Tuohan on ihan selvä juttu, pitäähän vanhoilla konkareilla olla jotain etuja :) Et ole vielä inttiä käynyt? Siellä tuo meininki on huipussaan.

h.

Originally posted by Huen
Tuohan on ihan selvä juttu, pitäähän vanhoilla konkareilla olla jotain etuja :) Et ole vielä inttiä käynyt? Siellä tuo meininki on huipussaan.

h.

Hehe.. Oon intin käyny mut se on eri asia.. kai :D

Ehkä eri paikoissa eri homma mut nää "konkarit" harvoin konkareita on.. varsinkaa meillä päin.

Kyllähän vituttaa!!!

Käsi hajosi 10 viikkoa sitten ja yllättäen treeneistä ei ole tullut yhtään mitään.
Paino on pudonnut 122kg:sta 109Kg:n!! Ei onneks masenna tollanen pudotus.

Nyt pääsen salille jumppailee taas. Pitää vaan yrittää kääntää tää mega vitutus hirveeksi treeni motivaatioksi.

Originally posted by d0n
Ehkä eri paikoissa eri homma mut nää "konkarit" harvoin konkareita on.. varsinkaa meillä päin.

Ei ole Suomessa mitenkään harvinainen ilmiö, että liksa ja edut menee tasan iän mukaan. Aivan sama mitä osaat tehdä tai miten hyvin teet, koska palkka määräytyy iän mukaan.

Yhestä duunista mä lähdin suureksi osaksi sen takia, että siellä oli juuri tuo meininki. Vanhat starbat nosti hirveetä liksaa, kun nuoret teki duunit. Vielä vähän lisää suolaa haavoihin lisäsi se, että firman menestymisen pohjalta vakituiset duunarit sai bonuksia. Arvaa vituttaako kuunnella niiden bonusmehusteluja, kun tietää ettei ne ite tasan oo tehny mitään niiden eteen.

Olin itse aikanaan todistamassa seuraavanlaista tapahtumaa.

Uimahallin punttisalilla oltiin päiväsaikaan kaverin kanssa treenailemassa, ja väljää kun oli, niin uimahallin henkilökuntaa oli myös nostelemassa. Siinä oli kaksi sellaista uima-/kuntosalivalvojaa, jotka oli selvästi jo vuosia treenanneet. Hyvässä kunnossa, ja tiesivät mitä tekivät.

Toinen valvojista alkoi tekemään ojentajia ylätaljassa siten, että nojasi selällä laitetta vasten - Oli siis naama eri suuntaan, kuin jos tekisi ylätaljaa (tai normaalin logiikan mukaisesti myöskin ojentajia). Laite oli aika moderni, siinä oli sellainen pieni "kisko", jota myöten painot (ja niiden mukana tappi) kulki ylös alas.

Kaveri veti heti ekan toiston melko reippaalla vauhdilla, nojaten vieläkin laitteeseen (ja siten myös kiskoon). Tappihan luonnollisesti nousi painopakan mukana kiskoa pitkin sillä seurauksella, että se upposi inhottavan näköisesti kaverin takaosastoon. Pikkuisen matkaa nousi koko kaveri ylöspäin, ja kuului vastenmielinen älähdys. Taisi neitsyys mennä...

Toinen valvojista totesi siihen, että: "Hyi vittu, se on alettava käyttää kumihanskoja jos tossa laitteessa meinaa vielä treenata".

Originally posted by maxmussel
Juu Terosta löytyy tavaraa kerrottavaks... :D Kattoo ny tuleeko tonne Gold'sille ku aukeaa taas... (Elokuussa pitäs). Yks juttu on siltä ajalta ku Gold's oli Matinkylässä: tero istuutuu hauislaitteeseen (talja) väärinpäin ja alkaa tekemään ojentajia erittäin oudon näköisesti. Itse vasta-alkajana olin tietysti kiinnostunut että voiko noin edes tehdä kun niin hankalalta näytti. Päivänä eräänä (sama liike) sitten piti auttaa teroa saamaan kahva käteen johon siihen aikaan suomessa oleva (ammattilainen) Fathi Krishi totesi että "don't help him to that or anything else, he's crazy".

Heh, toi Terohan treenasi ennen Goldsin aukeamista mm.Kikin Kuntoskeidaassa itäkeskuksessa, ja siellä pääsin jo seuraamaan hänen tempauksiaan.

MM. treenin välissä kilo pähkinöitä ja litra piimää-> ja homma jatkuu.
Maksalaatikkoa tykkäsi Tero myös kummasti latoa naamaan treenin välillä.
Ehkä oudoin tempaus oli kumminkin se, kun aikoinaan kuntoskeidan yhteydessä oli myös budocenter, jonka seinillä oli, kuten ko.paikoissa usein karate jne.julisteita jotka Tero repi kaikki lattialle, ja ei muuta kuin jatkamaan treeniä.
Saman heebon pelastin penkin ja tangon välistä, kun 140-kg jäi rinnalle, ja Tero tulikin kysymään, olisiko liikaa painoa ? Saattoi olla tosiaan vastasin, ja Tero ottikin kaikki 2.5kg pois.

Voi olla huhu, mutta väittivät, että Tero käveli Espoosta joka pvä Goldsille ja takaisin himaan, tai missä ikinä asuikaan.

En jaksa lukea kaikkia edellisiä postauksia, mutta eikös tämä tero ole juuri se kaveri, joka käy myös espoon keskuksessa, kannusillanmäessä. Eli käykö hän kahdessa paikassa???

Originally posted by paistijauheliha
Pakko olla totta.. Ei saatana muuten voi pk-seudulla asua kahta täysin sekoa Teroa. :D

Sama heppu, oli se aika näky, 130.kg äijä vetää salia ympäri, niin että verkkarit roikkuu melkein polvissa ja puolet perseestä paistaa.
Joka päivä se otti penkistä sen saman treenin Mikonkadulla, aian sillointällöin kauheet raudat siihen isoon prässiin ja 10.cm liikettä.

Näkikö kukaan ikinä Teron käyvän suihkussa ?

Jos näille sivustoille tulisi joku uusi käyttäjä, jonka nimimerkki olisi Tero, ja postaukset suoraan helvetin porteilta, niin voisi yksi jos toinenkin revetä siihen paikkaan.

PS: Olisi muuten hienoa.:thumbs:

Ei ole pitkiin aikoihin kummempia tapahtunut..nyt sitten vain kun pitkästä aikaa sattui salille samaan aikaan joku muukin niin johan lähti menemään persmäkiä alaspäin...
Tapanani on yleensä pysytellä omissa oloissani kun reenaan, vaikka salilla olisi kavereitakin,muutaman sanan vaihdan jos olen varma ettei toista häiritse. No,sattuipa salille herra,jonka tiedän olevan lipevä "isken kaikkea mikä naiselta näyttää"-tyyppi. Puhui aluksi tuollaisia tyypillisiä miten menee-juttuja,mutta sitten alkoi hillitön iskeminen. Aina kun sain yhden sarjan tehtyä,oli herra siinä nokan edessä pullistelemassa ja kertomassa koko elämäntarinaansa. Ilmeisesti muutama vihainen katse ja keskeytetty lause sai herran tajuamaan että olen treenaamassa, en hakemassa miehiä mukaani..

Toisella kertaa sai sitten nauraa itselleen :D Olin yksin salilla ja oli jo lähes sulkemisaika,yksin olin koko ajan ja omissa ajatuksissani.Kuljin ulko-oven ohi ja juuri sillä hetkellä eräs miekkonen nykäsi oven auki. Säikähdin niin perkeleesti!! Silmät meinasi pudota päästä ja vetäisin henkeä niin kovalla voimalla sisään että vinkuminen kuului. Yskäisin ja poistuin mahd. nopeasti..lopettamassa olin luojan kiitos muutenkin. :)

Originally posted by Kimmo
Näkikö kukaan ikinä Teron käyvän suihkussa ?

Kerran Mikonkadun Goldsilla muistan, että Tero sattui olemaan suihkussa samaan aikaan :) Tero oli kylä mainio kaveri, sai monet naurut sen kanssa kun jutteli. Kerran mm. Tero kertoi olleensa jossain haastattelussa, jossa kyseltiin mitä haluasi tehdä ammatikseen. Tero oli vastannut, että hän haluaa astronautiksi. Haastattelija oli todennut, että siihen pitää varmaan olla ylioppilas. Tästä Tero sai sitten innostuksen lähteä iltalukioon :D.

Noh, päätinpä lähtee salille 30 astetta lämmintä ei siinä vielä mitään. Kappas kummaa silta auki, voi vittu odotellaan siinä helteessä sitten parikyt minsaa...no ei sekään mitään, tullaan salille mitä vittua ??? ovi lukossa avoinna 9-12 siesta 15-22 voi VITTU!!!!!!!!! ja vielä ens kuun johonkin puoleen väliin asti, miten vitussa sielä voi käydä saatana kun töissä on. Voi paska... nyt kyllä kuulee noottia salin pitäjä kun ensi kerran menen sinne, ellen vaihda jo salia...ja vieläkun reenailee siellä viimesenä siinä 20:00 aikaan "sillon aikonaan kun oli auki" niin kävelee hermostuneesti ja kyselee meetkö vielä tonne... voi vittu....ihan niinku olisin vastuksina siinä että pitäs aikasemmin päästä kotiin... Möis vaikka mulle sen salin niin pääsis siitäkin... saispahan käydä omaan aikaan salilla.

Eihän sitä koskaan tiedä kuinka koomiselta itse näyttää,mutta :)

Eli sali missä tuli kotona asuessa käytyä,niin siellä tuppasi pyörimään sellainen keski-ikäinen mieshenkilö.Takatukka,Mikko Alatalo mallin silmälasit,aina ilman paitaa ja tiukat pyöräilyshortsit jalassa.Sitten kun se teki esim.penkkiä pelkällä tangolla lämmittelyksi, niin sillä oli tapana nostaa sitä tankoa helvetinmoisen huudon ja ähinän kanssa (siis se tosiaan huusi).Ja vielä kauheampaa oli se, kun sillä sattu vähänkin olemaan painoja siinä tangossa kiinni.Treenistään se käytti puolisen tuntia peilin edessä pullisteluun ja tuli sitten pätemään kuinka hänen vartalonsa on kovan treenin tulos ja kyllä me nuoret samoihin tuloksiin joskus päästään,mutta siihen on pitkä matka jne.

Se on sellainen kaveri joka on jäänyt elävästi mieleen :) sattuneesta syystä.

(Kauheinta oli se että treenit osu kyseisen hepun kanssa aina samalle päivälle ja vuorokauden ajalle)

paras tapaus oli entisellä saarijärven salilla kun joku teki vinopenkkiä kässäreillä. ikkunan takana oli teinityttöjä rivissä kattomassa. tämä tarinan sankari otti tietenkin suurimmat painot mitkä jakso nostaa ja naama punasena alko punnertamaan. ei aikaakaan kun nenästä lensi n. 10cm pitkä RÄKÄ edessä olevaan peiliin ja painot tippu maahan. ei jumalauta. =D

ja tuo piereskelyhän kuuluu asiaa. esim. penkissä ku vääntää ja pieree ni varmistajat lähtee pois. mut sarja ei saa kärsiä. =)

eilen salille ryntäsi joku kuntointoilupari (20vuotiaita). miehellä (lue: pojalla) oli puuhelmet kaulassa, lippa pystyssä ja painoa taisi löytyä about 50 kiloa.

naisella oli trendikkäät upouudet salivaatteet ja ensi töikseen hän meni peilin (seinäpeili) eteen tarkistamaan onko meikit kunnossa.

kyllä nousi hymy huulille. taitavat olla kuin toisilleen luodut.

Back
Ylös Bottom