Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Laitetaan nyt hieman omiakin kokemuksia ku sai kahlattuu tän riidin läpi..

Yhen kaverin tempauksistaan tunnettu alakerran naapuri on löytänyt raudasta ystävän ja pesiytynyt salillemme nostelemaan. Semmosta heijaria en oo vipunostoissa eteen nähnyt eläessäni, saatikka se limbo kp-hauiskäännöissä: tyylinä kuuluisa "reidellä vauhtia ja niiataan painon alle".
Tuntuu olevan etuolat ja reidet kevään muotilihakset, sillä harvoin tää sankari siellä muuta pakertaa.

Menin tossa sunnuntai-iltana puol 11 aikoihin ennaltaehkäsemään vappucheattailujen morkkista ja katselin salin pihalta kaunista näkyä: valot poissa, pääsee kerranki ärisemään ja pullistelemaan rauhassa. Salille päästyäni iski kuitenkin karu totuus: tämä salin kingiksi nimeämämme heppu oli pimeässä salissa istuskelemassa vinopenkissä ja katselemassa television mosaiikkikanavaa :david:.
Kingi lähti siitä sitten aika pikasesti poijes, jolloin huomasin karun faktan: ainakin 4 laitteessa hirveet malmit päällä. Limppuja oli semmonen määrä, että kaveri ei varmasti ollu tehny niillä toistookaan, vaan ilmeisesti elvistelymielessä lastannu tangot täyteen.
Noh, kiekot pois koneista ja kyykkäämään. Sillon salille pamahti kolmen nuorukaisen porukka, yksi hieman vanhempi, selvästi porukan kunkku. Ei muuta ku haukkaa vääntämään. Vanhin läväytti aika pian mutkatankoon 20kg limput päihin:eek:. Teki sillä muutaman heijarin, kunnes tuli pienemän kaverin vuoro: tanko vaivalloisesti maasta ylös ja näytös voi alkaa. Hirvee pihinä päälle, mutta rauta ei liiku senttiäkään:( . Vanhempi kaveri sitten ojensi auttavat kätensä tankoon, seuraa kaksi vaivalloista pakkotoistoa ja kiekot takaisin varikolle ja uutta hauisliikettä kehiin:thumbs: . Oli vähän hankalaa vääntää tosissaan kyykkyä ku oli sivusilmällä pakko stalkkailla tota touhua.
Muutaman haukkapumppailun jälkeen kaverit alkoki tekee lähtöä ja jouduin luonnollisesti huomauttamaan tankoihin jääneistä limpuista ja ympäriinsä makaavista käsipainoista. Koko sessioon voimakolmikolla meni puolisen tuntia, kukin toki tyylillään.

Tosta salin kingistä pitää viel kertoo eräs hupaisa tapahtuma, kun menin reenien jälkeen pukuhuoneeseen. Ihmettelin, miksi pukkarin lattia on ihan roheiinihormoonin peitossa. Syy selvisi äkkiä, kun kingi saapui vessasta palkkariaan sekoitellen. Oli ilmeisesti säästänyt rahojaan ja sheikkerin virkaa ajoi kätevästi tyhjä profx-pullo ja pieni muovisuppilo :david: Ei sujahda jauhot suppilosta kovinkaan kätevästi alas, on tullu testattua ja nähtyä.

Laitetaan lisää komediaa joku toinen päivä, ku väsyttää vähemmän :)

Kaks viime tiliä ollu noin 400 euroo vajaita, johtuen lähinnä sairaslomista ja kaikkien ylityölisien, kilometrikorvausten, päivärahojen, ateriakorvausten sun muiden puutteesta. Viime tilistä huomattiin että mulle ei ole tullut työajanlyhyennyskorvausta vuoteen joten saisin sievosen summan joka korvaa noi menetetyt tulot. No siitä sitten ilostuneena meni vappukin riemuisasti kun sitä rahaa kerran oli tulos ja reilusti. Noh mutta katsos vaan toinen sihteeri tarkasti mun tilin ja se oli kuulemma maksettu se korvaus mutta ei merkattu oikeella tavalla.. joten jepskukkuu menee viel ainakin kuukausi että pääsen laskuissa taas ajantasalle ja silleen voi vitun vittu että osaa ihmistä vituttaa.

Kun ne rahat mulle jo luvattiin !!! ois pitäny turpansa kiinni.

Just tulin salilta, ja panin sheikkeriin palkkarin. Ja voi PRKELE!, se palkkari putos lattialle siinä ne proteiinit sun muut pöperöt kuohu lattialla. Voi perkele että vituutti ankarasti. Ei ollut enempää aineksia mukana, ei tietenkään. Huusin!!!

Tänään oli saletisti tän astisen vuoden paskin treeni! Vituttaa ihan törkeesti, meni sellaseks pyörimiseks ympäri punttista, oikeen tienny mitä tekis. Ei noussu raudat mukavasti ja kauheeta äheltämistä väkisin... Perkele, pitää varmaan vaihtaa ohjelmaaki, tahkonnu tällä 2-jakosella jo monta kuukautta ja alkaa tuntua että ei sitä kehitystä tule, ei sitten millään!

Katsoin itseäni oikeen vakavasti tänään peilistä ja lähes 10 kuukautta armeijas on todellakin tehnyt paskaa jälkeä. 10kg painosta pois ja ainakaan sen tiukemmaksi en oo muuttunut kun ennenkään. Tulokset tippunu ja motivaatio aivan nollissa. Ei perse, toivottavasti saa taas homman käyntiin heinäkuus.

vittu
vittujenvittu.

Tilattii kaverin kanssa nuuskaa ruotsista, ja ne tilattiin 2 viikkoo sitten, ja ne on lähetettykin viikko sitten, eikä niitä näy.

"Emmä haluu mennä yksin... ei musta siinä mitään haittaa ole.. ei muuten tule lähdettyä" Prkl, pitääkö oman naisen tunkea väkisin mukaan samalle salille ja muihin harrastuksiin? Muutenkin, itselle harrastukset on aikaa olla irti kaikesta muusta, työt, projektit, koulut jne.. Jaksa sitä "Saitko jo valmiiksi? No, mä meen jo suihkuun.. venaan tossa aulassa.. kauanko suurinpiirtein menee? jne" -paskaa. Kuulostaa ehkä tylyltä, mutta salilla pitää saada olla täysin omissa ajatuksissa, ei parisuhdesäätöjä.

Naiset ovat kuin rutto, jotka soluttautuu suhteen aikana kaikille elämän osa-alueille, että ollaan niiiiiin pariskuntaa. Kai sitä nyt yksinkin saa jotain tehdä? Happea saatana! Ja asiasta on sanottu, välillä aika rumastikin. Mutta ei, ei mene jakeluun.

:love: :1:

Jeps, itse olen huomannut saman että treenit sujuvat parhaiten yksinään mp3-soittimen seurassa.

Muut ihmiset on vain häiriötekijöitä jotka voivat haitata omaa keskittymistä. Tällä tarkoitan siis sitä että joutuisi kokoajan jonkun kanssa siinä sarjojen välissä keskustelemaan.

Mielummin sitä tyytyy olemaan omissa oloissaan huppari päässä pelottavan näköisenä möykkynä kulmassa röhkien. :D

Jeps, itse olen huomannut saman että treenit sujuvat parhaiten yksinään mp3-soittimen seurassa.

Muut ihmiset on vain häiriötekijöitä jotka voivat haitata omaa keskittymistä. Tällä tarkoitan siis sitä että joutuisi kokoajan jonkun kanssa siinä sarjojen välissä keskustelemaan.

Mielummin sitä tyytyy olemaan omissa oloissaan huppari päässä pelottavan näköisenä möykkynä kulmassa röhkien. :D

Sitaatti, johon on helppoa ja vaivatonta yhtyä. Omaan reeniin tuo mp3 on tuonut aivan uutta tekemisen meininkiä ja omistautumista.

Esimerkkinä tilanne, jossa soitinta ei ole mukana ja vitutuksen ja väsymyksen keskellä mietit, että "perkele jaksaako sitä enää yhtä pudotussarjaa vääntää". Samalla salin soittimista iskee kehiin Radio Novan työpaikkatoiveet ja Neon2:n "Polku" -kappale. Menee liian vaikeaksi silloin.

Sen sijaan, kun virität soittimen taajudelle vaikkapa Kotiteollisuutta, niin huomaat jo tehneesi pudotussarjasi ja tuntuu hyvältä.

Off-topickkiahan tuo em. vuodatus taisi olla, mutta salirauhaa ei voita mikään.

Sitaatti, johon on helppoa ja vaivatonta yhtyä. Omaan reeniin tuo mp3 on tuonut aivan uutta tekemisen meininkiä ja omistautumista.

Esimerkkinä tilanne, jossa soitinta ei ole mukana ja vitutuksen ja väsymyksen keskellä mietit, että "perkele jaksaako sitä enää yhtä pudotussarjaa vääntää". Samalla salin soittimista iskee kehiin Radio Novan työpaikkatoiveet ja Neon2:n "Polku" -kappale. Menee liian vaikeaksi silloin...

Helvetti, putosin. GoA ja etenkin Moveholic, kuvasitte aikas täydellisesti tuntemukseni. Ilman IPodia ei tule salilla mitään.

Sitten vitutukseen: en muistanut eilen ajoissa laittaa tulosta Virallinen MM-2007 Moskova - veikkausketjuuun... No ei tulokseni olisi natsannut muutenkaan.

Vituttaa kun töissä tehdään jotkut asiat typerästi koska näin on yksi henkilö päättänyt. Itse olen asiasta erimieltä mutten nyt viitsi vielä kovin käydä päätäni aukomaan kun harjoitteluaikakin vielä menossa. :jahas:

No jumalauta, nyt alko tän ketjunki jutut jo vituttaa! On se nyt saatana, että täytyy kuunnella jotain hevimättöpaskaa kun ei muka muuten treenit suju... Jumalauta, se on ihan sama soiko siellä salilla Rammstein vai Ressu Redford, rauta siinä on tärkein eikä mikään saatanan musiikki!!

Huh, jopas helpotti...

edit: meiän salilla on aina ihan hiljasta, puhinaa ja rautojen kolinaa lukuunottamatta. :D

Mänätseri taitaa olla niitä homopumppaajia jotka saa "treenistä" kaiken irti enyan soidessa taustalla. ;) Kyllä sillä kunnon musiikilla nyt vaan saa ihan eri asenteen treeniin.

Mänätseri taitaa olla niitä homopumppaajia jotka saa "treenistä" kaiken irti enyan soidessa taustalla. ;) Kyllä sillä kunnon musiikilla nyt vaan saa ihan eri asenteen treeniin.

Äsh. Ärsyttää vaan toi, kun täälläkin kaikki selittää aina kuinka "ilman musaa ei voi treenaa!". Jos ei ole motivaatiota treenata muuten kuin jonkun hevin soidessa taustalla, eipä tunnu kauheen kummoselta atleetilta. Ja ei nyt niin kauheen tosissaan kuitenkaan tarvii meikän juttuja ottaa, oli vaan pakko päästä purkamaan vitutustaan johonki. Mut tuskinpa sä sitä nyt niin tosissas otitkaan. :rolleyes:

Ja itseasiassa kyllähän tota Enyaakin kuuntelee siinä missä Panteraa, 50 Centiä tai Suurlähettiläitäkin. Mut ei vaan salilla, ei ainakaan tarvitse kuunnella.

Ja kyllä, olen juuri mainitsemasi gay-pumppaajan kaltainen kaveri.

Pilke silmäkulmassa mä tuon kirjoitin. Tuo musiikin kuuntelu salilla nyt on vaan täysin makuasia. Itse en ainakaan saa treeneistä kaikkea irti ellei vereä kyllästä kofeiinilla ja täytä korvia kovalla metallilla.

Noiden ja psyykkauksen ansiosta saa itsensä "raivon" valtaan jolloin rauta nousee. Muuten olo on melko vetelä ja vetämätön. Psykologinen juttu siis mutta kerta auttaa niin miksipä. TEhokkaampaa tuon on kun nuo nöx nöx boosterit. :)

Ja kyllä, olen itsekin suuri Enyan fani, mutten salilla.

Olkapäät ja takareidet ihan muussendaalina keskiviikosta eikä tänään treeni kulkenu paskaakaan. Tämä jos joku oli huonoin reeni ja ois voinu jättää väliin.

Pitkän onnellisen ja semi-kivuttoman ajan jälkeen selän kanssa ollut tänään todella vaikea päivä. Vituttaa, masentaa, ärsyttää. Tekisi mieli mennä ostamaan jäätelöä, karkkia, lonkeroa - luonnollisesti myös nauttia niistä.

Siitä seuraisi kuitenkin morkkis, joten kai tässä jotenkin vittu kituutellaan.

Miksei ole vain luonnetta tajuta, että tuollainen em. herkkukasa ei vielä kaikkia maaliman rasvoja minun vartaloon kerrytä.

Vitutusta toisaalta vähentää se, että huomenaamulla menen ulkoiluttamaan selkääni tuonne maastoon 15km:n edestä. Jos perkele haluaa selkä liikettä ja välilevy nestettä pyörimään, niin se kyllä järjestyy.:hyper:

pahaa pelkään et se knox-torni jäi kyllä tulliin

Back
Ylös Bottom