Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

JUMALAUTA!!!

Pankkikorttini uusittiin (Osuuspankki) ja pyydettiin leikkaamaan vanha kortti kahtia ja lähettämään se kirjekuoressa takaisin pankkiin.[/U][/B]

Mulle op:stä on aina sanottu, että vanha pitää leikata lenkkimakkaranmuotoisiksi ja atominkokoisiksi paloiksi, jonka jälkeen roskiin.

Siinähän kuitenkin laskee turvallisuus kun noita pankkikortteja positetaan, vaikka suomen postihan on luotettava kuin Paavo Väyrynen.

Miks lähetit :D Ei niitä tarvi lähettää, kuhan pistää osiksi.

No sitä minäkin, ei niitä koskaan ennenkää ole mihkää lähetetty. Mutta tämä kyseinen neitokainen anto oikeen palautuskuoren pankissa, leikkaa kahtia ja laita tulemaan sanoi. Tais olla sienissään, eikä tienny mitä teki. :D

Noh, huomenna tämä neitokainen saa puhelun asian tiimoilta.

EDIT: tilihän siis toimii edelleen, kortti vaan suljettu. Ei vaan paljon auta tuolla kaupan kassalla. Naama punasena selität et joo joo on se mun kortti (henkkareitakin joutu pariin otteeseen näyttämään), vaikka pääte sanoo että ota kortti pois.

Joo, kyllä Sammossakin ovat pyytäneet palauttamaan leikatun kortin pankkiin. Vitut ole mitään palauttanu. Saksia näyttäny ja heittäny kuikkaa.

Kävin uudestaan pyykkituvassa, jonkun rytkyt edelleen koneessa. Viereisestä koneesta olivat kadonneet, eli kyseessä varmaankin eri naapuri. Otin rytkyt koneesta penkille ja omat tilalle, saa nähdä missä kunnossa odottavat. Varmaan tulee tappouhkauksia seuraavaksi. Miten joku voi olla noin lukutaidoton, vai vittuilumielessäkö näitä tehdään? Kone oli kuitenkin pessyt jo silloin kun mun vuoro alkoi, eli ihan hyvin olisi ehtinyt vaikkei ollutkaan varannut vuoroa. Saatana.

edit. vituttaa vielä lisää se, että tässä paskakämpässä ei ole pesukoneelle liitäntää, mulla olis omakin kone jolla pestä kun huvittaa. Hajoaa varmaan koko talonrötiskö jos alan hanasta itse jakamaan. Vitun vittu.

Mä en syönyt tänään työharjoittelun takia about 5 tuntiin mitään, seurauksena heikotusta ja paikkojen särkyä...

Minulla tulee joka arkipäivä eka kunnon ateria syötyä vasta klo 14-15 aikaan vaikka herätys ennen seitsemää. Siinä ehtii jo aikamoinen katabolia tulla.:(

Miksi kaiken pitää olla aina niin mustavalkoista? Miksi ei voi olla välimuotoja? Annetaan ehdot, ja niistä pitäis valita. Kompromisseista viis. Näemmä taas kiukkumenkkojen aika. Kyllä naiset osaa olla ihania aina ajoittain. :curs:

Perkele kun löydy mitää ripaska -sivui netist.

Tänään olin salilla tekemässä puntti treeniä ja eteen pamahti sellainen 170cm ja 55kg kokoinen äijä. Tämä kyseinen kaveri on pudonnut päälleen muutaman kerran liikaa. Noh jätkä sanoo mulle"Sähän oot joku ninja vai?HÄH!!". Johon vastasin että en ole mikään ninja. No sitten tämä hullu sanoi:"olen nähnyt kun treenaat ninja lajeja tuolla kehässä." Vastasin että joo kyllähän mä siellä joskus käyn ja yritin päästä eroon tästä mielipuolesta,joten käännyin ja lähdin kävelemään pois päin. No hulluhan lähti juoksee perässä ja sitten tuli eteen seisomaan ja huusi:"Otetaan matsia vitun ninja niin tapan sut". Pysähdyin ja ihmettelin,että missä se vitun piilokamera on jolloin tämä kyseinen heppu alkoi karjumaan HUUUUAAAIII HIAAAAA HUUUUUU ja samalla potki ja löi ilmaan...no kattelin sitä hölmistyneenä ja ennen kuin ehdin tehdä mitään tuli salivalvoja paikalle ja sanoi että mitä jos Pertti lähtisi nyt jo kotiin. Johon tämä hullu vastasi "JOOOOO!!!!" kääntyi ja lähti salilta. Seuraavaksi kaikki repesi nauramaan ja ihmettelin että kuka se hullu oli. Olen joskus nähnyt sen salilla ja kuullut että kaverilla on palikat vähän sekaisin,mutta tämä oli ensimmäinen kerta kun puhuin kyseisen sällin kanssa....ja toivottavasti viimeinen.
Jos joku seuran jätkistä järjesti tän pilailuna niin AI AI AI AI :lol2:

Sain pakit. Taas vaihteeksi. Vaikken tuota itseeni ottanutkaan niin siltihän nuo aina vähän vituttaa. Muutenkin tuntuu olevan liian vaikeaa löytää joku kiva nainen. Olkoot prkl, kaikkia ei vaan ole luotu deittailuun. :jahas:

Äläs kuule masennu.. Kyl niit naisii löytyy..:) mua vituttaa se et oon iha kännissä vaik tänää on kai tiistai.. ja kaverin kanssa oon juonu kuudesta asti. Ja mun piti olla lopettanut.. Noh huomeen väsyttää.. Yritin aamusella taas iskeä sitä naista, josta oon maininnu satakertaa tääl

En mä masennutkaan ja kyllähän niitä löytyy. Ongelmana on että löytyisi sellainen jossa molemmat osapuolet haluaa olla toisen kanssa. :D Puolin ja toisin on kyllä löytynyt mutta se kun ei ihan tahdo riittää. :)

En mä masennutkaan ja kyllähän niitä löytyy. Ongelmana on että löytyisi sellainen jossa molemmat osapuolet haluaa olla toisen kanssa. :D Puolin ja toisin on kyllä löytynyt mutta se kun ei ihan tahdo riittää. :)

Komppaan tätä.:jahas:

Päätä särkee jo viidettä päivää. Mitkään lääkkeet ei auta. Sain onneksi lähetteen kuvauksiin, mutta pääsen sinne luultavasti vasta ensi viikolla. Hieman ahdistaa.

Äläs kuule masennu.. Kyl niit naisii löytyy..:) mua vituttaa se et oon iha kännissä vaik tänää on kai tiistai.. ja kaverin kanssa oon juonu kuudesta asti. Ja mun piti olla lopettanut.. Noh huomeen väsyttää.. Yritin aamusella taas iskeä sitä naista, josta oon maininnu satakertaa tääl

Eiks eilen ollu keskiviikko :D Mua ei vituttanu eilen vaikka olin kännissä vitutti vaan herätä laskuhumalassa ja muistella mitä kaikkea tuli taas tehtyä.

Ohjeita pankissa asioimiseen. Koskee erityisesti ruuhka-aikaa, esim. lounastaukoa.

1. Ketään ei vittu kiinnosta sun kesämökin kattoremontit tai veljes kihti. ei edes sitä hymyilevää kassaneitiä. Se hymyilee koska sille maksetaan siitä. vielä vähemmän kiinnostaa sitä jonon perällä tuulikaapissa odottelevaa asiakasta.

2. Jos tuot muksus säästöpossua tyhjennettäväks niin pidä huoli, että kassaneiti saa sen auki ilman rälläkkää. Ens kerralla mää tuun ja lyön siltä saatanan Osuuspankin hipolta sen pään irti.

3. Jos tulet pankkiin autoremontista, hirvimetsältä, tunkiolta, ruumishuoneelta tms. niin käy ensin suihkussa tai käytä edes deodoranttia.

Miksi useilla ihmisillä on helvetin hankalaa pankkiautomaatilla asioiminen? Miksi IKINÄ tarvii pankkikorttia käyttää kahteen tai peräti kolmeen kertaan siinä automaatissa? Miksi vitussa pitää ensi ottaa tiliote, kortti ulos, kortti takas, näpy vitun näpy, nosto. Kyllä se rahatilanne selviää yhtä lailla sillä että heti nostaa rahaa. Onnistuu tai ei. Vithu.

Eilen joku akka käytti 7 eri vitun korttia eestaas tilitilannetta tarkistaen. Mitään se ei nostanu mutta jumalauta kun kesti 10 minuuttia se asiointi siinä!!

Kortti sisään, rahat ulos ja latua muille!!

Back
Ylös Bottom