Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihmiset, jotka ei ymmärrä, mitä tarkoittaa joku aikaraja, kun se on annettu.

Testattiin uusia potentiaalisia kykyjä meille, ja annettiin viikon raja, että ilmoittaa, jos on tulossa, jo ihan siksikin, että uudet pitää saada mukaan ASAP eikä joskus viikkojen päästä, kun kohta alkaa kesälomakin.

No, tästä takarajasta on kulunut tiistaina 3 viikkoa, kun yhden tytsyn äiti laittaa TEKSTIVIESTIÄ, että tyttö olisi nyt kiinnostunut tulemaan mukaan, missä ja miten voi aloittaa? AARGH! En viitsinyt vielä vastata, että joukkue on täynnä (mikä pitää paikkansa), hemmetti mitä asioiden hoitoa.:david:

Viikonloppuna olisi kotimaan matkamessut, matkojen suunnittelua, yhdet treenit, kavereiden tapaamista ja kävelyä auringossa.

Siis olisi, jos mulla ei olis tätä flunssaa, prkl :wall:

Viikonloppuna olisi kotimaan matkamessut, matkojen suunnittelua, yhdet treenit, kavereiden tapaamista ja kävelyä auringossa.

Siis olisi, jos mulla ei olis tätä flunssaa, prkl :wall:

:offtopic: mutta onko tuo sinun kuva katinkullan pihalta?siis tuo sika...
...hmm ai niin tämä oli vitutus threadi..niin joo, vituttaa jos se ei ole!:)

Hmmm. En asu katutasolla. Hissi on rikki.
Hissi itseasiassa meni rikki kun minä olin hissin sisällä. Olin menossa katutasolle, mutta hissipä ei pysähtynytkään mihin piti, vaan loksahti äkkipysähdyksella paikalleen väärään kohtaan. Se oli sen verran kova pysähdys että tuntuu polvissa ja etenkin sydämessä tai missälie keuhkoalueella yhä. Eihän sieltä hissistä tietty ulos päässyt. Tokaan kerrokseen sain hissin jotenkin kivutettua, josta pääsin ulos. Hissi piti niin pelottavaa ääntä että pelkäsi sen tippuvan kokonaan ja sitten ne polvet vasta paskaksi menisikin.

Rapussa on aika vilkasta liikuntaa kuitenkin niin heti kun pääsin ulos hissistä, joku sen tilasi. Hissi lähti rahisten ja poukkoillen ja risana hitaasti kiipeämään sen luokse. Huutelin sinne kuiluun vaan "Hissi on rikki!! Hissi on rikki! RIKKI älä mene", no kuuli se näköjään se kuka ikinä sitä hissiä tilasi, sitten se hissi jotenkin juuttui paikalleen johonkin kerrokseen ja hissikoneesta varmaan sitten rupesi lähtemään karmea mölinä. Kirjoittelin "hissi rikki"-lapun ja soitin hississä olleeseen numeroon. Lähdin rääkkäämään jalkojani.
Ilmeisesti hissikorjaajat ovat käyneet paikalla, ja kirjoittaneet vain ison lapun jossa lukee "VARO! HISSI ON RIKKI!"
Mahtavia korjaajia. Ei jaksaisi kävellä portaita.

my legs hurt

:offtopic: mutta onko tuo sinun kuva katinkullan pihalta?siis tuo sika...
...hmm ai niin tämä oli vitutus threadi..niin joo, vituttaa jos se ei ole!:)

Kuva on betonipossuja valmistavan firman sivuilta, että vitutusta sinnekin vaan muiden mukana.

Ja täällä sitä maataan kotona flunssassa. Kaiken kukkuraksi kaadoin pöperöt sohvalle.

Oli pakko kokeilla saako ostettua olutta baarista... 7 euroa makso iso olut, en kehannu ruveta valittamaan ja nyt on taas kerran rahat lopussa... Olipa samassa paikassa eräs lukion opettaja, tuijotti kyllä pitkään...

Kuka helvetin vatipää on keksinyt laittaa Kymmenen Uutiset elokuvan "mainoskatkolle"?
Vittu tyhmin idea ikinä!

Kuka helvetin vatipää on keksinyt laittaa Kymmenen Uutiset elokuvan "mainoskatkolle"?
Vittu tyhmin idea ikinä!

Taattua Maikkari laatua!

Olen koko illan istunut koneen ääressä ja valittanut kun kukaan ei lähde ikinä mihinkään ja _MINÄ_ olisin _AINA_ valmis lähtemään baarikierrokselle.. Noh, menin sitten notkumaan hetkeksi ranskalaiselle parvekkeelleni ja katselin maailman menoa. Ulkonäköni oli loppuun asti hiottu ja ajateltu: Adidaksen vanhat verskahousut, wrangen liian pieni t-paita ja sukkia ei jaloissa, eli perus kotireleet päällä.
Huomasin jo kauempaa kolme tyttöä, jotka olivat ilmeisesti baariin päin menossa. Yksi heistä rupesi vilkuilemaan meikäläistä kohti, ja uudestaan, ja uudestaan.. Sitten kun olivat jo aivan kohdalla (kadun toisella puolen) rupesi jo rintamasuuntakin osoittamaan minuun päin.
Noh, mitäs minä pelimiehenä teen.. Jäädyn aivan TOTAALISESTI ja karkaan sisälle pakkaamaan huomisen aamun treenikassia..
Voi helvetti, I'm so proud to be me!!
Todellinen sosiaalisuuden riemuvoitto.

Polvet ollu paskana jo pitkään, nivelet on on alkanu paukkuu vitusti, tänään kipeyty treeneissä ranne, terveyskeskukset ja niiden lääkärit on sitä itteensä.

Vittu tuota helvetin maikkaria..

Simpsoneissa ei osata suomenneta ollenkaan sanoja, jos niitä ei tiedetä, vaan laitetaan englanninkielinen sana vain suoraan tekstityksiin.

Tämän lisäksi tekstitykset katoavat puolessa välissä ohjelmaa kokonaan. :david:

Joo ja tiedän, että ne tekstitykset tehdään muualla, mutta pitäisi sitä nyt vähän pitää jotain laadunvalvontaa.

Jäädyn aivan TOTAALISESTI ja karkaan sisälle pakkaamaan huomisen aamun treenikassia..
Voi helvetti, I'm so proud to be me!!
Todellinen sosiaalisuuden riemuvoitto.
Harva asia ärsyttää noin paljon. Ja sit jälkeenpäin miettii että olis voinut tehdä niin-tai-näin, mutta aina siinä itse tilanteessa jäätyy. Tuttu tunne.

Back
Ylös Bottom