Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Meni reenit päin vittua ja lens minimaaliset palkkarijauhojen rippeet seinille että joku 1/5dl jäi käyttökelposeks. Ja viel pahempaa kun ei voi tilata mistää - voimaharjottelus ei oo ostoskorinappulaa heran kohal ja pakkiksel lukee vaa "ei tuotteita." Pitäs käyä suihkuski mutta masentaa ja pitäs mennä maksaa kirjastonsakotkii koht... Vittu sentää huoh...

-läppärin näppis vittuilee.
-netti oli kolme viikkoa katki, nyt tosin toimii. (vitun sonera.)
-tenttiä pukkaa, ei jaksa lukea.
-selkä jumissa.
-ulkona on kylmä.
-ei ole rahaa.

Tuosta kannattaisi jo vaatia jotain korvauksia / hyvityksiä. Ainakaan täyttä kuukausimaksua ei kannata maksaa jos 3/4 ajasta linja on ollut poikki.

Sonera on iha hanurista. Ihme touhua, kannattaa vaatia joo rahaa mut eri asia saako siitä hyvitystä..

T: Nyk. Elisan asiakas..

-läppärin näppis vittuilee.
-netti oli kolme viikkoa katki, nyt tosin toimii. (vitun sonera.)
-tenttiä pukkaa, ei jaksa lukea.
-selkä jumissa.
-ulkona on kylmä.
-ei ole rahaa.

sun pitäis saada ihan hyvät hyvitykset tuosta... käytännössä vaan aika monimutkaista todistaa soneralle että vika on jossain muualla kuin omissa vehkeissä... t. nimim toinen nykyinen elisan asiakas

Ei ole vaikea todistaa, kun ollaan kämppisten kanssa soiteltu sinne 2 kertaa päivässä ja se on moneen kertaan kokeiltu et se vika oli jossain niitten rekisteröinnissä tjsp.

Sinänsä hauska lukea tän päivän hesarista kuinka "asiakkaat suuttuivat soneralle" kun niitten e-mailit ei toiminu päivään..

Tän viikon reenit menee ihan vituiks...maanantaina ei ollut reenejä koska oli pyhä, tänään piti olla kunnon tuska/hiki reenit mut vetäjä sairastu...voisin tietysti vetää itekkin jonkinlaisen kuntopiirin kotona, mut ei se oo sama asia...seuraavat reenit on vasta torstaina, että kyrpii!!!!

Flunssa on perseestä, sillä tänään olisi alkanut kickboxing-alkeiskurssi, mutta jospa mä olisin torstaihin mennessä terve, jotta sinne pääsisi. En sitten tiedä, että yrittääkö mulle pukata jotain nivustyrää tai muuta vastaavaa, sillä nivustaipeessa on kipeä pallukka ja siihen sattuu aina kun yskäisee tai esimerkiksi nousee sängystä "väärällä" tavalla. Kiva.

Flunssa on perseestä, sillä tänään olisi alkanut kickboxing-alkeiskurssi, mutta jospa mä olisin torstaihin mennessä terve, jotta sinne pääsisi. En sitten tiedä, että yrittääkö mulle pukata jotain nivustyrää tai muuta vastaavaa, sillä nivustaipeessa on kipeä pallukka ja siihen sattuu aina kun yskäisee tai esimerkiksi nousee sängystä "väärällä" tavalla. Kiva.
Siellä voi hyvinkin olla vaan nivustaipeen imusolmukkeet äkäisiä ja turvoksissa. Mulla oikein julma flunssa (varsinkin jos siihen liittyy jotain isompia infektioita) kipeyttää noita imusolmukkeita kaulan ja kainaloiden lisäksi joskus myös nivusista.

Tän viikon reenit menee ihan vituiks...maanantaina ei ollut reenejä koska oli pyhä, tänään piti olla kunnon tuska/hiki reenit mut vetäjä sairastu...voisin tietysti vetää itekkin jonkinlaisen kuntopiirin kotona, mut ei se oo sama asia...seuraavat reenit on vasta torstaina, että kyrpii!!!!

elähän turhia stressaa. ei pitemmässä juoksussa tommoset treenien väliinjättämiset meinaa mitään kehitykselle.

Siellä voi hyvinkin olla vaan nivustaipeen imusolmukkeet äkäisiä ja turvoksissa. Mulla oikein julma flunssa (varsinkin jos siihen liittyy jotain isompia infektioita) kipeyttää noita imusolmukkeita kaulan ja kainaloiden lisäksi joskus myös nivusista.

Sitä mä oonkin tässä rukoillut, että kyseessä olisi vain turvonneet imusolmukkeet :D.

Ei saa unohtaa jänisruttoakaan :), sekin aiheuttaa imusolmukkeiden turpoamista ja patteja esim nivusiin. Tämä siis jos olet metsässä liikuskelija

Joku +50v jätkä (entuudesta tuttu pelle) tuli "tekee penkkii." Ei vittu meinas verisuoni puheta pääst ettei revenny nauraa. Tää ääliö kierteli salii ja etti kaikki isoimmat pienimmät painot eli isot kympit ja vitoset; tanko ihan täytee mutta painoo oli vaa 70kg. Sitten jalat penkille ja punnertamaa muutamat: perse ja selkä ylös punnerrus vaihees ja sit takas kun tanko ylhääl. Oli helvetin huvittavan näköst kun tää hakkas siinä :D Tänää melkee vedet silmis kaverin kans muistettii tot... Siis mikä vittu on noil joillai kun pitää yrittää päästä egottamaa mutta mitään ei tehä oikein.

Wolffilla kun treenailin, niin vieressä joku teki vipunostoja olkapäille. Kyllä siinä vähän hampaita sai purra ettei alkanut nauramaan kun jokainen nosto ensimmäisestä lähtien sai aikaan sellaisen tuhinan ja murinan sekaisen murahtelun "HHHMPPRRGGGRRRPHHHHMMPPRR"....
Oliko kaveri sattumalta semmoinen tummahiuksinen ja ulkomaalaisen oloinen jantteri? Semmonen italiaanon näköinen, pitkähköillä hiuksilla varustettuna.

Wolffilla olen käynyt kerran ja tuommoinen kaveri sattui heti silmään. Hassu tapaus. Joi pukkarissakin ennen reeniä hirveellä murinalla jotain litkua. Ja tämän jälkeen nappasi kassista karkkipussin ja alkoi mussutamaan niitä. Hassuja noi kaupunkilaiset...

Ei saa unohtaa jänisruttoakaan :), sekin aiheuttaa imusolmukkeiden turpoamista ja patteja esim nivusiin. Tämä siis jos olet metsässä liikuskelija

No kiva kiitti! Nyt mä rupean ramppaamaan joka välissä paniikissa peilin edessä, että milloin mulle rupeaa jäniksen korvat päähän ja tupsuhäntä perseeseen.

Tullut tosiaan oltua lasten kanssa paljon pihalla, mutten usko, että sieltä voisi tarttua.

Saatana kaikki hajoo käsii ja kaikki bisnekset on menny vittu penkin alle :wall: On se vittu vaikka kuinka yrittää niin vituiks menee. Mut periks ei perkele anneta :curs:

Back
Ylös Bottom