Juu, ekaa kertaa itse todistin salikomediaa tänään. Ei ollut paljoakaan porukkaa paikalla komedian toteuttajan ja itseni lisäksi, olisiko ollu pari-kolme muuta.
Eli sallille oli eksynyt tällainen yön timo, jota en ennen ole salillamme nähnyt. Siinä se sitten vähän aikaa arpoi mitä liikkeitä tekisi. No, liikkeistä oli ensimmäisenä vuorossa vatsat, siinä nyt ei mitään ihmeempiä... Ristisin tän kyykkytyylin "kommandokyykyksi".
Seuraavana vuorossa oli joku kyykyn tapainen. Kaveri otti niitä "naisten tankoja", en oikeaa nimeä tiedä, sellaisia pikkutankoja, joissa on kiinteästi muutama kilo kiinni... no, siitä tanko niskaan ja kyykkyä tekemään. Oli kyllä ihmeellisin kyykky mitä olen ikinä nähnyt. Kaveri seisoi varpaillaan, ja siitä sitten heitti pari tiukkaa liikettä. Valitsi myös mitä kummallisimman paikan, nimittäin salin ahtaimman nurkan

.
Sitten vuorossa oli penkki, tai ainakin niin luulin. Kaveri laitto tankoon yhteensä 30 kiloa rautaa. Siitä sitten vaivalloisesti romut suorille käsille ja tanko pidikkeiden toiselle puolelle pinnistäen. Jätkä teki kauheimman näköisiä ranskalaisia punnerruksia mitä olen ikinä nähnyt. Ote oli niin leveä kuin mahdollista, ja tanko heilui sivulta toiselle kokoajan. Vähän aikaa kattelin, että oisko kaveria pitänyt mennä auttamaan, mutta kyllä sieltä se tiukka kakkonen tuli.
Seuraavana oli taas vuorossa joku kyykyn variaatio. Tyyppi otti ne samat romut siitä niskan taa, ja nousi istuma-asennosta seisomaan. Vauhdikkaan näköisten kommandohyppyjen jälkeen seistiin sitten penkin vieressä. Salilla olisi ollu molemmat kyykkäystelineet kyllä vapaana. No, taas tehtiin se tiukka kakkonen varpaillaan, ja tottakai tyyliin kuuluu, että suunnilleen puolessavälissä välillä pysähdytään ja heilutaan pelottavan näköisesti.
Viimeisenä vuoroon tuli pystypunnerrus. Samat raudat taas, ja penkissä istuen. No, niitä meni kait kaksi epäpuhdasta. Kahden toiston jälkeen mietitään, että meniskö vielä yksi. Romut hetken aikaa niskassa, ja kuahea NNNNNGGHGHGHG!!! mutta ei nouse....
Näiden jälkeen tyyppi onneksi lähti pois mun silmistä, oli meinaan jo mave treeni menny ihan vituiks tän mielenkiintosen tyypin takia...:itku: