Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin on alkanu vituttaan olla Rovaniemellä...en tiedä miksi?paikka ihan jees, samoin ihmiset...kaipaan vaan etelämmäs "omien pariin":(
Päässä alkaa aina soimaan se Günterin Tralala-biisi, kun nää IhQt jätkät ilmestyy jostain. Ensi kerralla saatan flipata ja alkaa kikattelemaan hallitsemattomasti kun näen nää söpöt tyypit.
Sanoppa yksikin ihminen ja syy, jota sinun punastelu voisi haitata?
Jos mie nään punastelevan ihmisen, niin totean vain mielessäni asian olevan niin ja that's it, se ei sille mitään voi, eikä se minua haittaa.
Älä tee pienestä asiasta liian isoa :thumbs:

Jos en väärin muista, niin punastumiseen oli joku hermoradankatkaisuleikkaus olemassa, joka auttaa.. Voithan kokeilla vetää kännit tai rauhoittavia, kun pitää mennä vaikka tyttöjä tapaamaan:thumbs:
Taitaa olla aika yleinen "hoitomuoto"
edit: tuolta löytyy apua hermoratasalpaus
SAATANA.:curs: Nykii jo toista päivää.Jotta ei nyt ihan off topiciksi menisi, niin koko päivän vittuillut elohiiri silmässä alkaa pikkuhiljaa täyttämään Gradus I vitutuksen kriteerit. Ei onneksi vielä. Kirjoitan myöhemmin siitä, jos näin käy.
humala ei ole mun hoitomuoto.piste.
Helvetin hyvä ettei oo, sellasist kavereist, jotka hoitaa jotaa punastumisia tai vaikka änkytystä seurassa aina sillä kossulla, tulee helposti alkoholisteja, ja sitte sä parin vuoden päästä volisisit meikän kanssa yhteen ääneen viinanjuontiketjussa
Vittu kun vituttaa toi mun kyynärpään perkele, pitää nyt olla viikonloppu pois salilta, niin kattoo paraneeko se+muut paikat.